Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Szczecin: DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE. ZNAK SPRAWY NR: ZO-25-35A-II/08
Numer ogłoszenia: 102879 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE. ZNAK SPRAWY NR: ZO-25-35A-II/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż następujących mebli w podziale na 17 zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ dla następujących jednostek organizacyjnych Uczelni: 1. Katedra Genetyki i Ogólnej Hodowli Zwierząt, Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, ul. Dr Judyma 6 - zadanie nr 1, 2. Ośrodek Szkoleniowo-Badawczy w Zakresie Energii Odnawialnej w Ostoi 10 - zadanie nr 2, 3. Dom Studencki ANDROMEDA, ul. Chopina 59 - zadanie nr 3, 4. Katedra Warzywnictwa, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Janosika 8 - zadanie nr 4 5. Wydział Nauk o Żywności i Rybactwa (pokój nr 13), ul. K. Królewicza 4 - zadanie nr 5, 6. Zakład Budowy i Użytkowania Urządzeń Technicznych, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Papieża Pawła VI 3 - zadanie nr 6, 7. Dom Studencki AMICUS, ul. Chopina 55 - zadanie nr 7, 8. Katedra Gleboznawstwa, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Słowackiego 17 - zadanie nr 8, 9. Katedra Chemii Środowiska, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Słowackiego 17 - zadanie nr 9, 10. Katedra Genetyki i Hodowli Roślin, Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. Słowackiego 17 - zadanie nr 10, 11.Biblioteka Główna, ul. Janosika 8 - zadanie nr 11, 12. Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Janosika 8 - zadanie nr 12, 13. Katedra Hodowli Trzody Chlewnej (sala Ba-200), Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, ul. Dr Judyma 10 - zadanie nr 13, 14. Dział Ogólno - Administracyjny, ul. Janosika 8 - zadanie nr 14, 15. Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt, ul. Dr Judyma 10 - zadanie nr 15, 16. Sekcja Informatyczna, ul. Janosika 8 pok. 110b - zadanie nr 16, 17. Dział Ogólno - Administracyjny, ul. Janosika 8 - zadanie nr 17.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.13.13.00 - Blaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.12.00 - Blaty Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wnisienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda: 1) dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia dla oferowanego zadania zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ w celu potwierdzenia parametrów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego. Do oferty dołączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Ogólno-Administracyjny, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę składać należy w: budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie Sekretariat Uczelni, pok. 119 ul. Janosika 8 71-424 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad. nr 1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 1): 1. Biurko proste z nakładką skórzaną i maskownicą; 2. Dostawa do biurka z półką na klawiaturę i szfką; 3. Kontener z trzema szufladami i półką; 4. Komoda z zamknietą szufladą; 5. Fotel obrotowy; 6. Krzesła konferencyjne; Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.13.14.00-2, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad. nr 2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 2): 1. Mobilny wózek pod komputer z półkami; 2. Stoły konferencyjne składane. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MEBLE POKOJOWE (zad. nr 3).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble pokojowe (zad. nr 3): 1. Stoliki; 2. Blat stołu; 3. Krzesła Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.11.00.00-5, 36.13.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr. 4).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 4): 1. Krzesło obrotowe tapicerowane. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 5).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 5): 1. Regał zamkniety 4-drzwiowy; 2. Regał z szufladami, zamkniety w części górnej, Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.12.12.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 6).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 6): 1. Witryna aktowa 4-drzwiowa; 2. Regał aktowy otwarty; 3. Fotele obrotowe. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.22.00-1, 36.12.12.51-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MEBLE POKOJOWE (zad nr 7).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble pokojowe (zad. nr 7): 1. szafki wysokie z nadstawką dwusegmentowe; 2. biurka komputerowe z półką na CD i PC z prawej strony i wysuwanymi półkami na klawiaturę; 3. szafy jednodrzwiowe wysokie; 4. stoliki na metalowym stelażu; 5. szafki kuchenne wiszące; 6. półki wiszące narożne; 7. krzesła. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.13.14.00-2, 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 8).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 8): 1. krzesła drewniane tapicerowane. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 9).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 9): 1. biurko narożne z półką na klawiaturę i szafkami (bez nadstawki). Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 10).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 10): 1. szafki wiszące 2-drzwiowe; 2. szafki stojące 2-drzwiowe. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 11).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 11): 1. komoda z szufladmi; 2. kontenery z szufladami; 3. regały otwarte na kółkach (bez pleców); 4. szafka pełna 2 drzwiowa z pionową ścianką wewnętrzną; 5. szafki otwarte wiszące; 6. regały otwarte na książki; 7. regał otwarty na książki narożny; 8. stóły; 9. stoły z półką; 10. stół półokrągły; 11. szafy aktowe zamkniete dwudrzwiowa z zamkiem patentowym; 12. szafka zamknieta w górnej części 1 - drzwiowa lewa z zamkiem patentowym i szufladami; 13. szafki zamkniete 1 - drzwiowe wiszące 14. biurko z szafkami. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.12.51-9, 36.12.12.20-3, 36.10.00.00-2, 36.13.33.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 12).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 12): 1. krzesła obrotowe. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 13).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 13): 1. krzesła ze sklejką. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 14).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 14): 1. szafa aktowa pełna 4-drzwiowa z zamkami meblowymi-patentowymi; 2. fotel obrotowy. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.12.51-9, 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 15).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 15): 1. krzesła ze sklejką; 2. krzesła zespolone ze sklejką 2-osobowe; 3. krzesło zespolone ze sklejką 4-osobowe; 4. stolik 1-osobowy Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5, 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 16).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 16): 1. fotel obrotowy. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: MEBLE BIUROWE (zad nr 17).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są meble biurowe (zad. nr 17): 1. fotele obrotowe. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku administracji należącego do Uniwersytetu Szczecińskiego znajdującego się przy al. Papieża Jana Pawła II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusocińskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusocińskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Dostawa mebli w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.