To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102859 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego, pakietów gwarancyjnych, akcesoriów i części komputerowych oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504080-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43012391300000, ul.
ul. Obywatelska
4,
20092
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
814 635 300, faks
814 635 305, e-mail
zamowienia@wup.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wuplublin.praca.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego, pakietów gwarancyjnych, akcesoriów i części komputerowych oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.342-7/MKA/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego, pakietów gwarancyjnych, akcesoriów i części komputerowych oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie: 1. Moduł bateryjny do UPS (typ 1) - 4 szt. 2. Moduł bateryjny do UPS (typ 2) - 4 szt. 3. Dysk twardy do macierzy dyskowej - 4 szt. 4. Pamięć RAM - typ 1 - 4 szt. 5. Pamięć RAM - typ 2 - 8 szt. 6. Windows Server 2016 Standard (licencja na 2 rdzenie procesora) - 16 szt. 7. Przedłużenie gwarancji do serwera - 2 szt. 8. Karta sieciowa do UPS - 1 szt. 9. Adobe Acrobat DC Pro 2015 PL - uaktualnienie - 1 szt. 10. Oprogramowanie OCR - 3 szt. 11. Projektor - 1 szt. 12. Monitor LCD (typ 1) - 3 szt. 13. Monitor LCD (typ 2) - 4 szt. 14. Monitor LCD (typ 3) - 5 szt. 15. Stacja dokująca do notebooka - 7 szt. 16. Modem WWAN - 7 szt. 17. Torba do notebooka - 7 szt. 18. Dysk SSD (typ 1) - 10 szt. 19. Dysk SSD (typ 2) - 10 szt. 20. Lampa do projektora - 1 szt. 21. Zasilacz UPS - 20 szt. 22. Pilot do prezentacji ze wskaźnikiem laserowym - 6 szt. 23. Dysk twardy zewnętrzny 2,5" - 2 szt. 24. Klawiatura USB - 17 szt. 25. Mysz USB - 10 szt. 26. Mysz bezprzewodowa - 7 szt. 27. Listwa antyprzepięciowa - 27 szt. 28. Kabel zasilający (typ 1) - 20 szt. 29. Kabel zasilający (typ 2) - 20 szt. 30. Pokrowiec ochronny do terminala mobilnego - 1 szt. 31. Rysik do terminala mobilnego - 1 szt. 32. Kontrakt serwisowy do terminala mobilnego - 1 szt. 33. Wentylator - 3 szt. 34. Pendrive - 15 szt. 35. Kabel DisplayPort - HDMI - 5 szt. 36. Kabel DisplayPort - DisplayPort - 6 szt. 37. Kabel DisplayPort - DVI - 3 szt. 38. Adapter DisplayPort - HDMI - 3 szt. 39. Adapter DisplayPort - DVI - 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30230000-0
Dodatkowe kody CPV:
30231310-3,
30233180-6,
30234100-9,
30236110-6,
30237200-1,
30237460-1,
30237410-6,
32425000-8,
48000000-8,
72253200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79826.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 84927.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.