To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102984 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Gdynia: Roboty budowlane związane z wymianą instalacji
kanalizacyjnej wraz z montażem separatora w piwnicy Hali Rybnej należącej do Zespołu Miejskich Hal Targowych
w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533012-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
360995521, ul.
Warszawska
67 A,
31-309
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 621 02 70, faks
58 620 72 43, e-mail
biuro@abk4-gdynia.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.abk4gdynia. com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z wymianą instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem separatora w piwnicy Hali Rybnej należącej do Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem separatora w piwnicy Hali Rybnej należącej do Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni. 2. Roboty budowalne należące do przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem separatora, stanowią etap I. prac realizowanych zgodnie z projektem budowalnym - "Przebudowa zaplecza socjalnosanitarnego i docieplenie stropodachu w Hali Rybnej Miejskiej Hali Targowej w Gdyni". Podstawą prowadzenia prac jest projekt budowlany oraz decyzja o pozwoleniu na budowę nr RAAII.6740.321.2016.BB6/ 36 z dnia 17.11.2016 r. 3. Zakres robót budowalnych należących do przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu Roboty budowlane związane z wymianą instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem separatora w piwnicy Hali Rybnej należącej do Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni w ramach etapu I.: 1) wymiana przewodów kanalizacji sanitarnej bytowej prowadzonej pod stropem; 2) wymiana wszystkich podejść przewodów kanalizacyjnych z uszczelnieniem wokół stropu, uzupełnienie ubytków; 3) skucie posadzki i wykopy do wymiany kanalizacji; 4) wymian przewodów kanalizacji sanitarnej bytowej prowadzonej pod posadzka; 5) zasypanie, zagęszczenie oraz wykonanie warstwy betonu B20 gr 15 cm; 6) montaż separatora (zakup, dostarczenie i montaż separatora należy do obowiązków Wykonawcy); 7) wykonanie izolacji grubości 10 cm przewodów kanalizacyjnych w chłodni; 8) wymurowanie ścianek pomieszczenia technicznego 1.08 wraz z otynkowaniem ścian i pomalowanie farbą zmywalną; 9) demontaż izolacji termicznej na dwóch ścianach w pomieszczeniu nr 1.12 , ściany od pom nr 1.11 oraz 1.13; 10) utylizacja gruzu oraz izolacji termicznej, utylizacja wymienionych rur i wymienionych materiałów. 4. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapewnił prowadzenie robót budowlanych w sposób bezpieczny i niezakłócający funkcjonowania Zespołu Miejskich Hal Targowych, jako obiektu użyteczności publicznej, prowadzonego handlu, działania wszelkich znajdujących się w obiekcie urządzeń. Wykonawca winien zorganizować prace wynikające z przedmiotu zamówienia w sposób nieutrudniający korzystania z istniejącej infrastruktury i mediów, w tym wszelkich podjazdów, uliczek oraz obiektów handlowych, usługowych czy wszelkich instytucji i podmiotów funkcjonujących w sąsiedztwie lub pobliżu prowadzonych robót budowlanych. Wykonawca zapewni niezbędne pozwolenia i dopełni procedur w przypadku konieczności wjazdu lub pozostawienia pojazdów ciężarowych w strefach ruchu - o ile wystąpi taka konieczność. 5. Wykonawca odpowiada za realizację przedmiotu umowy zgodnie z przepisami BHP i ppoż, oraz sanitarnymi, z uwzględnieniem specyfiki prowadzonej w obiekcie działalności. Prace, do prowadzenia których będzie konieczne wyłączenie instalacji kanalizacyjnej lub które zakłócą funkcjonowanie ZMHT, wykonywane będą wyłącznie w godzinach po zamknięciu Zespołu Miejskich Hal Targowych, tj: 1) od poniedziałku do piątku - w godzinach od 18:00 do 6:00 2) od soboty do poniedziałku - w godzinach od 15:00 w sobotę do godz.6:00 rano w poniedziałek. 6. Celem przeprowadzonych robót budowlanych należących do przedmiotu zamówienia jest wymiana instalacji kanalizacyjnej oraz montaż separatora tłuszczu. 7. Wykonawca zapewni w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca na swój koszt dokona utylizacji wszelkich wytworzonych odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp. określają przedmiot zamówienia, dają Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu umożliwiającą złożenie kompletnej oferty. Zamawiający udostępnia Wykonawcy również projekt wykonawczy. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ przedmiar robót branży budowlanej. UWAGA: Przedmiar robót przekazany jest dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji zawiera wzór umowy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, aniżeli minimalny określony w niniejszym postępowaniu o czym stanowi rozdział niniejszej SIWZ Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Jeżeli w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia bądź w SIWZ pojawią się wskazania dla niektórych technologii, materiałów lub urządzeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zapisy te rozumieć należy jako uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie ma możliwości stworzyć opisu przedmiotu zamówienia poprzez inne dostatecznie dokładne i precyzyjne określenia. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. Powyższe oznacza, iż Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub lepszych od tych, które zostały wskazane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Obowiązek wykazania równoważności leży po stronie Zamawiającego (tj. spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia). Zastosowanie rozwiązania równoważne winny zapewniać uzyskanie takie samego celu, jak w przypadku rozwiązań wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione oraz podania jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania, podając ich parametry techniczne. 12. Montaż separatora: 1) Zamawiający określił w treści dokumentacji projektowej parametry jakie urządzenie winno spełnić. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia separatora o parametrach nie gorszych, aniżeli określone w treści dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem, że wymiary urządzenia muszą być dostosowane do wielkości pomieszczenia w którym dokonany zostanie montaż separatora.; 2) separator musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad iuszkodzeń i niebędący przedmiotem praw osób trzecich; 3) jeżeli zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania wraz z separatorem, Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do zabezpieczenia w ramach licencji prawa do korzystania przez Zamawiającego z oprogramowania bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych i w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu eksploatację oprogramowania dla jego potrzeb. Licencje na oprogramowanie będą dostarczone wraz z nośnikami instalacyjnymi w postaci płyty CD/DVD lub w wersji elektronicznej wraz z dostawą wyposażenia; 4) Wykonawca dokona testowego uruchomienia separatora oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi separatora. 13. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano wyłącznie rury niskoszumowe (nie dotyczy rur pod posadzką). 14. W celu wypełnienia swoich zobowiązań, Wykonawca winien zapewnić doświadczone oraz wykwalifikowane osoby, co będzie warunkowało prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający w rozdziale VII. ust. 2 pkt. 3 lit. b wskazał wymagania minimalne stawiane na etapie oceny ofert względem osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie konieczność uzupełnienia grona specjalistów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi decyzjami i postanowieniami, które warunkują prawidłową realizację przedmiotu niniejszego zamówienia. 15. Wizja lokalna Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych, w celu rozeznania wszelkich uwarunkowań w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. W sprawie przeprowadzenia wizji, o której mowa w zdaniu powyżej, należy skontaktować się z pracownikiem Zamawiającego - Mariolą Jaks (mariola@abk4gdynia. com.pl). Zamawiający zastrzega, iż przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe do dnia 27.06.2017 r. Zgłoszenie przeprowadzenia wizji lokalnej musi nastąpić z minimum 3dniowym wyprzedzeniem. 16. Zastosowanie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (a także Podwykonawcę) osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) - dalej ustawy Kodeks pracy. Powyższy wymóg dotyczy wszystkich osób, które wykonywać będą czynności należące do stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, tj: a. wymiana przewodów kanalizacji sanitarnej bytowej prowadzonej pod stropem; b. wymiana wszystkich podejść przewodów kanalizacyjnych z uszczelnieniem wokół stropu, uzupełnienie ubytków; c. skucie posadzki i wykopy do wymiany kanalizacji; d. wymian przewodów kanalizacji sanitarnej bytowej prowadzonej pod posadzka; e. zasypanie, zagęszczenie oraz wykonanie warstwy betonu B20 gr 15 cm; f. montaż separatora (zakup, dostarczenie i montaż separatora należy do obowiązków Wykonawcy); g. wykonanie izolacji przewodów kanalizacyjnych w chłodni; h. wymurowanie ścianek pomieszczenia technicznego 1.08 wraz z otynkowaniem ścian i pomalowanie farbą zmywalną; i. demontaż izolacji termicznej na dwóch ścianach w pomieszczeniu nr 1.12 , ściany od pom nr 1.11 oraz 1.13; 2) Zamawiający wymaga, aby w terminie 7 dni od dnia zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowę pracę, uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w niniejszej SIWZ. Dokument ten powinien zawierać oświadczenie o świadomości odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń i być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Podwykonawcy.Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do przedkładania Zamawiającemu każdorazowo oświadczenia zawierającego wykaz osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę, w przypadku gdy zaszła konieczność zastąpienia pracownika uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia inną osobą. 3) Zmawiający zastrzega możliwość żądania na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia oświadczenia o którym mowa w pkt 2 ust. 16. 4) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, zawartych z pracownikami wymienionymi w oświadczeniu Wykonawcy o którym mowa w pkt 2 i 3 ust. 16. Na każdej z przedłożonych umów o pracę Wykonawca pozostawi widoczne jedynie następujące dane: rodzaj umowy, imię i nazwisko pracownika, datę zawartej umowy, zakres wykonywanej pracy. 5) W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności, które powinny potwierdzać, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega również, że w przypadku wątpliwości z zakresie spełnienia wymogu, zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia może zwrócić się do właściwego Inspektoratu Państwowej Inspekcji Pracy z prośbą o podjęcie czynności wyjaśniających.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45332000-3
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Unieważnienia postępowania dokonano w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Dostawa nowych samochodów finansowanych w formie leasingu operacyjnego - 3
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.