eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówTermomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie -KC-zp.272-256/17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103323 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Kraków: Termomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie -KC-zp.272-256/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Poprawa sprawności energetycznej energetycznej bud. D-8 AGH" POIS.01.03.01-00-0066/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505080-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 81443-2017, 86302-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie -KC-zp.272-256/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-256/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Termomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie w podziale na części: o CZĘŚĆ I (INWESTYCYJNA - NFOŚiGW - Umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0066/16-00) - Wymiana stolarki fasadowej oraz docieplenie ścian i stropów o CZĘŚĆ II (INWESTYCYJNA) - Wykonanie pasów międzykondygnacyjnych o klasie odporności ogniowej REI 30, doposażenie okien w siłowniki o CZĘŚĆ III (REMONTOWA) - Remont głównego wejścia do budynku Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót gdzie CZĘŚĆ I (INWESTYCYJNA - NFOŚiGW) - Termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku, która będzie obejmować w szczególności: o demontaż obróbek blacharskich o wykonanie hydroizolacji oraz ocieplenie styropianem ścian piwnic o ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną i styropianem o ocieplenie cokołu i ułożenie tynku żywicznego o montaż obróbek blacharskich o ocieplenie stropodachu i dachu auli poprzez wdmuchiwanie granulatu wełny mineralnej o ściany osłonowe fasadowe o ślusarkę okienną i drzwiową o naprawy w pomieszczeniach po montażu ściany osłonowej o montaż żaluzji zewnętrznych o montaż balustrad stalowych przy oknach na 3 ostatnich kondygnacjach o demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej CZĘŚĆ II (INWESTYCYJNA) - Wykonanie pasów międzykondygnacyjnych o klasie odporności ogniowej REI 30, doposażenie okien w siłowniki, które będzie obejmować w szczególności: o oddzielenie pasów międzyokiennych warstwą izolacji o klasie odporności ogniowej REI 30 oraz doposażenie okien w siłowniki o doposażenie okien w siłowniki i ich integracja z istniejącym systemem zapobiegania zadymieniu o programowanie systemu zapobiegania zadymieniu wraz z uruchomieniem i sprawdzeniem CZĘŚĆ III (REMONTOWA) - Remont głównego wejścia do budynku, który będzie obejmować w szczególności: o roboty rozbiórkowe elementów betonowych zbrojonych, konstrukcji schodów i świetlików stalowych o roboty fundamentowe o izolacje przeciwilgociowe o montaż konstrukcji świetlika. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: o robót demontażowych o robót fundamentowych o robót murarskich o robót tynkarskich o robót izolacyjnych o montażu stolarki fasadowej o montażu okien o montażu żaluzji zewnętrznych o montażu balustrad stalowych o montażu instalacji elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214400-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262100-2, 45262120-8, 45321000-3, 45262521-9, 44221000-5, 44115700-6, 45262110-5, 45400000-1, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4318686.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AGA-BAUSERVICE, biuro.pl@agabauservice.com, ul. Żabiniec 35, 31-215, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5626682.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5626682.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5842500
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.