To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102987 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Bydgoszcz:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512682
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88902
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
9022133700000, ul.
ul. Marcinkowskiego
42718,
85056
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 32 55 540, faks
52 32 55 570, e-mail
sekretariat@mok.bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mck-bydgoszcz.pl
Adres profilu: www.bip.mck-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego (zwanego dalej olejem opałowym) oraz załadowanie oleju opalowego do zbiorników magazynowych mieszczących się w?Zespole Pałacowo - Parkowym w Ostromecku przy ul. Bydgoskiej 9, 86-070 Dąbrowa Chełmińska (obiekty: Kotłownia Pałacu Nowego, Kotłownia Pałacu Starego ). Zakupiony olej opałowy będzie przeznaczony do centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej. Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać parametry dotyczące przetworów naftowych wg normy PN-C-96024: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maksymalnie 70.800 litrów oleju opałowego lekkiego: w sezonie grzewczym od początku października do końca kwietnia, Zamawiający planuje zużyć: do centralnego ogrzewania i do ogrzewania ciepłej wody użytkowej - średnio 7.000 (słownie: siedem tysięcy) litrów oleju opałowego miesięcznie, przez 7 miesięcy, średnio 49.000 (słownie czterdzieści dziewięć tysięcy). poza sezonem grzewczym, Zamawiający planuje zużyć do ogrzewania ciepłej wody użytkowej: średnio 2.000 (słownie: dwa tysiące) litrów oleju opałowego miesięcznie, przez 5 miesięcy, razem średnio 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy) litrów oleju opałowego, Łączna liczba planowanego zakupu oleju opałowego w sezonie grzewczym i poza sezonem grzewczym wynosi 59.000 litrów. Zamawiający zamierza zastosować prawo opcji tzn. Zamawiający zakłada, że zamówi minimalną ilość oleju opałowego 55.000 l, jednakże w przypadku zwiększenia ogrzewania może zamówić dodatkowo nie więcej niż 20 % więcej litrów oleju opałowego lekkiego. Dodatkowa ilość oleju będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Zatem maksymalna ilość zamawianego oleju w sezonie grzewczym wynosić będzie 58.800 l (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset ) litrów oleju opałowego oraz 12.000 l (słownie: dwanaście tysięcy) litrów oleju opałowego poza sezonem grzewczym. Zamawiający dysponuje następującymi zbiornikami magazynowymi na olej opałowy: W Pałacu Starym - 2 Kotły typu EURO-3 firmy HOVAL o wydajności 48 kW każdy, wyposażone w palnik?olejowy TOP FLAMM D7?? - ( 2 x 2000 l), W Pałacu Nowym 2 ?Kotły?Paromat-Triplex VIESSMANN WERKE ?moc cieplna ?170 kW, wyposażone w?palnik??VIESSMANN WERKE typ -VE III -3 - (5 x 2000 l). Wymagania dotyczące dostaw: Dostawy powinny odbywać się autocysternami wyposażonymi w pompy, węże z końcówką przystosowaną do wlewu paliwa oraz liczniki wskazujące ilość wydanego oleju opałowego. Urządzenia dystrybucyjne w autocysternach powinny być zalegalizowane oraz oplombowane w?szczególności posiadać wszystkie wymagane i aktualne dopuszczenia i badania. Dostawy oleju opałowego będą realizowane w odstępach co najmniej 3 - 4 tygodniowych w?terminie z?zastrzeżeniem pkt 8 i 9 niniejszego ustępu. W przypadkach określonych w pkt 8 i 9 niniejszego ustępu Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia Wykonawcy zmniejszenia lub zwiększenia dostawy na co najmniej 24 godziny przed zaplanowaną dostawą. Termin realizacji poszczególnych dostaw: do 24 godzin od momentu uzyskania numeru referencyjnego z PUESC na podstawie art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz.U. z 2017 r., poz.708). Dostawy będą realizowane w godzinach 8:00-15:00. W przypadku występowania w okresie realizacji zamówienia temperatur ponadprzeciętnych i?zmniejszonego zużycia oleju opałowego w sezonie grzewczym, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia częstotliwości dostaw i/lub zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia. W przypadku występowania w okresie realizacji zamówienia temperatur znacznie poniżej przeciętnych i zwiększonego zużycia oleju opałowego w sezonie grzewczym, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw i/lub zwiększenia zakresu ilościowego zamówienia jednak nie więcej niż maksymalna ilość określona w pkt 4.SIWZ. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej opałowy własnym transportem przystosowanym do przewozu oleju opałowego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ładowanie dostarczonego oleju opałowego do zbiorników magazynowych w Zespole Pałacowo - Parkowym w?Ostromecku. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na własny koszt i?ryzyko. Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca będzie zobowiązany załączyć certyfikat lub świadectwo jakości wydane przez certyfikowane laboratorium potwierdzające, że dostarczony olej opałowy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jak również klucz otrzymany wraz z numerem referencyjnym z rejestru oraz wyciąg z cennika hurtowego prezentowanego na stronie internetowej producenta oferowanego oleju opałowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT158981.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175909.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.