eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockKompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Płock: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych
Numer ogłoszenia: 103032 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73620 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz w podległych jednostkach terenowych: Część nr 1: kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek Océ (6 szt.). Część nr 2: kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek KYOCERA MITA (12 szt.). Część nr 3: kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek CANON (2 szt.), GESTETNER (8 szt.), RICOH (15 szt.), SHARP (14 szt.), TOSHIBA (2 szt.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek Océ (6 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STONE SERWIS Wojciech Sienkiewicz, ul. Zesłańców Polskich 96D lok.1, 04-439 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99715,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek KYOCERA MITA (12 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE B. i J. SZCZYGLIŃSCY COPI-FLEX SP.J., ul. Padlewskiego 5, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek CANON (2 szt.), GESTETNER (8 szt.), RICOH (15 szt.), SHARP (14 szt.), TOSHIBA (2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE B. i J. SZCZYGLIŃSCY COPI-FLEX SP.J., ul. Padlewskiego 5, 09-402 płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19695,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.