To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103198 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Jabłonka: Budowa boiska sportowego w Zubrzycy Dolnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503625-N-2017 z dnia 2017-05-09 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, krajowy numer identyfikacyjny
54325500000, ul.
ul. 3 Maja
1,
34480
Jabłonka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 611 146, faks
182 652 468, e-mail
zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska sportowego w Zubrzycy Dolnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIOŚ.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska sportowego w Zubrzycy Dolnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych dokumentów zezwalających na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zamiaru użytkowania (lub braku sprzeciwu co do zamiaru użytkowania) zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: W zakresie budowy zaplecza; - roboty ziemne, konstrukcyjne budynku (murowe, żelbetowe, konstrukcja dachu oraz pokrycie) - roboty instalacyjne wewnętrzne, wodno-kanalizacyjne, - przyłącz wodociągowy, przyłącz do kanalizacji sanitarnej - roboty instalacji elektrycznej, - wykończeniowe i montażowe - zagospodarowanie terenu, utwardzenia dojść, placu, parkingu z kostki brukowej W zakresie budowy boisk; - budowę boiska wielofunkcyjnego, podbudowa z kruszyw łamanych wraz z warstwą wykończeniową z nawierzchnią z poliuretanu - boiska do piłki nożnej, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych z warstwą wykończeniową o nawierzchni z trawy syntetycznej - wyposażenie boiska sportowego - budowę ogrodzenia boiska wraz z piłkochwytami, - wykonanie utwardzenia terenu - wykonanie odwodnienia, kanalizacji deszczowej, drenażu i studni chłonnej - instalacji oświetlenia zewnętrznego - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3. CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.53.00-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00-9 Roboty sanitarne 45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 4. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212221-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45000000-7,
45400000-1,
45315300-1,
45311000-0,
45332200-5,
45112720-8,
45332000-3,
45330000-9,
45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT908823 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1188030.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Jabłonka w 2025 roku - część 1.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych na terenie Gminy Jabłonka masą bitumiczną
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.