To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Stare Babice: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i osób na terenie strefy rekreacji oraz budynku szkolno - przedszkolnego w Borzęcinie Dużym
Numer ogłoszenia: 103095 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84661 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i osób na terenie strefy rekreacji oraz budynku szkolno - przedszkolnego w Borzęcinie Dużym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i osób na terenie strefy rekreacji oraz budynku szkolno - przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 2. Zakres i zasady świadczenia usługi: 1) całodobowa ochrona fizyczna mienia i osób przebywających na terenie obiektu przy ul. Warszawskiej 697 w Borzęcinie Dużym przez pracowników Wykonawcy tj. osoby umundurowane, zaopatrzone w czytelne identyfikatory, wyposażone w sprzęt osobisty (środki łączności, środki ochrony, podręczne środki obezwładniające itp.) legitymujących się, co najmniej licencją pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - jednolity tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późń. zm.). 2) zakres ochrony powyższych obiektów musi obejmować: a) przyłączenie istniejącego lokalnego systemu alarmowego do centrum monitorowania Wykonawcy, b) stały - 24 h na dobę - odbiór transmisji sygnałów alarmowych, c) natychmiastowy wyjazd patrolu interwencyjnego Wykonawcy na chroniony obiekt po otrzymaniu sygnału o zdarzeniu; przyjazd na miejsce grupy interwencyjnej musi się odbyć w czasie nie dłuższym niż 5 minut od chwili wystąpienia zdarzenia; patrol interwencyjny ma za zadanie zabezpieczenie miejsca zdarzenia oraz powiadomienie Zamawiającego, policję i służby ratunkowe o zdarzeniu, próbie włamania, utraty mienia, zagrożenia osób i innych zdarzeniach losowych, d) patrolowanie chronionych obiektów w sposób bezpośredni - średnio co 30 - 45 minut w różnych punktach terenu przez całą dobę z potwierdzaniem swojej obecności, e) całodobowy dozór posesji, dozór sygnalizacji urządzeń alarmowych i ostrzegawczych, elektroenergetycznych, gazowych, wodnych i innych, f) przeciwdziałanie niszczeniu mienia, g) okresowe (raz na 6 miesięcy) sprawdzenie i konserwacja systemów alarmowych w tym prowadzenie książki sprawdzeń i konserwacji systemu dla całego obiektu: - wykonywanie okresowych (raz na 6 miesięcy) przeglądów i napraw, - wykonywanie okresowych (raz na 6 miesięcy) kontroli sprawności urządzeń zabezpieczających, - informowanie Zamawiającego o uszkodzeniu systemu, 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki powstałe z przyczyn nienależytego wykonania umowy 4) bezpośrednia ochrona fizyczna ma być prowadzona całą dobę, 5) Wykonawca zapewnia taką ilość pracowników ochrony, którzy zapewnią prawidłową realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w siwz. 6) Wykonawca współpracował będzie z osobą upoważnioną przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej realizacji umowy, 7) koszty związane z konserwacją i sprawdzeniem poprawności działania systemów alarmowych muszą być wliczone do ogólnej miesięcznej kwoty wykonania usługi, 8) Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentacji Wykonawcy dotyczącej ochrony obiektów objętych niniejszym zamówieniem tj. książki sprawdzeń i konserwacji systemu, raportów z przebiegu służby itp. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na ochronę, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci ochronę innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 2) Strony ustalają, że Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczej ochrony. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia zastępczej ochrony z faktury. 3) Za stan systemu alarmowego w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialny jest Wykonawca. 4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinioną przez siebie niewłaściwą ochroną objętą niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Licencjonowana Agencja Detektywistyczna Ochrony Osób i Mienia Lider, ul. St. Wyspiańskiego 42/5, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63969,48
Oferta z najniższą ceną: 63969,48 / Oferta z najwyższą ceną: 78384,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Wykonanie projektu budowy ul. Przejazd i Granicznej w Bliznem Łaszczyńskiego
- Wykonanie projektu budowy ul. Leszczynowej i Brzoskwiniowej w Koczargach Starych
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego Polbus we Wrocławiu przy ul. Suchej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.