Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Śrem: Dostawa telefonów komórkowych i modemów USB.
Numer ogłoszenia: 102907 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdowsp.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa telefonów komórkowych i modemów USB..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej oraz modemów USB w następujących częściach: część nr 1 typu AT1 w ilości 500 szt. min 24 miesiące gwarancji część nr 2 typu AT2 w ilości 500 szt. min 24 miesiące gwarancji część nr 3 modem USB typu M1 w ilości 160 szt. min 24 miesiące gwarancji część nr 4 modemy USB typu M2 w ilości 20 szt. min 24 miesiące gwarancji Oferowany sprzęt ma być dostępny na rynku, niedopuszczalne są produkty prototypowej dopiero tworzone pod konkretne zamówienie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0, 32.55.24.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 900,00 zł słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 zł na całość zamówienia, w tym w przypadku składnia ofert częściowych 6000,00zł -dla części nr1, 6000,00zł - dla części nr2, 1.900,00 zł - dla części nr3 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 69 1010 1469 0043 7213 9120 1000 z dopiskiem Wadium - dostawa telefonów komórkowych i modemów USB. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp. 5. W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna, gwarancję lub inny dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w taki sposób by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą, a jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Termin wpłacenia wadium na konto Zamawiającego upływa dnia 29.07.2015r o godz. 09.30
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez Wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia -nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla części nr 1,2 do każdego egzemplarza zaoferowanego sprzętu, należy dostarczyć oryginalną kartę gwarancyjną producenta sprzętu z wyszczególnionym okresem udzielonej gwarancji producenta na min. 24 miesiące, umożliwiającą na jej podstawie (w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków gwarancyjnych wynikających z umowy) realizację jej zapisów dotyczących naprawy uszkodzonego sprzętu w punktach serwisowych wskazanych przez producenta na obszarze Polski. Uwaga! Powyższy wymóg dostarczenia kart gwarancyjnych nie zwalnia Wykonawcy z realizacji zapisów umowy dotyczących obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy dla dostarczonego sprzętu. Zamawiający skorzysta z praw wynikających z zapisów kart gwarancyjnych producenta sprzętu w wypadku braku możliwości wyegzekwowania zapisów umowy od Wykonawcy np. ogłoszenie upadłości przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Termin dostawy. - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdowsp.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430
63-100 Śrem
ul.Sikorskiego2
Fax.261524802.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul.Sikorskiego2 Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat telefonii komórkowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat telefonii komórkowej typu AT1 w ilości 500szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin dostawy. - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat telefonii komórkowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat telefonii komórkowe TYPU A2 w ilości 500szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin dostawy. - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modem USB typu M1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modem USB typu M1 w ilości 160szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin dostawy. - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: modemy USB typu M2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modemy USB typu M2 w ilości 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin dostawy. - 6
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARSKIM na rok 2025
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ŚREMSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Rozbudowa stacji tankowania LNG/CNG w Mateuszewie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych aparatów telefonicznych oraz świadczenie usług telefonii komórkowej, mobilnego dostępu do Internetu, centralki wirtualnej przez okres 36 miesięcy na rzecz Muzeum Gdańska.
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów.
- sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
więcej: Telefony komórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.