Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Kłodzko: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 103231 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodzko , ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 74 6474100, faks 74 6474103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016. Zadanie zostało podzielone na 4 części: Zadanie nr I. Zakup biletów miesięcznych. Zadanie Nr II. Dowóz zamknięty. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Kłodzku z miejscowości: Krosnowice, Jaszkowa Dolna, Żelazno do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku z miejscowości: Marcinów, Krosnowice, Ołdrzychowice, do Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym z miejscowości: Ołdrzychowice. Charakterystykę powyższego zadania stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Zadanie Nr III. Zakup biletów miesięcznych. Dla uczniów zamieszkałych w Boguszynie Do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku przy ul. Zamiejskiej 24 - szkoły podstawowej i gimnazjum , Do Gimnazjum Publicznego im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku. Zadanie Nr IV. Dowóz zamknięty. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, w tym ucznia niepełnosprawnego ruchowo poruszającego się na wózku inwalidzkim, z miejscowości Kamieniec i Święcko do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Ludwikowicach Kłodzkich..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego w sytuacjach wynikłych z organizacji roku szkolnego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.14.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6500
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kłodzko
ul. Okrzei 8a
57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Kłodzko ul. Okrzei 8a 57-300 Kłodzko, pokój nr 207 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I. Zakup biletów miesięcznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Kłodzko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II. Dowóz zamknięty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Kłodzku z miejscowości: Krosnowice, Jaszkowa Dolna, Żelazno do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku z miejscowości: Marcinów, Krosnowice, Ołdrzychowice, do Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym z miejscowości: Ołdrzychowice. Charakterystykę powyższego zadania stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr III. Zakup biletów miesięcznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla uczniów zamieszkałych w Boguszynie Do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Kłodzku przy ul. Zamiejskiej 24 - szkoły podstawowej i gimnazjum , Do Gimnazjum Publicznego im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr IV. Dowóz zamknięty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, w tym ucznia niepełnosprawnego ruchowo poruszającego się na wózku inwalidzkim, z miejscowości Kamieniec i Święcko do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Ludwikowicach Kłodzkich..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Budowa zbiornika retencyjnego - uśredniającego zlokalizowanego na działce nr 225/3, obręb Marcinów
- Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
- Przetarg krajowy na dostawę gazów medycznych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana okien w kaplicy budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Jugowie
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Augustów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 - usługi
- Usługa publicznego transportu zbiorowego w ramach linii użyteczności publicznej na rzecz Gminy Nowy Targ
- Publiczny transport drogowy o charakterze użyteczności publicznej w Gminie Józefów nad Wisłą w 2025 roku
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich
- ,Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.