Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Kędzierzyn: UTWORZENIE PLATFORMY DO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Numer ogłoszenia: 103040 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn, woj. opolskie, tel. 077 4061247, fax 077 4061247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE PLATFORMY DO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UTWORZENIE PLATFORMY DO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: dostawa serwera, oprogramowania na serwer, oprogramowania wspomagające procedury udzielania zamówien publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, potwierdzone aktualnym odpisem z rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat tj. od 18-06-2004 do 18-06-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług polegających na dostawie serwera i oprogramowania dla obsługi zamówień publicznych, na wartość łączną, co najmniej 100 000,00 zł potwierdzone wykazem. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 90 000,- zł i ważnym, co najmniej do 15-08-2007, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbedzie sie na podstawie przedłozonych dokumentów oraz deklaracji w złożonym wniosku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji Wykaz usług wykonanych okresie od 18-06-2004 do 18-06-2007 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki użytkowe systemu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zostanie wysłana do wykonawców zakwalifikowanych do dalszego postępowania..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Serwer Procesor - czterordzeniowy procesor klasy x86, taktowany zegarem minimum 1,6 Ghz, częstotliwość szyny systemowej min. 1066 Mhz, pamięć cache CPU min 2 MB L2 na każdy rdzeń procesora lub równoważny procesor o porównywalnej wydajności według testu przeprowadzonego przez oferenta. W przypadku użycia przez Oferenta testu wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Oferent musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne-porównywane zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia. Ilość procesorów 2 Pamięć GB pamięci FBD 667 MHz (4 dwubankowe moduly DIMM 1 GB) Karty rozszerzeń Karta typu Riser z obsluga magistrali PCI Express (2 gniazda PCIe x8; 1 gniazdo PCIe x4) Dyski twarde 2x Dysk twardy SAS 3,5 cala, 73 GB, 15 000 obr./min (technologia hot-plug) 3x 500GB 7,200rpm 3.5inch SATA hard driv Raid Możliwość skonfigurowanie 2 niezależnych systemów RAID Napędy taśmowe Removable Cartridge for RD1000, 160GB native/320GB compressed SATA Hard Driver Karty sieciowe Dwuportowa, serwerowa, karta sieciowa Gigabit Ethernet Intel® PRO 1000PT ze złączem PCIe x4 Zasilacz Dwa zasilacze typu hot-plug zapewniające nadmiarowość Napędy Wewnętrzna stacja dyskietek 3,5 cala Napęd CD-RW/DVD 24x typu combo z interfejsem IDE, o obniżonej wysokości System operacyjny Zgodny z oprogramowaniem i wymaganiami dostarczanymi przez oferenta Baza danych Zgodny z oprogramowaniem i wymaganiami dostarczanymi przez oferenta Gwarancja 36 miesięcy z czasem reakcji 8 godzin. W przypadku kiedy naprawa jest niemożliwa oferent zobowiązuje się dostarczyć zastępczy sprzęt i przywrócić działanie systemu w ciągu 24 godzin. Platforma zamówień - oprogramowanie serwera 1.Baza ogłoszeń o zamówieniach z linkami do Biuletynu Zamówień Publicznych. 2.Baza SIWZ z załącznikami przypisanymi do poszczególnych ogłoszeń. 3.Baza zmian i modyfikacji SIWZ oraz załączników przypisana do poszczególnych ogłoszeń. 4.Możliwość wizualnej sygnalizacji przez poszczególne ogłoszenie o wprowadzonych do niego zmianach. 5.Rejestr odwiedzin poszczególnego ogłoszenia. 6.Rejestr pobranych SIWZ z poszczególnego ogłoszenia / zamówienia. 7.Baza i możliwość sygnalizacji o postępowaniach unieważnionych zaraz po otwarciu strony głównej. 8.Baza rozstrzygnięć poszczególnych postępowań przypisanych do konkretnego ogłoszenia. 9.Baza udzielonych zamówień - zawartych umów z poszczególnego postępowania / ogłoszenia tym samym baza postępowań zakończonych. 10.Archiwum. Archiwizacja kwartalna, półroczna i roczna w rozbiciu na: wszystkie postępowania, postępowania unieważnione, postępowania zakończone. 11.Możliwość przesyłania pocztą elektroniczną plików o dużej pojemności w tym graficznych. 12.Możliwość tworzenia za określony czas różnego rodzaju raportów i sprawozdań. Oprogramowanie stanowiskowe wspomagające procedury udzielania zamówień publicznych Oprogramowanie zintegrowane z platformą zamówień publicznych i z Biuletynem Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych (możliwość bezpośredniego wejścia na stronę Urzędu oraz dostęp bezpośredni do formularzy ogłoszeń na stronie urzędu za pomocą posiadanych loginów i haseł). Wydział Zamówień Publicznych - 5 stanowisk Wydział Inwestycji i Remontów - 8 stanowisk Podstawowe wymagania programu wspomagającego prowadzenie postępowań: 1.Posiadanie pomocy do działania programu (instrukcja) w tym cały pakiet obowiązujących przepisów w zakresie zamówień publicznych z możliwością przenoszenia poszczególnych przepisów do dokumentów generowanych przez program. Wymagane przepisy jakie powinny znaleźć się w pomocy programu: Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o zachowaniu uczciwej konkurencji, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa Prawo budowlane, Ustawa Prawo energetyczne, Ustawa Prawo prasowe, Ustawa o ochronie środowiska z tabelą kodów odpadów, Ustawa o utrzymaniu porządku w gminach, Rozporządzenia wykonawcze do w/w ustaw. 2.Program powinien posiadać wzorce wszystkich trybów postępowań o zamówienie publiczne wraz z szablonami dokumentów wymaganych (ZP) jak i pomocniczych przypisanych do poszczególnego trybu. Wymagane wzorce postępowań (tryby): Przetarg nieograniczony do 60 000 euro, Przetarg nieograniczony pow. 60 tys. a poniżej 211 tys. euro, Przetarg nieograniczony pow. 211 tys. euro, Przetarg ograniczony do 60 tys. euro, Przetarg ograniczony pow. 60 tys. a poniżej 211 tys. euro, Przetarg ograniczony pow. 211 tys. euro, Negocjacje bez ogłoszenia - podobnie jak w postępowaniach powyżej w 3-ech progach, Negocjacje z ogłoszeniem w 3-ech progach, Zapytanie o cenę do 60 tys. euro, Zapytanie o cenę pow. 60 tys. a poniżej 211 tys. euro, Zamówienie z wolnej ręki w 3-ech progach kwotowych, Dialog konkurencyjny w 3-ech progach kwotowych, Licytacja elektroniczna do 60 tys. euro, Licytacja elektroniczna pow. 60 tys. a poniżej 211 tys. euro, Konkurs w 3-ech progach kwotowych. 3.Program powinien posiadać szablony wszystkich dokumentów wymaganych ustawą Pzp i rozporządzeniami wykonawczymi jak: protokoły z postępowania dla wszystkich trybów, dokumenty ZP, zawiadomienia o rozstrzygnięciu, unieważnieniu, wykluczeniu, odrzuceniu, zawiadomienia do Prezesa UZP, itd. Jednocześnie powinien posiadać możliwość ich generowania jako gotowych dokumentów postępowania. 4.Możliwość generowania dokumentów jako korespondencji seryjnej. 5.Możliwość bezpośredniego przesyłania korespondencji z komputera na m-ail lub fax wybranego wykonawcy. 6.Program powinien działać na zasadzie wprowadzania danych do odpowiedniego trybu i na ich podstawie generowanie dokumentów. 7.Możliwość tworzenia własnych szablonów z wykorzystaniem danych wprowadzonych do programu oraz lokowania tych szablonów do generacji w określonym trybie postępowania. 8.Powinien posiadać prawną pomoc kontekstową dla poszczególnych czynności w postępowaniu. 9.Możliwość sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych z obowiązującymi przepisami dla poszczególnego trybu postępowania oraz sygnalizowanie o wprowadzeniu błędnych danych w stosunku do przyjętego trybu. 10.Powinien posiadać bazy: wykonawców, wymaganych do spełnienia przez wykonawców warunków, sposobu oceny tych warunków, wymaganych od wykonawców dokumentów, kryteriów oceny ofert, członków komisji przetargowej, biegłych i rzeczoznawców, województw, powiatów itp. 11.Powinien posiadać terminarz spraw do załatwienia, załatwionych, zaległych itd. 12.Wbudowane kalendarze systemowe. 13.Bezpośredni dostęp do kalkulatora systemowego. 14.Możliwość generowania za zadany czas raportów postępowań, zestawień i sprawozdań z uwzględnieniem trybu postępowania, wartości ofert, wartości szacunkowej, kto wygrał postępowanie itp. w rozbiciu na rodzaje jak: usługi, dostawy, roboty. 15.Możliwość generowania za zadany czas raportu na temat wybranego wykonawcy np. w ilu postępowaniach brał udział, ile postępowań wygrał, ile przegrał, ile razy był wykluczony z postępowania, ile razy jego oferta została odrzucona itp. 16.Posiadać wzorce Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla poszczególnych trybów z maksymalnym wykorzystaniem danych wprowadzanych do programu. 17.Wzorce umów na dostawy, usługi, roboty. 18.Możliwość zmiany trybu postępowania w trakcie pracy w określonym trybie bez utraty danych. 19.Punktowanie ofert wg kryteriów ich oceny z wyborem najkorzystniejszej. 20.Ciągła bieżąca aktualizacja programu wg zmieniających się przepisów. 21.I inne wg znajomości i fachowości wykonawcy chcącego brać udział w stworzeniu platformy zamówień publicznych i wskazówek zamawiającego.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje się nagród
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych 47-200 KĘDZIERZYN-KOŹLE ul. W. Planetorza 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wnioski o dpouszczenie do postępowania znajdują się do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Wąpielsk wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwo.
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz ich wdrożenie w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
więcej: Serwery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.