Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-29
Piława Górna: Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2016 r. do 14.11.2016 r. oraz od 16.03.2017 r. do 14.11.2017 r.
Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2016 r. do 15.03.2017 r. oraz od 15.11.2017 r. do 15.03.2018 r.
Numer ogłoszenia: 10291 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawagorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2016 r. do 14.11.2016 r. oraz od 16.03.2017 r. do 14.11.2017 r. Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2016 r. do 15.03.2017 r. oraz od 15.11.2017 r. do 15.03.2018 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Górna. Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2016 r. do 14.11.2016 r. oraz od 16.03.2017 r. do 14.11.2017 r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z oczyszczaniem terenu miasta poprzez: 1. Zamiatanie (mechaniczne i ręczne) ulic, chodników, placów i parkingów oraz wywóz zebranych śmieci. 2. Wykaszanie poboczy, pasów zieleni i rowów przy drogach oraz wywóz skoszonych części roślin. 3. Utrzymanie w czystości wiat przystankowych w ilości 11 szt. 4. Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci ustawionych na terenie miasta. 5. Malowanie i naprawa ławek ustawionych na chodnikach i przystankach. 6. Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów. 7. Usuwanie większych odpadów z rzeki Piławy, w granicach administracyjnych miasta Piława Górna. Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2016 r. do 15.03.2017 r. oraz od 15.11.2017 r. do 15.03.2018 r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem ulic, chodników i placów poprzez: 1. Odśnieżanie ulic oraz chodników i placów. 2. Zwalczanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej. 3. Usuwanie i wywóz nadmiaru śniegu. 4. Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci ustawionych na terenie miasta. 5. Utrzymywanie w czystości ulic, chodników i placów w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej. 6. Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów. 7. Malowanie i naprawa skrzyń drewnianych na piasek ustawionych na chodnikach i przystankach. Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1399), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu składając oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla Części I przedmiotu zamówienia - Oczyszczanie ulic, chodników i placów - minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto i/lub b) dla Części II przedmiotu zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów - minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, lub c) dla Części I i Części II przedmiotu zamówienia jeżeli zakres świadczonych usług obejmuje łącznie letnie i zimowe utrzymanie dróg - minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania lub wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Części I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów a) zamiatarka do sprzątania ulic - 1 szt.; b) zamiatarka do sprzątania chodników - 1 szt.; c) pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów - 1 szt.; dla Części II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów a) pojazd lub zespół pojazdów wyposażony w pług odśnieżny średni i piaskarkę przeznaczony do odśnieżania i posypywania ulic (jezdni) o DMC nośnika min. 7,5 tony - 1 szt.; b) Pojazd lub zespół pojazdów wyposażony pług odśnieżny lekki i piaskarkę przeznaczony do odśnieżania i posypywania chodników - 1szt.; c) pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów oraz śniegu - 1 szt.; d) ładowarka do załadunku śniegu - 1 szt.; e) zamiatarka do sprzątania ulic - 1 szt. (w przypadku bezśnieżnej zimy lub po odwilży); f) zamiatarka do sprzątania chodników - 1 szt. (w przypadku bezśnieżnej zimy lub po odwilży). g) lokalizacja bazy sprzętowej w odległości nie większej niż 20 km od miasta Piława Górna
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu składając oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. b) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przedstawiający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części I przedmiotu zamówienia - Oczyszczanie ulic, chodników i placów - załącznik nr 6 do SIWZ. Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części II przedmiotu zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów - załącznik nr 7 do SIWZ Jeżeli Wykonawca składa ofertę obejmującą tylko jedną część przedmiotu zamówienia, podaje cenę tylko dla tej części. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tej części - załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany okresu wykonania umowy, o którym mowa w § 6 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez, lub dające się przypisać, Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, b) siły wyższej, c) opadów śniegu lub powstania oblodzeń dróg i chodników wymagające podjęcia zimowego utrzymania dróg w okresie letniego utrzymania dróg
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.biuletyn.net/?bip=1&cid=50&bsc=N
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piławie Górnej
ul. Piastowska 69
58-240 Piława Górna
pok. nr 20 I p.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 69 58-240 Piława Górna pok. nr 20 I p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2016 r. do 14.11.2016 r. oraz od 16.03.2017 r. do 14.11.2017 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamiatanie (mechaniczne i ręczne) ulic, chodników, placów i parkingów oraz wywóz zebranych śmieci. 2. Wykaszanie poboczy, pasów zieleni i rowów przy drogach oraz wywóz skoszonych części roślin. 3. Utrzymanie w czystości wiat przystankowych w ilości 11 szt. 4. Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci ustawionych na terenie miasta. 5. Malowanie i naprawa ławek ustawionych na chodnikach i przystankach. 6. Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów. 7. Usuwanie większych odpadów z rzeki Piławy, w granicach administracyjnych miasta Piława Górna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2016 r. do 15.03.2017 r. oraz od 15.11.2017 r. do 15.03.2018 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie ulic oraz chodników i placów. 2. Zwalczanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej. 3. Usuwanie i wywóz nadmiaru śniegu. 4. Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci ustawionych na terenie miasta. 5. Utrzymywanie w czystości ulic, chodników i placów w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej. 6. Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów. 7. Malowanie i naprawa skrzyń drewnianych na piasek ustawionych na chodnikach i przystankach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.