To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Płock: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych
Numer ogłoszenia: 103032 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73620 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych: Część nr 1: kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek Océ (6 szt.). Część nr 2: kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek KYOCERA MITA (12 szt.). Część nr 3: kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek CANON (2 szt.), GESTETNER (8 szt.), RICOH (15 szt.), SHARP (14 szt.), TOSHIBA (2 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek Océ (6 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STONE SERWIS Wojciech Sienkiewicz, ul. Zesłańców Polskich 96D lok.1, 04-439 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55500,00
Oferta z najniższą ceną: 55500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99715,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek KYOCERA MITA (12 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE B. i J. SZCZYGLIŃSCY COPI-FLEX SP.J., ul. Padlewskiego 5, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4920,00
Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek CANON (2 szt.), GESTETNER (8 szt.), RICOH (15 szt.), SHARP (14 szt.), TOSHIBA (2 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE B. i J. SZCZYGLIŃSCY COPI-FLEX SP.J., ul. Padlewskiego 5, 09-402 płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19695,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20910,00
Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły w Płocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.