eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremDostawa telefonów komórkowych i modemów USB.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Śrem: Dostawa telefonów komórkowych i modemów USB.
Numer ogłoszenia: 102907 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdowsp.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa telefonów komórkowych i modemów USB..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej oraz modemów USB w następujących częściach: część nr 1 typu AT1 w ilości 500 szt. min 24 miesiące gwarancji część nr 2 typu AT2 w ilości 500 szt. min 24 miesiące gwarancji część nr 3 modem USB typu M1 w ilości 160 szt. min 24 miesiące gwarancji część nr 4 modemy USB typu M2 w ilości 20 szt. min 24 miesiące gwarancji Oferowany sprzęt ma być dostępny na rynku, niedopuszczalne są produkty prototypowej dopiero tworzone pod konkretne zamówienie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0, 32.55.24.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 900,00 zł słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 zł na całość zamówienia, w tym w przypadku składnia ofert częściowych 6000,00zł -dla części nr1, 6000,00zł - dla części nr2, 1.900,00 zł - dla części nr3 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 69 1010 1469 0043 7213 9120 1000 z dopiskiem Wadium - dostawa telefonów komórkowych i modemów USB. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp. 5. W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna, gwarancję lub inny dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w taki sposób by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą, a jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Termin wpłacenia wadium na konto Zamawiającego upływa dnia 29.07.2015r o godz. 09.30

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla części nr 1,2 do każdego egzemplarza zaoferowanego sprzętu, należy dostarczyć oryginalną kartę gwarancyjną producenta sprzętu z wyszczególnionym okresem udzielonej gwarancji producenta na min. 24 miesiące, umożliwiającą na jej podstawie (w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków gwarancyjnych wynikających z umowy) realizację jej zapisów dotyczących naprawy uszkodzonego sprzętu w punktach serwisowych wskazanych przez producenta na obszarze Polski. Uwaga! Powyższy wymóg dostarczenia kart gwarancyjnych nie zwalnia Wykonawcy z realizacji zapisów umowy dotyczących obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy dla dostarczonego sprzętu. Zamawiający skorzysta z praw wynikających z zapisów kart gwarancyjnych producenta sprzętu w wypadku braku możliwości wyegzekwowania zapisów umowy od Wykonawcy np. ogłoszenie upadłości przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin dostawy. - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdowsp.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul.Sikorskiego2 Fax.261524802.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul.Sikorskiego2 Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat telefonii komórkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat telefonii komórkowej typu AT1 w ilości 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin dostawy. - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat telefonii komórkowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat telefonii komórkowe TYPU A2 w ilości 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin dostawy. - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modem USB typu M1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modem USB typu M1 w ilości 160szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin dostawy. - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: modemy USB typu M2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modemy USB typu M2 w ilości 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin dostawy. - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.