eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźMonitoring efektów realizacji dla zadań realizowanych w ramach programu likwidacji miejsc niebezpiecznych Zadanie LOD/27 pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu dróg wojewódzkich - Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla piesz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Łódź: Monitoring efektów realizacji dla zadań realizowanych w ramach programu likwidacji miejsc niebezpiecznych Zadanie LOD/27 pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu dróg wojewódzkich - Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych na ul.Mościckiego w Tomaszowie Mazowieckim - droga wojewódzka nr 713
Numer ogłoszenia: 103181 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring efektów realizacji dla zadań realizowanych w ramach programu likwidacji miejsc niebezpiecznych Zadanie LOD/27 pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu dróg wojewódzkich - Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych na ul.Mościckiego w Tomaszowie Mazowieckim - droga wojewódzka nr 713.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring obejmuje: - określenie natężenia ruchu pojazdów i pieszych, - wizualną ocenę zmiany zachowań pojazdów i pieszych, - średnia prędkość pojazdów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w warunki muszą spełniać łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Warunki szczegółowe: Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie znał zasady ruchu drogowego i zasady przeprowadzania pomiarów ruchu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.