eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanówUdzielenie Gminie Janów długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103286 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Janów: Udzielenie Gminie Janów długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522178-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 92545-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janów, krajowy numer identyfikacyjny 53417300000, ul. ul. Parkowa 3, 16130 Janów, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 857 216 288, faks 857 216 095, e-mail gmina@janow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.janow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie Gminie Janów długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sk.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gminie Janów długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Wysokości udzielonego kredytu 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony złotych) uruchamianego do dnia 30 czerwca 2017 r. na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, przekazywanych na konto bankowe kredytobiorcy - Zamawiającego - BS Sokółka nr. 10 8093 0000 0028 3982 2000 0010 Termin uruchomienia transz kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 5 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożone pisemne zawiadomienie Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transz kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty, dotyczącej zaoferowanego przez Wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty (patrz Rozdział 13 siwz). Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu, kredytu bankowego. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31 grudnia 2017 r. Warunki spłaty kredytu: raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach oraz wysokości: do 31.03.2018 r. - 100.000 zł , 30.06.2018 r. - 100.000 zł , 30.09.2018 r.- 100.000 zł , 31.1.2018 r. - 100.000 zł, 31.03.2019 r. - 100.000 zł , 30.06.2019 r. - 100.000 zł , 30.09.2019 r. - 100.000 zł , 31.12.2019 r. - 100.000 zł, 31.03.2020 r. - 100.000 zł , 30.06.2020 r. - 100.000 zł , 30.09.2020 r. - 100.000 zł , 31.12.2020 r. - 100.000 zł, 31.03.2021 r. - 140.000 zł , 30.06.2021 r. - 140.000 zł , 30.09.2021 r. 140.000 zł , 31.12.2021 r. - 140.000 zł, 31.03.2022r. - 140.000 zł , 30.06.2022r. - 140.000 zł , 30.09.2022r. - 140.000 zł, 31.12.2022 r. - 140.000 zł, 31.03.2023 r. - 140.000 zł , 30.06.2023 r. - 140.000 zł , 30.09.2023 r. - 140.000 zł, 31.12.2023 r. - 140.000 zł, 31.03.2024 r. - 140.000 zł , 30.06.2024 r. - 140.000 zł , 30.09.2024 r. - 140.000 zł, 31.12.2024 r. - 140.000 zł, 31.03.2025 r. - 140.000 zł , 30.06.2025 r. - 140.000 zł , 30.09.2025 r. - 140.000 zł, 31.12.2025 r. - 140.000 zł, Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku - w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel In blanco. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M - wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę - powiększonej o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR-3M na dzień 31 marca 2017 r. Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. Wykonawca przedstawia projekt umowy kredytowej - załącznik do oferty wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. Kalendarz odsetkowy 365/366 dni. Informacje dotyczące budżetu Gminy Janów i jego zmian w 2017 roku udostępnione są na stronie internetowej pod adresem www.bip.ug.janow.wrotapodlasia.pl/Budżet/ Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno-formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu - na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - zanonimizowanych kopii umów o pracę pracowników wykonujących powyższe zadania z ukrytymi danymi osobowymi, w tym w szczególności danymi adresowymi i płacowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudniania przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę. W takim przypadku Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł za każdy taki przypadek. Zapisy dotyczące wymogów zatrudniania na umowę o pracę powinny się znaleźć w projekcie umowy przedstawionej przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT486061.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Polskiej Spółdzielczości SA, Oddział w Białymstoku, , ul. Aleja Piłsudskiego 11/3, 15 - 443, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 518313,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 518313,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 660212,03
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.