To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-18
Ogłoszenie nr 10301 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Łódź: Roboty Budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji i przebudowy budynku dydaktycznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Uniwersyteckiej 3 w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie finansowane z Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu Zielonych Inwestycji oraz w ramach działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach oraz , 3´´ w ramach działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach - konkurs nr POIS/1.3.1/1/2015:
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349802 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359082 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, krajowy numer identyfikacyjny
128700000, ul.
ul. Narutowicza
68,
90136
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 635 43 54, faks
42 635 43 26, e-mail
przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uni.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty Budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji i przebudowy budynku dydaktycznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Uniwersyteckiej 3 w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17/IN/UŁ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację i przebudowę budynku dydaktycznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Uniwersyteckiej 3 w Łodzi. Projekt zakłada termomodernizację i przebudowę budynku dydaktycznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Uniwersyteckiej 3 w Łodzi. Budynek powstał w latach 20-tych XXw. Pierwotnie pełnił funkcję mieszkalną z 2-ma mieszkaniami na każdej kondygnacji. Posiada 3 klatki schodowe - 1 główną prowadzącą z parteru do IV piętra, oraz 2 boczne służące oryginalnie do obsługi kuchni mieszkań oraz łączące piwnicę i poddasze. Na posesji (działka ewid. nr 229/2) znajduje się budynek dawnej Szkoły Zgromadzenia Kupców, który został poddany gruntownym pracom remontowym w latach 2014-15 i pełni obecnie funkcje Rektoratu UŁ. Parametry budynku : powierzchnia zabudowy: 457,18 m2 powierzchnia netto 1927,17m2 kubatura: 10 485 m3 ilość kondygnacji: 6 wysokość budynku : 20,50m długość budynku : 29,21m szerokość budynku : 16,88m o wykonawca powinien w trakcie realizacji umowy uwzględnić i wykonać wszystkie postanowienia zawarte w zamieszczonych w projekcie budowlanym postanowieniach i decyzjach Miejskiego Konserwatora Zabytków i Państwowej Straży Pożarnej o wykonawca sporządzi pełną dokumentację konserwatorską wykonywanych prac zgodnie z wymogami MKZ (Miejskiego Konserwatora Zabytków) Uwaga: o przed przystąpieniem do wykonywania stolarki drzwiowej i okiennej Wykonawca wykona egzemplarz wzorcowy 1 szt. okna , który musi zostać protokolarnie zatwierdzony przez Komisję składającą się z przedstawicieli Zamawiającego, Miejskiego Konserwatora Zabytków i Wykonawcy Wykonanie prac termomodernizacyjnych takich jak: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wraz z remontem konstrukcji i pokrycia dachu oraz wykonanie attyki, - ocieplenie podłogi wraz z wykonaniem warstw posadzkowych oraz wykonanie całości robót i instalacji podpodłogowych w piwnicy, - ocieplenie ścian piwnic w gruncie, - modernizacja systemu wentylacji i centralnego ogrzewania musi być wykonane do 30.05.2017r. pozostałe roboty do 15.09.2017r. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: 10 lat gwarancji na stolarkę i ślusarkę okienną i drzwiową oraz: minimum 5 lat na całość pozostałych robót budowlano - instalacyjnych minimum 3 lata na serwis urządzeń systemu wentylacji i klimatyzacji oraz urządzeń dźwigowych Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia naprawy urządzeń i sprzętu najpóźniej w ciągu 8 godzin po poinformowaniu o awarii. Serwis gwarancyjny urządzeń klimatyzacji w okresie trwania gwarancji wraz z kontrolą szczelności układu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881). Czynności serwisowe powinny być wykonywane przez certyfikowany personel zgodnie z Ustawą z dn. 25 maja (DZ. U. 2015 poz. 881) o SZWO i FGC. Odstępy miedzy czynnościami serwisowymi powinny być nie dłuższe niż 6 miesięcy. Oferta z gwarancją krótszą niż określona powyżej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2, prawo zamówień publicznych 3.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 3.2.1 Projektach budowlanym i wykonawczym stanowiącymi załącznik nr 7a - 7n do SIWZ. 3.2.2 STWiORB stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2.3 Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 3.2.4 Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Decyzjach Miejskiego Konserwatora Zabytków nr DAR-MKZ-II 4125.445.2016 IS 45 Zamawiający wyga załączenia tabeli elementów scalonych oraz zestawienie materiałów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45321000-3,
44221000-5,
44220000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4807294.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 480729,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.