Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Kielce: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pozostałego drobnego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 103124 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej , ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, faks 041 3451847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wszon.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pozostałego drobnego sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pozostałego drobnego sprzętu medycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pozostałego drobnego sprzętu medycznego w różnym asortymencie dla pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Opieki Neuropsychiatrycznej w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47 w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy, b)przedmiot zmówienia został podzielony i opisany w 7 zadaniach częściowych,c)każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia.Wielkość i zakres każdego pakietu został przedstawiony szczegółowo w formularzach cenowo-asortymentowych, oznaczonych w SIWZ jako załącznik nr 1 , w którym szczegółowo podano wymagany asortyment toraz ilość..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.16.40 - Dreny 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń (zasada; spełnia,nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: A)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile to nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. C)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. D)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: A) wykaz co najmniej 2 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie -referencje. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: A) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł, ważną w dniu złożenia oferty. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A,D składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 188, poz.1155). Inne dokumenty wymagane od wykonawców. 1. Do ofert należy także dołączyć: A)Sporządzony na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ - formularz oferty. B)Sporządzony na podstawie załącznika nr 1 szczegółowy wykaz asortymentowo-cenowy dla oferowanego pakietu. C)Oświadczenie mówiące o tym, że oferowane wyroby posiadają aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania - zgodnie z ustawą O wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm. tzn. świadectwo rejestracji lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, certyfikat CE, deklarację zgodności. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia w ciągu 2 dni zamawiającemu kopii w/w dokumentów w języku polskim dla oferowanych w ofercie wyrobów. Wykonawca składający ofertę dla pakietu nr 4 zobowiązany jest do dostarczenia wraz z nią wyników badań klinicznych potwierdzających możliwość podłączenia portów bezigłowych do pacjenta na okres do 7 dni. D) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z mocy art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - zał. Nr 3 do SIWZ. E) Oświadczenie o podwykonawcach, czyli wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy ewentualnie podwykonawcom - załącznik nr 4 do specyfikacji. Wszystkie złożone dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wszon.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 55 oraz drogą pocztową odpłatnie 10 zł plus ewentualne koszty przesłania..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47 - pokój nr 58 /sekretariat/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- Dostawy artykułów medycznych (m.in. introduktory, linie infuzyjne, zestawy do znieczuleń, cewniki)
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.