Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Wrocław: Bieżące utrzymanie drogi krajowej nr 30 w miejscowości Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 103272 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie drogi krajowej nr 30 w miejscowości Zgorzelec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z bieżącym utrzymaniem drogi krajowej nr 30 w granicach miasta Zgorzelec w terminie od 01.05.2009r. do 31.10.2009r. Lokalizacja odcinków : Lokalizacja odcinków : - od km 0+000 do km 4+112 /wraz z m. Łagów/ Łączna długość odcinka : 4112 mb Szczegółowy zakres usług obejmuje: - Sprzątanie pasa drogowego ze śmieci - Czyszczenie chodników jezdni , opaski oddzielającą krawędź jezdni na szerokości 0,5m , wraz z wywozem odpadów na wysypisko śmieci , opłatą za składowanie. - Zamiatanie jezdni , wraz z wywozem odpadów na wysypisko śmieci , opłatą za składowanie. - Czyszczenie studni kanalizacyjnych , wpustów. - Koszeniem traw i chwastów w pasie drogowym , uprzątnięcie skoszonej trawy wraz z wywozem , składowaniem na wysypisko śmieci.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnienie warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował min. po 1 zadaniu odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, czyli: - zamiatanie chodników i jezdni oraz - koszenie traw. c) Wykonawca musi dysponować sprzętem wymienionym poniżej: - pojazd samowyładowczy powyżej 3,5 tony - 1 szt. - dowolny środek transportu ze skrzynią załadunkową przykrywaną - 1 szt. - spryskiwacz do preparatów chemicznych - 1 szt. - kosiarka trawnikowa spalinowa - do koszenia mniejszych powierzchni takich jak: wysepki, parkingi - 1 szt - samochód wielofunkcyjny przeznaczony do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o średnicy od 50 do 800 mm z możliwością odsysania nieczystości do zbiornika osadu ; usuwanie zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych. - 1 szt. Charakterystyka techniczna: Objętość zbiorników: - wody czystej - 3000 dm3, - osadu i wody brudnej - 3000 dm3, Kompresor - wydatek - 600 m3/h, - podciśnienie w układzie ssącym - 0,085 MPa (0,85 KG/cm2) - obroty nominalne - 1100 obr/min Pompa wodna: - wydatek - 263 dm3/min., - ciśnienie nominalne - 16 MPa (160 KG/cm2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej, osoby ją tworzące załączają umowę spółki oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (zgodnie z pkt. 10.1. i 10.2.I) - załącznik nr 1 do formularza oferty. c) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. 10.2. II a) - załącznik nr 2 do formularza oferty. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z pkt. 10.2. II b) - załącznik nr 3 do formularza oferty. Gdy Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi nie będzie dysponował, wówczas musi dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon w Lubaniu ul.Kościuszki 26 59-800 Lubań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon w Lubaniu ul.Kościuszki 26 59-800 Lubań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Bieżąca konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Bielawa
- Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych w Pile w ścisłym centrum i Śródmieściu
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.