eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu do realizacji badań w ramach projektu Opracowanie kompleksowych programów profilaktycznych dla chorób narządu ruchu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Łódź: Dostawa sprzętu do realizacji badań w ramach projektu Opracowanie kompleksowych programów profilaktycznych dla chorób narządu ruchu.
Numer ogłoszenia: 10321 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do realizacji badań w ramach projektu Opracowanie kompleksowych programów profilaktycznych dla chorób narządu ruchu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1) zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu bez wad fizycznych i prawnych tj: a) palmtopów (PDA) z nawigacją satelitarną - 2 sztuki, b) skomputeryzowanego zestawu do pomiaru siły niezbędnej do pchania wózków i innych przedmiotów po taśmie, podłodze itp. - 1 sztuka, c) skomputeryzowanego zestawu do pomiaru siły zasadniczych grup mięśniowych człowieka - 1 sztuka, d) potencjometrycznego miernika długości (linijka elektroniczna) - 1 sztuka, e) skomputeryzowanego zestawu do badań posturograficznych - 1 sztuka, f) kamery wideo HD z wyposażeniem - 1 sztuka, g) aparatu fotograficznego z wyposażeniem - 1 sztuka wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem instruktażu i szkoleń pracowników obsługi w siedzibie Zamawiającego /dotyczy sprzętu określonego w punkcie b, c i e/. 2) wszystkie parametry dostarczonego sprzętu muszą spełniać lub przewyższać graniczne parametry techniczno - użytkowe opisane w zestawieniu granicznych parametrów techniczno - użytkowych (załączniki od A1 - A7 do niniejszej SIWZ), 3) Zamawiający będzie oceniał spełnianie parametrów granicznych oferowanego sprzętu w oparciu o załączony do oferty prospekt handlowy producenta oferowanych urządzeń z wyszczególnionymi parametrami technicznymi w języku polskim,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00 - Kamery wideo 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2. składa każdy z nich. Ponadto: 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 3. Wypełnione Załączniki A1 - A7 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca składa jedynie wypełnione te załączniki, na które składa ofertę. 4. Prospekt handlowy producenta oferowanego sprzętu z wyszczególnionymi parametrami technicznymi w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 86 - SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 81 - KANCELARIA GŁÓWNA..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamównienie realizowane w ramach projektu nr POKL.02.03.01-00-001/08-00 Opracowanie kompleksowych programów profilaktycznych w ramach działania 2.3.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) wspólfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europeiskiego Funduszu Społecznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PALMTOP (PDA) Z NAWIGACJĄ SATELITARNĄ - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SKOMPUTERYZOWANY ZESTAW DO POMIARU SIŁY ZASADNICZYCH GRUP MIĘŚNIOWYCH CZŁOWIEKA - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SKOMPUTERYZOWANY ZESTAW DO POMIARU SIŁY NIEZBĘDNEJ DO PCHANIA WÓZKÓW I INNYCH PRZEDMIOTÓW PO TAŚMIE, PODŁODZE itp. - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia okreslone zostały w Załączniku A3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POTENCJOMETRYCZNY MIERNIK DŁUGOŚCI (LINIJKA ELEKTRONICZNA) - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SKOMPUTERYZOWANY ZESTAW DO BADAŃ POSTUROGRFICZNYCH- 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KAMERA WIDEO HD Z WYPOSAŻENIEM - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkośc oraz zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: APARAT FOTOGRAFICZNY Z WYPOSAŻENIEM - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku A7 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.