Ogłoszenie z dnia 2017-01-18
Ogłoszenie nr 10282 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Szprotawa: Usługi utrzymania zieleni, gospodarki leśnej i zadrzewieniowej
dla potrzeb Gminy Szprotawa na lata 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365605
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369905
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa, krajowy numer identyfikacyjny
970770445, ul.
Rynek
45,
67-300
Szprotawa, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683760580, faks
683762220, e-mail
ratusz@szprotawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania zieleni, gospodarki leśnej i zadrzewieniowej dla potrzeb Gminy Szprotawa na lata 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: Usługi utrzymania zieleni, gospodarki leśnej i zadrzewieniowej dla potrzeb Gminy Szprotawa na lata 2017-2018 w tym: 1. Pielęgnacja trawników, czterokrotne koszenie w ciągu roku ( do 31.05, 30.06, 31.07, i 30.09 ) kosiarkami spalinowymi ,grabienie i wywóz trawy na obszarze ok. 70 000 m^2. 2. Zakup kwiatów rabatowych w terminie do 15 czerwca: - gat. szałwia - 12.000 szt. - gat. gazania - 600 szt. - gat. dalia - 800 szt. - gat. starzec - 800 szt. - gat. aksamitka - 3.000 szt. - gat. petunia - 300 szt. - gat. pelargonia rabatowa - 4.500 szt. - gat. pelargonia wisząca - 5.200 szt. Ilości i gatunki mogą w niewielkim zakresie ulec zmianie. 3. Wysadzanie kwiatów na istniejących rabatach na obszarze ok 950 m2 w terminie do 15 czerwca. 4. Pielęgnacja rabat kwiatowych ( przygotowanie podłoża poprzez przekopanie, pielenie, nawożenie i podlewanie ) na obszarze ok 950 m2 ( według norm ). 5. Wykaszanie, zgrabianie i wywożenie chwastów przy chodnikach, alejkach wzdłuż ulic: Ogrodowej, Basztowej, Bronka Kozaka, Henrykowskiej, Sobieskiego oraz na obszarze ok. 22 000 m^2 czterokrotne koszenie w ciągu roku ( do 31.05, 30.06, 31.07, i 30.09 ). 6. Pielęgnacja i przecinanie żywopłotów na zieleńcach i w parkach miejskich przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Bronka Kozaka, Kościuszki, Sobieskiego, Niepodległości, Konopnickiej, Świerczewskiego, Głogowskiej, Kolejowej, Młynarskiej, Rynek na długości ok. 1700 mb trzykrotne w ciągu roku ( do 31.05, 15.07, i 30.09 ). 7. Zamiatanie alejek w parku przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki i schodów w parku przy ul. Głogowskiej i wywóz zmiotek na obszarze ok 4 000 m2 codziennie. 8. Odśnieżanie i posypywanie piaskiem z solą alejek w parku przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki i schodów w parku przy ul. Głogowskiej na obszarze ok 4 000 m2 w okresie zimowym codziennie przy każdym opadzie śniegu. 9. Naprawa ławek w razie zaistnienia potrzeby ustawionych w parkach, zieleńcach i lasach komunalnych oraz wykonanie nowych ławek z powierzonego materiału na zlecenie Zamawiającego. 10. Opróżnianie koszy parkowych przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki, 3 Maja, Niepodległości i przy dwóch głównych alejach na terenie lasu komunalnego przy ul. Parkowej ( 50 szt. o poj. 30 l ) 2x w tygodniu. 11. Wygrabianie i wywóz liści w parkach przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki, 3 Maja i na zieleńcach przy ul. Sobieskiego, Niepodległości, Konopnickiej, Głogowskiej na powierzchni ok. 90 000 m^2 cztery razy w roku. 12. Wyzbieranie i wywiezienie pojedynczych śmieci na terenieparków przy ul. Ogrodowej, Basztowej, Kopernika, Bronka Kozaka, Głogowskiej, Kościuszki, 3 Maja, na zieleńcach przy ul. Sobieskiego, Niepodległości, Konopnickiej, Głogowskiej i przy alejach na terenie lasu komunalnego przy ul. Parkowej w Szprotawie na obszarze ok. 60 000 m^2 codziennie. 13. Wykonanie prac na terenach zielonych, na terenach zadrzewionych i w lesie komunalnym polegających na: pielęgnacji drzew, wycince drzew, usuwaniu wywrotów, wiatrołomów, cięciach sanitarnych i trzebieży. 14. Pocięcie drewna opałowego na odcinki o długości 30 cm, załadunek, rozładunek i transport drewna dla osób, które otrzymały przydział drewna - na odległość 2 km 15. Transport drewna opałowego dla osób, które otrzymały przydział drewna - stawka za każdy kolejny kilometr. 16. Inne prace na terenie parków, zieleńców, lasu komunalnego zlecone przez Zamawiającego. 17.Wykonawca ma obowiązek złożyć do Burmistrza Szprotawy deklarację na odbiór odpadów powstałych w związku z wykonywaniem prac. 18.Zleceniobiorca będzie wykonywał wszystkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu zieleni tj.: koszenie trawy, grabienie trawników, grabienie liści, zamiatanie alejek, obcinanie żywopłotów, opróżnianie koszy parkowych, wysadzanie kwiatów, pielęgnacja rabat, wykaszanie chwastów, wyzbieranie śmieci w okresie zimowym prace tj.: odśnieżanie i posypywanie alejek i schodów na terenie parków, zgodnie z umową w celu utrzymania zieleni czystości i porządku na terenach objętych umową. Prace wymagające uzyskania zezwolenia np.: usunięcie drzew oraz prace wynikające z potrzeb Zleceniodawcy np.: obcięcie gałęzi lub uformowanie korony drzewa będą zlecane Wykonawcy na podstawie pisemnych zleceń podpisanych przez obie strony, zawierających rodzaj oraz szacunkową ilość prac do wykonania oraz termin realizacji. Prace wymagające pilnej interwencji będą zlecane telefonicznie oraz mailowo z zaznaczeniem ,że wymagana jest pilna interwencja oraz potwierdzone pisemnym zleceniem od Zamawiającego (czas reakcji 1 godz.- czas od momentu otrzymania zlecenia telefonicznego i e-mailowego do chwili rozpoczęcia wykonywania zlecenia). 19.Wymogi dotyczące zatrudnienia pracowników do wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca w momencie podpisania umowy zatrudniał do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 3 osoby na podstawie umowy o pracę, w tym jedną osobę posiadającą prawo jazdy kategorii T, jedna osobę z uprawnieniami do obsługi pilarki spalinowej na wysięgniku samochodowym oraz jedną osobę z uprawnieniami do obsługi kosy spalinowej 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacjizamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci rozwiązania umowy z wykonawcą. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 272976 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.