eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa odzieży medycznej ochronnej i szpitalnych wyrobów papierowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Bydgoszcz: Dostawa odzieży medycznej ochronnej i szpitalnych wyrobów papierowych
Numer ogłoszenia: 103250 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży medycznej ochronnej i szpitalnych wyrobów papierowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej ochronnej oraz szpitalnych wyrobów papierowych, dla potrzeb Zamawiającego; szczegóły określają załączniki nr 1-1 do 1-12. 2. Przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679) a w przypadku Pakietu 8 - Zamawiający dopuszcza również możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia, który nie jest wyrobem medycznym. 3. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia: - w ramach Pakietu: 1 i 2 - po 5 szt. z każdej pozycji, - w ramach Pakietu: 3, 4, 5, 6, 9, 10 - po 3 szt. z każdej pozycji, - w ramach Pakietu 8 - po 10 szt. z każdej pozycji, które zostaną sprawdzane pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia przez personel specjalistyczny Zamawiającego. Ponadto po ewentualnym zawarciu umowy będą służyły do porównywania i określania zgodności kolejnych partii towaru z umową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.14.00-4, 33.19.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Deklaracja zgodności w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679) - dotyczy Pakietów: 1- 11. Odnośnie Pakietu 8 - jest wymagana, o ile oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym, w innym przypadku - wymagany jest atest potwierdzający jakość higieniczną i / lub zdrowotną. 2. Dokument - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679) - dotyczy Pakietu 12, w formie: a) deklaracji zgodności; b) certyfikatu zapewnienia systemu jakości produkcji, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną - dla wyrobów klasy II a; c) dokumentu potwierdzającego klasę wyrobu medycznego, jeżeli nie wynika to z dokumentów wskazanych w punktach 11.2a) i 11.2b);. 3. Aktualna karta danych technicznych i ulotka lub katalog, potwierdzający spełnianie wymagań wskazanych w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1-1 do 1-11 do SIWZ) - dotyczy Pakietów: 1- 11. 4. Katalog lub folder lub opis przedmiotu oferowanego wyrobu (tylko właściwa strona z wyraźnym zaznaczeniem wybranego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia) - dotyczy Pakietu 12. 5. Oświadczenie Wykonawcy - ze wskazaniem podstawy jego złożenia - potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie efektywności działania ochronnego minimum 8 godzin wraz z dokumentem stanowiącym podstawę złożonego oświadczenia - dotyczy Pakietu 3. 6. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia określone w pkt. 3.3 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty: 1) w zakresie obniżenia ceny; 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) w zakresie osób wskazanych przez strony do realizacji umowy, 4) w zakresie terminu obowiązywania umowy - w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 kwota stanowiąca 70 % kwoty łącznej ceny brutto określonej § 2 umowy nie zostanie wykorzystana, umowa może zostać przedłużona o maksymalnie 6 kolejnych miesięcy bez zmiany cen jednostkowych, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2, 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług dla towarów lub usług będących przedmiotem umowy będzie możliwe najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki tego podatku i z uwzględnieniem obowiązujących regulacji. 4. W wypadku wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z pkt 4) ust. 1 niniejszego paragrafu dopuszcza się zmianę istotnych warunków umowy w stosunku do treści oferty także 1) w zakresie ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w pkt 1) lub 2) ust. 4 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodujące ich zwiększenie lub obniżenie w stopniu większym niż 10 % w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 6. Przy określeniu wpływu zmian określonych w pkt 1) lub 2) ust. 4 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w pkt 1) lub 2) ust. 4, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 i 6 niniejszego paragrafu, będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie. 8. W przypadkach określonych w pkt 2) ust. 1 oraz w pkt 1) i 2) ust. 4 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpcp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz - Dział Zamówień Publicznych (wejście F).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego ul. Seminaryjna 1 w Bydgoszczy (wejście A - I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Maska chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirurgiczna - minimum trójwarstwowa, nie powodująca uczuleń i podrażnień skóry, wolna od mikrowłosków, wiązana na troki z szerokimi absorbcyjnymi wykończeniami brzegu, wyposażona w górnej części w kształtkę umożliwiającą dopasowanie do kształtu nosa i ułatwiająca dopasowanie maski do każdej twarzy, rozmiar maski w stanie złożonym: szer. 90 mm-100 mm, dł.175 mm-190 mm, doskonale przepuszczająca powietrze, wytrzymała, nie rozwarstwiająca się, nie rozdzierająca się, miękka, dobrze okrywająca nos, usta i podbródek, nie pyląca. Pakowana w opakowania kartonowe - max. 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maska chirurgiczna z osłoną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska chirurgiczna z osłoną - minimum trójwarstwowa, wiązana na troki, z przeźroczystą i gwarantującą dobrą widoczność, nierosiejącą, z antyodblaskową osłoną na oczy, w górnej części wyposażona w kształtkę umożliwiającą dopasowanie do kształtu nosa, kształt pasujący do każdej twarzy, rozmiar maski w stanie złożonym: szer. 90 mm-100 mm, dł. min. 190 mm, całkowita szerokość maski wraz z osłoną - nie mniejsza niż 180 mm; gwarantująca łatwość oddychania w masce, dobrze okrywające nos, usta i podbródek. Pakowana w opakowania kartonowe, max. 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maska ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półmaska ochronna - wyposażona w górnej części w kształtkę umożliwiającą dopasowanie do kształtu nosa, zapewniająca całkowitą ochronę przed czynnikami zakaźnymi - z uwzględnieniem prątków gruźlicy, o trójpanelowej konstrukcji umożliwiającej jej składanie, dokładnie przylegająca do twarzy, z gwarancją efektywności min. 8h; zapewniająca wysoką efektywność filtracji - minimum 94%. Materiał i kształt maski stanowiący maksymalnie możliwe uszczelnienie do twarzy, nie powodująca alergii, podrażnień itp. Pakowana w opakowania - max. 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czepek pielęgniarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepek pielęgniarski - okrągły, o średnicy nie mniejszej niż 300mm, głęboki- nie mniej niż 100mm, wykonany z przewiewnej chłonnej włókniny, ściągany bardzo lekko gumką, wytrzymały na rozerwanie w czasie użytkowania, gramatura włókniny nie mniej niż 17 g/m2. Opakowania - max. 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czepek chirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepek chirurgiczny - wykonany z chłonnej włókniny o wysokiej przepuszczalności powietrza, z wszytą wkładką pochłaniającą pot o długości min. 25 cm i szerokości min. 5 cm, gramatura włókniny: denko nie mniej niż 20g/m2.,warstwa czołowa (otok) nie mniej niż 40g/m2, wszyta wkładka nie mniej niż 30g/m2. Przylegający do głowy, wiązany na troki , rozmiar uniwersalny, opakowania - max. 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fartuch higieniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch higieniczny z długim rękawem- wykonany z włókniny, rozmiar XL, z przedłużonymi połami do zakładania na plecach, wiązany na troki, rękaw z przylegającym do nadgarstka ściągaczem o długości minimum 4 cm, natomiast długość samego fartucha - nie mniejsza niż 110 cm; wytrzymały na rozerwanie, przewiewny, z wszytą w fartuch metką określającą rozmiar. Opakowania - max. 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prześcieradło z fizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło z fizeliny, niejałowe, jednorazowe, rozmiar 150 x 210 cm, pojedynczo pakowane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Myjki do mycia chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka do mycia chorych wykonana z chłonnego materiału celulozowo-foliowego, w formie umożliwiającej wsunięcie dłoni do wewnątrz, zaprojektowana tak, aby skóra dłoni nie miała bezpośredniego kontaktu z nieczystościami, ze szczelnymi brzegami gwarantującymi nie wlewanie się wody do wewnątrz, nie powodująca otarć naskórka. Wytrzymała i nie rozwarstwiająca się; Wymiary: nie mniej niż 15 x 20 cm. Opakowania - max. 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych, chłonne, nie przesiąkające, z przylepcami umożliwiającymi dokładne zamocowanie i powtórne przyklejanie - rozmiar ( odpowiednio ) L i M. Opakowania max. 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podkłady chłonne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady chłonne nieprzepuszczalne, dookoła zamknięte o wym. 60 x 60 cm +/- 2 cm. - opakowanie max. 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prześcieradła papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła papierowe w rolce szer. 50 cm x 80 m (? 5%) oraz szer. 60 cm x 80 m (? 5%); perforacja co 30 cm do max. 50 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne sterylne, jednorazowego użytku, niealergicz-ne, dobrze napudrowane , o powierzchni teksturowanej, cienkie, elastyczne, odpowiednio złożone i oznaczone w sposób ułatwiający rozróżnienie rękawiczki prawej od lewej. Wyraźnie oznaczony rozmiar. Trwale i szczelnie opakowane, z możliwością prawidłowego wyjęcia rękawicy. Data ważności na każdej parze. Opakowanie papierowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia (min. 1dzień roboczy - max. 5 dni roboczych) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.