To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Kętrzyn: Budowa kolektora deszczowego Daszyńskiego II
Numer ogłoszenia: 102854 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65656 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora deszczowego Daszyńskiego II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Budowa kolektora deszczowego Daszyńskiego II obejmuje przebudowę sieci kanalizacji deszczowej pomiędzy ulicami Daszyńskiego i Powstańców Warszawy na działkach nr: 336/2 465, 457/10, 457/11, 458, 459/1, 457/9 457/12, 457/14, 451/5, 453/4, 445/9 w obrębie 6 Miasta Kętrzyn wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Inżynierii Sanitarnej Jarosława Michnicz z siedzibą w Giżycku. W zakres robót wchodzą m.in.: 1.1) Budowa nowego kolektora deszczowego dn 500 wraz z nowymi studniami. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1.2) Zasyp wykopów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (zapis nadrzędny względem dokumentacji projektowej): Roboty w drogach i chodnikach mają być zasypywane 100% nową pospółką. Jeśli grunt rodzimy nadaje się do wbudowania w drogach (niewysadzinowy, zagęszczalny, bez cząstek organicznych) uzgodnić z Zamawiającym na danych odcinkach możliwość zasypywania gruntem rodzimym. Wymagany wskaźnik zagęszczenia przez inwestora: a) w drogach, chodnikach i nawierzchniach gruntowych służących do ruchu pieszego lub jezdnego: - górna warstwa, do 1,2 m od powierzchni terenu docelowego: Is większe lub równe 1,00 - poniżej 1,2 m: Is większe lub równe 0,98 b) w terenach zielonych dopuszczalny zasyp gruntem rodzimym: - Is większe lub równe 0,95 Uwaga nr 1 Jeżeli właściciel lub zarządca działki/drogi nie należącej do Zamawiającego lub inny podmiot decyzyjny będą wymagać wyższych parametrów zagęszczenia lub materiału na zasyp o lepszych parametrach niż Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostosować się do tych wytycznych. Uwaga nr 2 Do Wykonawcy należy wywóz ziemi z wykopu. Miejsce, w które Wykonawca wywiezie ziemię nie będzie wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje tę ziemię. 1.3) Odtworzenie nawierzchni utwardzonych i innych elementów zagospodarowania terenu - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Uwaga nr 1 Przy odtwarzaniu nawierzchni na sięgaczu od ulicy Daszyńskiego od studni D2istn w kierunku południowym na długości około 90 metrów wymagane jest rozebranie kostki polbrukowej na całej szerokości jezdni. Krawężniki ze względu na ustalone rzędne powinno się pozostawić (uszkodzone krawężniki wymienić). Nawierzchnię z polbruku następnie należy odtworzyć na całej szerokości jezdni ze zdemontowanej kostki. Nie dopuszcza się odtworzenia nawierzchni liniowo (jedynie w miejscu wykopów). Jeżeli kostka w wyniku demontażu, przechowywania i odtworzenia zostanie uszkodzona - należy wymienić/uzupełnić na nową. Uwaga nr 2 Włączenie do studni D1istn należy wykonać metodą bezwykopową ze względu na wykonaną nową nawierzchnię asfaltową. Uwaga nr 3 Włączenie do studni D2istn należy wykonać bez rozbiórki nawierzchni asfaltowej. 1.4) Przemyślana organizacja budowy. a) Do obowiązków Wykonawcy należy powiadomienie dysponentów sieci o rozpoczęciu robót, jeśli tego wymagali w załączonych do dokumentacji decyzjach. b) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wydanych przez jednostki uzgadniające, opiniujące oraz właścicieli terenów, na których prowadzone będą prace związane z budową przewodu kanalizacyjnego. c) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania, w imieniu Zamawiającego, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia Robót oraz opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) W ramach Ceny Ofertowej Wykonawca wykona objazdy/przejazdy, przejścia dla pieszych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót oraz związanego z tym systemu tymczasowych oznaczeń poziomych i pionowych oraz ich likwidację po zakończeniu robót. e) Wykonawca na własny koszt i na bieżąco będzie usuwał wszelkie zanieczyszczenia spowodowane pracą środków transportu na terenie i poza Terenem Budowy 1.5) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz inne dokumenty wynikające z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej. 1.6) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach w tym również przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Kolektor deszczowy II od ul. Daszyńskiego do ul. Powstańców Warszawy w Kętrzynie wykonana przez Biuro Inżynierii Sanitarnej Jarosława Michnicz z siedzibą w Giżycku - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: - Projekt budowlany wykonawczy branży sanitarnej, - Projekt odtworzenia nawierzchni, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - Mapa uzbrojenia terenu wydrukowana przez Zamawiającego w lutym 2015 r., - Dokumentacja fotograficzna miejsca inwestycji, - Projekt tymczasowej organizacji ruchu (można wykorzystać przy realizacji inwestycji). 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 5) Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (lub w przypadku nie zgłoszenia się Wykonawcy na wyznaczony termin przekazania placu budowy w okresie 150 dni od dnia podpisania umowy). Ustala się, że przekazanie placu budowy nastąpi po dokonaniu zgłoszeń przez Zamawiającego rozpoczęcia robót w instytucjach Nadzoru Budowlanego i zwrocie przez te instytucje dzienników budowy, nie później jednak niż 01.06.2015r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
- Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., ul. Poznańska 6, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327205,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199845,47
Oferta z najniższą ceną: 199845,47 / Oferta z najwyższą ceną: 382352,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Usługa rezerwacji międzynarodowych połączeń lotniczych oraz sprzedaży i dostawy międzynarodowych biletów lotniczych w ramach realizowanego przez CSSG w Kętrzynie projektu DWR/ADM 2024/004/2
- Remont wieży obserwacyjnej w m. Żardyny
- Świadczenie usług hotelarskich i usług żywienia zbiorowego na potrzeby zakwaterowania i wyżywienia delegacji zagranicznych Partnera projektu, uczestniczących w projektach
- "Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa materiałów wybuchowych, środków inicjujących wybuch, środków pozoracji oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby realizacji szkoleń przez CSSG w Kętrzynie oraz na potrzeby W-MOSG
- Usługi żywienia cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Kętrzynie Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.