eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilanyŚwiadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 02.01.2012 r. do dnia 28.06.2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Mogilany: Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 02.01.2012 r. do dnia 28.06.2012 r.
Numer ogłoszenia: 10290 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407038 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach, ul. Rynek 2A, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701025, faks 012 2701025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 02.01.2012 r. do dnia 28.06.2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 02.01.2012 r. do dnia 28.06.2012 r. 1. Wykonanie tego zadania obejmuje : - przygotowanie posiłków ( drugich dań ) z własnych produktów żywnościowych o odpowiedniej temperaturze, gramaturze, wartości kalorycznej i odżywczej zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia, - dowóz posiłków do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną, - transport posiłków w atestowanych termosach lub atestowanych naczyniach jednorazowych; - wydanie wyporcjowanego gorącego posiłku dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Mogilany w dniach trwania nauki w szkole. 2. Dla porównania ofert cenę oferty należy skalkulować w oparciu o maksymalną przewidzianą do dożywiania w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 28 czerwca 2012 r. liczbę 60 uczniów czyli 60 posiłków, cenę za 1 posiłek oraz przyjętą liczbę dni tj. 111. 3. Liczba uczniów może ulegać zmianie, nie będzie jednak większa od przyjętej maksymalnej w tej ofercie tj. 60. 4.Wydawanie posiłków będzie przeprowadzone na podstawie wykazów ilościowych przygotowanych przez zamawiającego. Liczba uczniów może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. 5. Faktyczna liczba uczniów szkół podstawowych i gimnazjów objęta dożywianiem znajdująca się na wykazie przygotowanym przez Wykonawcę, którym w danym dniu wydano posiłek będzie potwierdzona przez dyrektora danej szkoły. 6. Jadłospis układany będzie przez wykonawcę dekadowo i składany w dwóch egzemplarzach Kierownikowi GOPS i Dyrektorom Szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. 7.Jadłospis tygodniowy będzie składał się z drugich dań tj. dań jarskich ( 2 razy w tygodniu ) i dań mięsnych ( 3 razy w tygodniu ). Drugie danie powinno składać się z : ziemniaków lub zamiennika (np. kasza, ryż, makaron), potrawy mięsnej i surówki albo potraw jarskich ( np. naleśniki z serem, pierogi ruskie ) o gramaturze zgodnej z danymi w pkt.9 opisu przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. 9. Wymagana gramatura i kaloryczność posiłków : A ) uczniowie szkół podstawowych Gramatura obiadu Drugie danie : - potrawa mięsna - od 100 g, - kasza, ryż, ziemniaki - 150 g, - surówka lub jarzyna - 100 g. Danie jarskie- od 400 g. B ) uczniowie gimnazjum : Gramatura obiadu Drugie danie : - potrawa mięsna - od 150 g, - kasza, ryż, ziemniaki - 200 g, - surówka lub jarzyna - 150 g. Danie jarskie - od 450 g. Każdy gorący posiłek powinien zawierać co najmniej 900 kcal. 10. Dożywianie uczniów obejmuje następujące placówki oświatowe : 1). Szkoła Podstawowa w Bukowie; 2). Szkoła Podstawowa w Gaju; 3). Gimnazjum w Gaju; 4). Szkoła Podstawowa w Konarach; 5). Szkoła Podstawowa w Lusinie; 6). Szkoła Podstawowa w Libertowie; 7). Szkoła Podstawowa we Włosani; 8). Szkoła Podstawowa w Mogilanach; 9). Gimnazjum w Mogilanach. 11. Godzinę dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 12. Prowadzący żywienie przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z przygotowaniem i wydawaniem posiłków. 13. Produkcja, przechowywanie, dostarczanie posiłków powinno odbywać się zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności. 14.Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 15.Wykonawca jest zobowiązany do zabierania naczyń i sztućców jednorazowych w dniu wydawania posiłków lub w dniu następnym. 16. Kontrola jakości posiłków będzie się odbywała w nieustalonym dla wykonawcy terminie. 17. Oferent powinien zaproponować cenę jednostkową posiłku, która obejmuje: - wartość jednego posiłku ( wsad do kotła ); - koszt przygotowania posiłku ; - koszt dowozu posiłków do poszczególnych szkół; - wydanie posiłku; - koszt naczynia jednorazowego i sztućców. 18. Za przygotowanie posiłków o nieodpowiedniej jakości lub niezgodnej z ustalonym jadłospisem wykonawcy zostanie nałożona kara pieniężna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gastro-Partner s.c., ul. Piłsudskiego 10, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39893,40

  • Oferta z najniższą ceną: 39893,40 / Oferta z najwyższą ceną: 39893,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.