eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDostawa wyrobów do dializy nerkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-14

Wejherowo: Dostawa wyrobów do dializy nerkowej
Numer ogłoszenia: 102858 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz Nowara , ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 572 34 09, 0696 951 531, faks 058 572 34 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów do dializy nerkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do dializy nerkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać ( w języku polskim): - nazwę wyrobu, - ilość w opakowaniu, - nazwę producenta i /lub dostawcy, - serię, - datę przydatności, - znak CE. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. Powyższy zapis nie dotyczy metek (pakiet 1 poz. 7 zał. nr 4) - Wykonawca winien dołączyć w/w dokumenty dotyczące poszczególnych rodzajów przedmiotu zamówienia ponumerować je w górnym prawym rogu- zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2) Oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000.00 PLN. 8) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 9) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający mogą zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w, pkt. 6, ppkt. 3 i 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 3 wymagane są od każdego ze wspólników, 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Janusz NOWARA, ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna 7 Szpitala MARYNARKI WOJENNEJ z Przychodnią SP ZOZ ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dializator niskporzepływowy z błony polisulfonowej - powierzchnia nie mniej niż 1,6 m2. Dializator niskporzepływowy z błony polisulfonowej - powierzchnia nie mniej niż 1,8 m2. Dializator wysokoprzepływowy z błony polisulfonowej sterylizowany parą wodną o powierzchni nie mniej niż 1,6 m2 Kapsuła wodorowęglanowa do aparatów Fresenius o pojemności 650g.(F B) Filtr typu Diasafe do aparatów Fresenius 4008S posiadanych przez Szpital Linie krwi tętniczej i żylnej do aparatów typu Fresenius 4008B i 4008S - posiadanych przez Szpital. Pakowane w kompletach z workiem zbiorczym Linie krwi do dializy jednoigłowej do aparatu typu Fresenius 4008S.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat wodorowęglanowy do hemodializy typ F A . Skład Na 140 mmol/l Ca++ 1,25 mmol/l; K+ 1,5 mmol/l, Mg++ 0,5 mmol/l Oraz Koncentrat wodorowęglanowy do hemodializy typ F A . Skład Na 140 mmol/l Ca++ 1,25 mmol/l; K+ 3,0 mmol/l Mg++ 0,5 mmol/l Oraz Koncentrat wodorowęglanowy do hemodializy typ F A. Skład Na 140 mmol/l Ca++ 1,25 mmol/l; K+ 4,5 mmol/l Mg++ 0,5 mmol/l Oraz Koncentrat wodorowęglanowy do hemodializy typ F A. Skład Na 140 mmol/l Ca++ 1,25 mmol/l K+ 2,0 mmol/l, Mg++ 0,5 mmol/l Preparat do chemiczno - termicznej dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy na bazie jednowodnego kwasu cytrynowego (typu Citrosteril lub równoważny wg karty charakterystyki) Koncentrat wodorowęglanowy do hemodializy typ F B.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji dializatorów do hemodializy na bazie nadtlenku wodoru, w którego skład wchodzi kwas nadoctowy do aparatu Renatron 100 (typu Steridial Forte lub równoważny wg karty charakterystyki) Testy na pozostałość kwasu nadoctowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki naczyniowe do hemodializ, sztywne, z poliuretanu, bez mufy, o średnicy 11,5 F, dwukanałowe o długości: 13,5 cm, 16 cm, 19,5 cm, 24 cm (tol.-0,5 do + 0,5 cm), (z prostymi zakończeniami, w zestawach)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do hemodializy tętnicza 16G Igła do hemodializy żylna 16G Igła do hemodializy jednoigłowej Opatrunek ze spongostanem od 25 do 30 x 72 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.