To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 103035 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Słupsk: "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507630-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
77098312400000, ul.
ul. Słoneczna
,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
059 8420730, 0598420269, faks
598420284, e-mail
mozarek@zdp.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdp.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP-GIZ.2611.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania" w ramach udzielenia zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, na okres jednego roku, licząc od dnia podpisania umowy. Opis dostaw: Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe - obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej: Obwód Drogowy Nr 1 - 76-200 Słupsk ul. Słoneczna 16e (przy siedzibie Zamawiajacego) Obwód Drogowy Nr 2 - 76-220 Główczyce ul. Słupska 19A pow. słupski Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu zamówienie podzielono na dwa zadania : ZADANIE NR 1 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku ZADANIE NR 2 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania , a Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą na każde zadanie osobno. Zakres rzeczowy zamówienia: Prognozowane (szacunkowe ) ilości zapotrzebowania na paliwa , w okresie obowiązywania umowy: Olej napędowy ON - 40.000 l Benzyna Pb - 4.000 l Autogaz LPG - 900 l Prognozowana dostawa paliw na poszczegółne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia umowy, wynosi odpowiednio; ZADANIE NR 1 ZADANIE NR 2 Olej napędowy ON 20.000 l 20.000 l Benzyna Pb 2.000 l 2.000 l Autogaz LPG 450 l 450 l Opis wykonania a/ Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w latach 2013-2014 oraz ilości posiadanych jednostek transportowych i sprzętowych. b/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt. 1.3, co nie jest odstąpieniem od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. c/ Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu. d/ Paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej w dniu tankowania e/ Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, określające wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy. f/ Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po rozstrzygnięciu przetargu. g/ Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw h/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ..... ) i/ Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju , poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ....) j/ dokument "Asygnata pobranych paliw za miesiąc ..." stanowił będzie załącznik do faktury k/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę- " cena w dniu tankowania - stały upust - cena po upuście x ilość sprzedanego paliwa = wartość " l/ Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw ł/ przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub okreslenie jednostki sprzętowej. Karty musza być zabezpieczone kodem PIN. m/ karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne. n/ Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania , utraty lub zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności. o/ koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
09134000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE NR 1 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82349.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 94093.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE NR 2 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82349.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 96765,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Dostawy mięsa drobiowego świeżego.
- Dostawy ziemniaków jadalnych.
- 19/TP/2025 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania badań metodą RT PCR
- Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego świeżego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.