Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Gródek: Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18.
Numer ogłoszenia: 103273 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gródku , ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 85 7180 233, faks 85 7180 233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim.grodek.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa w Gródku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw o pow. 500 m2 na działce o nr. ewid. 286/2 przy Zespole Szkół dla Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku ul. Chodkiewiczów 18. na podstawie projektu budowlanego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. wpłacić wadium w kwocie: 6500.00zł (słownie zł: sześć tysięcy pięćset złotych) w sposób określony w art.45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: 38 8060 0004 0393 8191 2000 0030 Bank Spółdzielczy w Białymstoku Oddział w Gródku (tak aby znalazły się na koncie nadleśnictwa do dnia 23.06.2013 roku godz.24,00). Zamawiający zwróci wadium wszystkim oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem oferenta którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny czy wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny czy wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków czy wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny czy wykonawca posiada odpowiednia sytuacje ekonomiczna i finansowa do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał Kosztorys ofertowy uproszczony opracowany z zastosowaniem przedmiaru robót - załącznik nr.2. do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał 3 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) Wymagana forma dokumentu - oryginał aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) Wymagana forma dokumentu: -aktualny odpis z właściwego rejestru - oryginał lub kopia poświadczona - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę -oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp - oryginał 4 Pozostałe dokumenty tj: wypełniony załącznik nr. 7- wzór umowy, wypełniony załącznik nr.8 - oświadczenie o pozostawaniu-niepozostawaniu w grupie kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim.grodek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRÓDEK
więcej: przetargi GRÓDEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa żłobka przy ul. Wyspowej".
- Modernizacja placów zabaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.