eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskProwadzenie bieżącego rachunku bankowego dla potrzeb obsługi budżetu Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Słupsk: Prowadzenie bieżącego rachunku bankowego dla potrzeb obsługi budżetu Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 103048 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58500 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bieżącego rachunku bankowego dla potrzeb obsługi budżetu Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - prowadzenie i obsługa bieżącego rachunku oraz rachunków pomocniczych; - dostęp do bankowości elektronicznej (1 stanowisko z możliwością upoważnienia dla 2 osób) HOME-BANKING - możliwość otwierania i prowadzenia dodatkowych rachunków pomocniczych; - możliwość otwierania lokat terminowych oraz lokat typu overnight - możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 200.000 zł na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. W okresie objętym umową wysokość kredytu może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca gwarantuje: - możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, - możliwość wypłacania gotówki z rachunków bankowych, - możliwość wpłacania gotówki na rachunki bakowe, - potwierdzanie sald konta na wybrany przez Zamawiającego dzień, - sporządzenie wyciągów bankowych do prowadzonych rachunków bankowych na wybrany przez Zamawiającego dzień, - dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat, - wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu prowadzenia rachunku bankowego Wykonawcy. Przez dostęp do bankowości elektronicznej Zamawiający rozumie możliwość dokonywania operacji w formie elektronicznej, a w szczególności: - możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, - możliwość drukowania potwierdzeń wykonywanych przelewów przez Zamawiającego, - możliwość drukowania wyciągów bankowych. W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć i zainstalować wymagany sprzęt i oprogramowanie, - przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. Przewiduje się szkolenie do 3 pracowników. - w ramach pracy w systemie bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni możliwość importu danych (przelewy dla kontrahentów, przelewy płacowe) z innych systemów, - zapewni usunięcie awarii umożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dniach wolnych od pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:oo dnia następującego po tych dniach wolnych. Wykonawca zobowiązany jest posiadać siedzibę banku, jego oddział lub filię na terenie Miasta Słupska. Wykonawca zapewni pracę w elektronicznym systemie bankowości internetowej, umożliwiającą realizację zleceń płatniczych dla wszystkich rachunków bankowych poprzez szybkie, bezawaryjne transmisje, umożliwiając realizację operacji na rachunkach oraz uzyskanie informacji o saldach i statusach wykonywanych transmisji w czasie rzeczywistym. W ramach pracy w systemie bankowości internetowej Wykonawca zapewni możliwość importu danych (przelewy dla kontrahentów, przelewy płacowe) z innych banków oraz zapewni czas transferu środków finansowych w ciągu jednego dnia, wg zasad obowiązujących w danym systemie. Zamawiający podaje skalę wykorzystanych produktów w zakresie przelewów: 1) przelewy ZUS ok. 40 w skali roku, 2) przelewy US ok.50 w skali roku, 3) przelewy krajowe ok. 2600 w skali roku, 4) przelewy masowe (ilość w paczce od 75 do 100 ) ok. 20 rocznie. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych na terenie miasta Słupska. Ilość wypłat gotówkowych - ok. 50 w skali roku. Zamawiający nie dopuszcza: - pobierania opłaty od wypłat gotówkowych z rachunku Zamawiającego, - pobierania opłaty z tytułu gotówkowej wpłaty własnej i obcej na rachunek Zamawiającego, - prowizji i opłat z tytułu potwierdzania sald na rachunku bieżącym, - prowizji i opłat z tytułu uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym, - prowizji i opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, - opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego, - opłat z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania, związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu przeszkolenia upoważnionych do obsługi systemu pracowników Zamawiającego. - opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych - pobierania opłat za przelew na bank i oddziały Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 99.10.00.00 - 99.10.00.00 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Ustce,, ul. Marynarki Polskiej 38, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.