eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączSprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 dla Spółki NOVA z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Śniadeckich 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Nowy Sącz: Sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 dla Spółki NOVA z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Śniadeckich 14
Numer ogłoszenia: 10300 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 dla Spółki NOVA z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Śniadeckich 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 i dostarczanie go transportem Wykonawcy w ilościach zapotrzebowanych przez Zamawiającą (jednorazowa dostawa około 5000l) bezpośrednio na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120. Przewidywana roczna ilość oleju napędowego - około 70 000 tys. litrów. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającej przy każdorazowej dostawie oleju napędowego odpisu świadectwa jakości dostarczanego oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 wydanego przez producenta. Dostarczanie oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 może odbywać się bezpośrednio z cysterny do zbiornika za pomocą atestowanego przewodu. Wymagane jest aby samochód auto - cysterna wyposażony był w podwójny system pomiarowy wydającego paliwa tj. - licznik wydającego paliwa podczas bieżącego tankowania, - urządzenie do wydruku , które będzie zawierać datę, godzinę oraz ilość wydanego paliwa. Podczas przeładunku paliwa z auto - cysterny do zbiornika paliw Wykonawca winien zachować szczególną ostrożność. Czynność ta winna być wykonywana z zachowaniem wszelkich w tym zakresie przepisów BHP. Za cały cykl związany z dostarczaniem oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 do zbiornika paliw Zamawiającej odpowiedzialność ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie przewiduje wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1, 3) , 4) Prawa zamówień publicznych, a ponadto: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.3 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiająca odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 i 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, B.4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, B.5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających podobnemu rodzajowi przedmiotowego zamówienia - według załącznika nr 3 do SIWZ, B.6) referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługa wykonywana była z należytą starannością, B.7) aktualną i ważną legalizację pomiarową dla instalacji przewoźnej do wydawania paliwa oraz dodatkowo urządzenie do wydruku , które będzie zawierać datę, godzinę oraz ilość wydanego paliwa, B.8) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.10) nazwę producenta paliw w wraz z poświadczonym odpisem świadectwa jakości dostarczanego oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590 wydanego przez producenta, B.11) wykaz samochodów auto-cysterna przewidzianych do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, B.12) projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B i C dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej Zamawiającej po opublikowaniu ogłoszenia w BZP. Możliwość przesłania SIWZ drogą elektroniczną po uprzednim złożeniu wnisoku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 09:00, miejsce: NOVA Sp. z o.o. ul. Śniadeckich 14 33-300 Nowy Sącz Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.