Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Gdańsk: Stanowisko do legalizacji przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym w warunkach użytkowania
Numer ogłoszenia: 103297 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Gdańsku , ul. Polanki 124c, 80-308 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 52 45 308, faks 0-58 552 15 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oum.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stanowisko do legalizacji przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym w warunkach użytkowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i uruchomienie ośmiu stanowisk do legalizacji przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym w warunkach użytkowania oraz przeszkolenie pracowników wskazanych przez zamawiającego w następujących siedzibach: 1)Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6,00-139 Warszawa 2)Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, 53-647 Wrocław, 3)Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie, Pl. Lotników 4/5, 70-414 Szczecin, 4)Okręgowy Urząd Miar w Gdańsku, ul. Polanki 124C, 80-308 Gdańsk, 5)Okręgowy Urząd Miar w Krakowie, ul. Krupnicza 11, 31-12Kraków, 6)Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź, 7)Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy ul. Królowej Jadwigi 25, 85-959 Bydgoszcz 8)Okręgowy Urząd Miar w Katowicach ul. Rynek 9, 40-957 Katowice II. Opis przedmiotu zamówienia: Urządzenia pomiarowe:1.Chronometr, kod CPV 38.71.00.00-5 (2 szt.) wyposażony w wyświetlacz z podświetleniem (rozdzielczość pomiaru czasu co najmniej 0,001 s, rozdzielczość pomiaru prędkości co najmniej 0,001 km/h) oraz wewnętrzną drukarkę termiczną, wraz z walizką do przenoszenia,2.Fotokomórki na podczerwień (2 szt.) ze statywami standardowymi 1/4 cala (łącznie 4 szt. statywów dla fotokomórek i lusterek) oraz walizką do przenoszenia fotokomórek, 3.Dokładność fotokomórek nie gorsza niż 0,02 ms dla powtarzających się impulsów,4.Odległość fotokomórki od lusterka: do minimum 15 m,5.Zestaw radiowy do fotokomórek (2 zestawy) wraz z walizkami/skrzynkami do przenoszenia, zasięg radiowy do 1 km w terenie otwartym, wyposażony we wskaźniki stanu baterii dla nadajnika i odbiornika, 6.Wodoodporne obudowy wszystkich urządzeń,7.Wszystkie urządzenia zasilane bateryjnie (przynajmniej 5000 wydruków na komplecie baterii/akumulatorów), 8.Dokładność pomiaru chronometru plus minus1,5 ppm w zakresie co najmniej od -10 stopni C. do +55 stopni C., wewnętrzne wzorce czasu chronometrów stabilizowane temperaturowo,9.Możliwość zsynchronizowania czasu chronometrów (za pomocą komputera) przed rozpoczęciem pomiarów oraz nadawania numerów przejazdów ręcznie przez obsługującego,10.Pamięć wewnętrzna przynajmniej do 99 sesji pomiarowych. Pozostałe wymagania:1.Wyposażenie zestawu w komputer przenośny (kod CPV 30.21.30.00-5, laptop z ekranem 15,4 cala, minimum 4 GB RAM, dysk twardy minimum 1 TB) z oprogramowaniem do synchronizacji chronometrów i obsługi (odcinkowego pomiaru prędkości) oraz systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym)i pakietem MS Office (wersja 2010 lub nowsza) zawierającym arkusz kalkulacyjny MS Excel; torba do przenoszenia komputera, 2.Przetwornica 230V do zasilania komputera z gniazda zapalniczki samochodowej, wyposażona w 2 gniazda elektryczne, 3.Drukarka laserowa z drukiem dwustronnym automatycznym (duplex) z portem do pracy w sieci,4.Przeszkolenie pracowników z obsługi stanowiska (min. 2 pracowników do każdego stanowiska),5.Gwarancja minimum 24 miesięcy na wszystkie elementy zestawu, zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na terenie Polski.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.00.00 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów 38.71.00.00 - Liczniki czasu 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy polegające na dostarczeniu stanowiska: Stanowisko do legalizacji przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym w warunkach użytkowania lub równoważnego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dostarczył, co najmniej dwa stanowiska spełniające wymagania określone powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - 20
- 3 - czas reakcji serwisu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oum.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.oum.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar w Gdańsku, 80-308 ul. Polanki 124 C, Sekretariat, pok. Nr 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.