eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńODBUDOWA I PRZEBUDOWA UL.KOŚCIELNEJ I UL. MAJOWEJ W BIERUNIU - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Bieruń: ODBUDOWA I PRZEBUDOWA UL.KOŚCIELNEJ I UL. MAJOWEJ W BIERUNIU - ETAP I
Numer ogłoszenia: 103081 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA I PRZEBUDOWA UL.KOŚCIELNEJ I UL. MAJOWEJ W BIERUNIU - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa i przebudowa ulicy Kościelnej i Majowej w Bieruniu Nowym, uszkodzonych w wyniku powodzi - etap I o długości ok. 817,0 m wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, przebudową oświetlenia ulicznego i sieci elektroenergetycznej, przebudową sieci teletechnicznej oraz przebudową sieci gazowej. Zakres rzeczowy: 1. Roboty geodezyjne. 2. Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: - część I: ul. Kościelna dł. ok. 205,0 m - na odc. od ul. Warszawskiej do ul. św. Barbary. - część II-A: ul. Majowa dł. ok. 612,0 m - na odc. od ul. Jagiełły do ul. Kościelnej. 3. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4. Wykonanie ogrodzeń. 5. Zieleń (w tym wycinka drzew). 6. Budowa kanalizacji deszczowej. 7. Przebudowa sieci wodociągowej. 8. Przebudowa linii napowietrznej nN, zabezpieczenie istniejących linii kablowych nN i sN. 9. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 10. Przebudowa sieci gazowej. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do dokumentacji powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu i przekazanie jej w 5 egz. zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy. 12. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu (organizację ruchu należy dostosować dla potrzeb wykonania I etapu), uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Należy również informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej. UWAGA! Roboty związane z przebudową wodociągu będą prowadzone równocześnie z RPWiK Tychy, które w tym samym czasie będzie wykonywało przyłącza do budynków. Wykonawca jest zobowiązany ustalić harmonogram robót z Oddziałem Eksploatacji Sieci Bieruń należącym do RPWiK Tychy. W trakcie realizacji inwestycji należy: 1. Zapewnić obsługę geodezyjną. 2. Wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. 3. W przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Obowiązkiem wykonawcy jest: - zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla Telekomunikacji Polskiej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla Vattenfall, - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla RPWiK. W kosztorysie ofertowym, w kosztach pośrednich należy ująć koszty: - doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego; - dostawy i wykonania oznakowania pasa drogowego na czas budowy; - dowozu (poboru) brakujących mas ziemnych i odwozu nadmiaru mas ziemnych na odkład; - składowania materiałów rozbiórkowych; - nadzorów: technicznych ze strony właścicieli uzbrojenia terenu, wraz z opłatami z tym związanymi; - dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z przebudowywanymi drogami gminnymi, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu); - zagospodarowania i ochrony placu budowy; wykonania zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę; wykonania projektu technologii i organizacji robót oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie oraz do umieszczenia na tablicy informacyjnej stosownych zapisów; zamknięć; wyłączeń instalacji elektrycznych; obsługi geodezyjnej; wznowienia ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych; - wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje : udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 100 000,00 zł ( słownie: stotysięcyzłotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP. 2710.14.2011 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia p.n. Odbudowa i przebudowa ul. Kościelnej i ul. Majowej w Bieruniu - etap I. Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art.24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie : Wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie - roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub remontu dróg, chodników lub placów , o łącznej wartości brutto min. 3 000 000,00 zł, gdzie przynajmniej 1 robota była o wartości brutto min. 1 500 000,00zł Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp) - dokumentu : wykazu wykonanych robót remontowych lub inwestycyjnych w zakresie budowy lub remontu dróg, chodników lub placów o łącznej wartości brutto min. 3 000 000,00 zł. gdzie przynajmniej 1 robota była o wartości brutto min. 1 500 000 zł , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Za wykonali zamawiający rozumie, że roboty zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że warunek wykonania 1 roboty o wartości brutto min.1 500 000 zł. spełnia przynajmniej jeden z wykonawców , a łącznie (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) wykonali wymagane roboty o wartości brutto co najmniej 3 000 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp) - dokumentu : wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia:. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1) Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że oferta wykonawcy jest jawna w całości. 2) Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 3) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 4) Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/-e do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy. 5) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji. 6) Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z wykonawcą umowy w zakresie: a. wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką; b. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ;, jakie osoby te powinny spełniać; c. zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy; w szczególności zmiana terminów wykonywania robót budowlanych z powodu: niesprzyjających warunków atmosferycznych, zmiany przepisów, braku możliwości zakupu materiałów niezbędnych do prowadzenia robót, okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, siły wyższej; d. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; e. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Wydział Inwestycji Miejskich i Remontów, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 (Cena wersji papierowej - 150 zł brutto).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - Kancelaria (parter), 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.