To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-15
Szczecin: WYKONANIE I ETAPU INWESTYCJI PN. BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO I TORU DO ROLEK WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ ORAZ BUDOWĄ ZJAZDU PRZY UL. WIŚNIOWEJ W SZCZECINIE - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZJAZDU
W SZCZECINIE - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZJAZDU
Numer ogłoszenia: 10288 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348500 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I ETAPU INWESTYCJI PN. BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO I TORU DO ROLEK WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ ORAZ BUDOWĄ ZJAZDU PRZY UL. WIŚNIOWEJ W SZCZECINIE - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZJAZDU W SZCZECINIE - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I ZJAZDU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu inwestycji pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego i toru do rolek wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budową zjazdu przy ul. Wiśniowej w Szczecinie - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą i zjazdu. CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ, przy czym zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SIWZ i obejmuje m. in.: 1) wykonanie prac rozbiórkowych i zabezpieczających , w tym między innymi: a) rozbiórka nawierzchni fragmentu ciągu pieszego od ulicy Wiśniowej ok. 20 m2, b) likwidacja dwóch miejsc postojowych, c) demontaż dwóch bramek piłkarskich, trzech ławki parkowe wraz z fundamentami, d) demontaż ogrodzenia z siatki metalowej na słupkach drewnianych wys. 1,2 m o długości ok. 280 m, 2) wykonanie boiska wielofunkcyjnego: a) wykonanie boiska wielofunkcyjnego 44x26 m o nawierzchni poliuretanowej, b) ciągów pieszych wokół boiska o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, c) wjazdu drogowego z ciągiem pieszo-jezdnym o nawierzchni z kostki betonowej brukowej, d) dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, ogrodzenie, e) wykonanie 4 miejsc parkingowych, 3) instalacje elektryczne zewnętrznych, w tym m. in.: a) instalacja elektryczna zewnętrzna oświetleniowa, b) montaż oświetlenia zewnętrznego parkowego, 4) zewnętrzne sieci wodno-kanalizacyjne i kanalizację deszczową, w tym. m. in.: a) wykonywanie sieci kanalizacji deszczowej, b) dostawa i montaż odwodnienia liniowego, 5) pozostałe prace, tj. m. in.: a) ukształtowanie terenu, wykonanie nawierzchni zielonych- trawników dywanowych, b) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjno- kartograficznej, 6) zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zjazdu z ulicy Wiśniowej dla p[otrzeb boiska wielofunkcyjnego i toru do rolek wraz z urządzeniami budowlanymi. 3. Wykonawca zobowiązany będzie - na własny koszt i we własnym zakresie - również m. in. do: 1) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego, 2) organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego; 3) powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie o rozpoczęciu prac, dostosować się do wydanych uzgodnień i zaleceń - np. ENEA SA, ZWiK, ZDiTM 4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjno- kartograficznej. 5) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia, 6) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 7) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, 8) dostawy wody i energii elektrycznej we własnym zakresie na okres prowadzenia robót, 9) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcia szkód powstałych podczas wykonywania prac, 10) prowadzenia Dziennika budowy, 11) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z mapą geodezyjną powykonawczą, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim - w 3 egz. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania. 5. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J.ROSIEK & D.SOBCZYŃSKI S.C. Zakład Usług Inżynieryjno-Budowlanych, ul Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 499586,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 617700,00
Oferta z najniższą ceną: 617700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 767003,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku administracji należącego do Uniwersytetu Szczecińskiego znajdującego się przy al. Papieża Jana Pawła II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusocińskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusocińskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.