eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont części budynku Izby Celnej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Szczecin: Remont części budynku Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 102853 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku Izby Celnej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem północnego skrzydła budynku administracyjno-biurowego mieszczącego się przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, będącego siedzibą Izby Celnej w Szczecinie. Budynek został wpisany do rejestru zabytków. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe (ścianki działowe, naświetla), demontaż instalacji c.o., demontaż instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, armatury sanitarnej, demontaż stolarki drzwiowej, demontaż posadzek, zerwanie okładzin podłogowych (parkiet, wykładzina, płytki podłogowe), okładzin ściennych (glazura), demontaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, strukturalnego okablowania, elementów osprzętu natynkowego, usuniecie odspojonych tynków wewnętrznych, tapet, powłok malarskich ściennych i sufitowych, zabudowa otworów drzwiowych,wymiana stolarki drzwiowej, wymiana naświetli, renowacja skrzydeł drzwiowych, ościeżnic i opasek kamiennych, uzupełnienie ubytków tynków, wykonanie tynków, gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, przygotowanie powierzchni pod malowanie, malowanie ścian, sufitów, montaż rastrowych sufitów podwieszanych, prace glazurnicze na ścianach, wykonanie warstw wyrównawczych na posadzkach wraz z izolacją poziomą, wykonanie okładzin podłogowych (wykładzina dywanowa, gres), wymiana instalacji c.o., wykonanie instalacji wod-kan, wentylacji, klimatyzacji, montaż armatury sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podstawowego i gwarantowanego, oświetleniowej, teletechnicznej, okablowania strukturalnego LAN, wykonanie okablowania, montaż nowych lub przeniesienie istniejących systemów kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, telewizji dozorowej CCTV. 3. Zakres rzeczowy robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do siwz, b) Dokumentacja konserwatorska z badań odkrywkowych korytarzy i klatek schodowych Urzędu Celnego na ul. Energetyków 55 w Szczecinie - załącznik nr 8 do siwz, c) remont północnej części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, działka 5/11 - inwentaryzacja - załącznik nr 9 do siwz, d) projekt budowlany remontu północnej części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, działka 5/11 - załącznik nr 10 do siwz, e) projekt wykonawczy do projektu budowlanego remontu północnej części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie, działka 5/11 - załącznik nr 11 do siwz, f) projekt budowlany Remont i przebudowa części budynku administracyjno-biurowego Izby Celnej w Szczecinie, Zadanie nr 2 - wymiana instalacji okablowania strukturalnego, w zakresie dotyczącym północnego skrzydła budynku - załącznik nr 12 do siwz, g) projekt wykonawczy, suplement do projektu budowlanego uszczegółowienie, wyjaśnienie, Zadanie nr 2 - Wymiana instalacji okablowania strukturalnego branża elektryczna, w zakresie dotyczącym północnego skrzydła budynku - załącznik nr 13 do siwz, h) projekt wykonawczy, suplement do projektu budowlanego uszczegółowienie, wyjaśnienie Zadanie nr 2 - Wymiana instalacji okablowania strukturalnego branża teletechniczna, w zakresie północnego skrzydła budynku - załącznik nr 14 do siwz, i) projekt budowlano-wykonawczy Remont pomieszczeń węzła cieplnego, przebudowa/wymiana węzła cieplnego oraz wymiana instalacji C.O., w zakresie północnego skrzydła budynku - załącznik nr 15 do siwz. 4. Projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią o zamawianym zakresie i stanowić będą integralną część zawieranej umowy, a wszystkie wymagania, zawarte choćby w jednym z tych dokumentów, obowiązują Wykonawcę. 5. UWAGA! Zamawiający w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załacznik nr 7 do siwz, zawarł i jasno określił odstępstwa w zakresie robót (wykonawstwo/wyposażenie) przewidzianych do realizacji w niniejszym zamówieniu w stosunku do zakresu robót (wykonawstwo/wyposażenie) określonych w dokumentacji projektowej. 6. W związku z przyjęciem zasady wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 16 a-e do siwz, należy traktować wyłącznie jako dokumenty poglądowe. Nie stanowią one części dokumentacji projektowej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji przedmiaru robót w celu złożenia rzetelnej oferty cenowej. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń, natomiast maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. 8. Zamawiający wyznacza na dzień 16.07.2015r. na godz. 9.00 w siedzibie zamawiającego (Szczecin ul. Energetyków 55) zebranie wykonawców połączone z wizją lokalną pomieszczeń objętych przedmiotowym remontem. Spotkanie nastąpi przy pok. 108 - I piętro..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz. 620) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu roboty budowlanej, w tym: 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie obiektu kubaturowego, o wartości min. 700.000,00 zł brutto w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych, z wyłączeniem obiektów hal przemysłowych i magazynowych, oraz 1 robotę budowlaną przy obiekcie kubaturowym wpisanym do rejestru zabytków. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie dwóch umów. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń w zakresie wykonania robót budowlanych różnych podmiotów, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia. Dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., na zasobach innych podmiotów. Jednakże z uwagi na to, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym, niemożliwy jest jego samodzielny obrót bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do dysponowania jego zasobami ze wskazaniem zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż dysponuje trzema osobami: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, która zobowiązana będzie do przejęcia obowiązków kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy), 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która zobowiązana będzie do kierowania robotami w tym zakresie, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która zobowiązana będzie do kierowania robotami w tym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania wymaganych funkcji przez jedną albo dwie osoby. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (j.t. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394 ze zm.). Dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., na zasobach innych podmiotów. Jednakże z uwagi na to, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym, niemożliwy jest jego samodzielny obrót bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do dysponowania jego zasobami ze wskazaniem zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy bądź kierownika robót. Przedmiotowa zmiana może nastąpić pod warunkiem posiadania przez nową osobę uprawnień odpowiadających wymaganiom stawianym dla tej funkcji w Rozdz. IX ust.1 lit. d) siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia robót budowlanych objętych umową w przypadku wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 3. W razie zmiany w okresie realizacji umowy przepisów dotyczących stawki podatku VAT odnoszącej się do przedmiotu umowy, Strony będą dokonywały rozliczeń stosownie do wprowadzonej zmiany stawki podatku VAT co oznacza, że Zamawiający zapłaci należności z uwzględnieniem zmienionej stawki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin - pokój nr 108, w godzinach urzędowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin - pokój nr 1 kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.