eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Usługi nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach nad robotami budowlanymi budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, wraz z opracowaniem programu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Inowrocław: Usługi nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach nad robotami budowlanymi budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, wraz z opracowaniem programu inwestycji, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 102911 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3575021, fax 052 3575021 w.236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspinowroclaw.binp.info/kppspinowroclaw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach nad robotami budowlanymi budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, wraz z opracowaniem programu inwestycji, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach nad robotami budowlanymi budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, dalej inwestycji, programu inwestycji, wraz z opracowaniem kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB). Kod CPV 74231540-4 Usługi nadzoru budowlanego. Dane budowanego obiektu: 1) powierzchnia zabudowy - 1.201,23 m2; 2) kubatura budynku - 11.217,00 m3; 3) wysokość budynku - 9,60 m. 4) technologia tradycyjna. Stan istniejący - budynek wzniesiony do stanu surowego otwartego, bez instalacji wewnętrznych, ze stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną, bramami garażowymi wozowni, wykonanym pokryciem dachowym, złączem kablowym przyłącza energetycznego, przyłączem wodociągowym do studni wodomierzowej, przyłączem kanalizacji deszczowej z podłączonymi rurami spustowymi odwodnienia dachu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowywanie i aktualizację programu inwestycji zgodnie z wymogami przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz.U. Nr 120, poz. 831), w szczególności § 6 tego rozporządzenia; 2) opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla kolejnych etapów robót budowlanych inwestycji, w celu przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych na te roboty budowlane inwestycji, zgodnie z wymogami przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389); 3) opracowywanie STWIORB w celu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane inwestycji, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) 4) pełen zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), dalej Prawo budowlane; zgodnie z przywołanym art. 25 Prawa budowlanego do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: a. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy; ponadto na podstawie art. 26 Prawa budowlanego inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: a. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Zamawiający wymaga, aby częstotliwość nadzoru na budowie inwestycji zapewniała prawidłowy przebieg robót budowlanych, może dodatkowo wymagać częstszej obecności na budowie. Żadna z części zamówienia nie może być pisemnej zgody zamawiającego powierzona do wykonania przez podwykonawcę innego niż wskazany w ofercie. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z art. 12 ust. 2 i art. 13 ust. 1, 2, 3 Prawa budowlanego, dalej zwane uprawnieniami budowlanymi; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia; oznacza to, że wykonawca musi dysponować takimi osobami; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. e) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; f) jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2) Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz; b) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: - uprawnień budowlanych, w tym między innymi decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dla uprawnień budowlanych uzyskanych po 3 lipca 2005 r.; - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności i posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług nadzoru inwestorskiego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom nadzoru inwestorskiego stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz; - wykazu osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z załączeniem uprawnień budowlanych, o których mowa wyżej, dla osób zawartych w wykazie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz; - wykaz części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom, ze wskazaniem podwykonawcy i załączeniem uprawnień budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz; d) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, do wysokości szkody co najmniej 500.000 zł; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wymogu wartości ubezpieczenia traktuje się łącznie; e) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa dokumenty wskazane w p. a-c we własnym imieniu, wartość dokumentu wskazanego w p. d traktuje się łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppspinowroclaw.binp.info/kppspinowroclaw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu ul. Poznańska 133 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu ul. Poznańska 133 88-100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.