To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103323 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Kraków: Termomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie -KC-zp.272-256/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Poprawa sprawności energetycznej energetycznej bud. D-8 AGH" POIS.01.03.01-00-0066/16
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505080-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 81443-2017, 86302-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny
157700000, ul.
Al. Mickiewicza
30,
30-059
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(12)6173595, faks
(12)6173595, e-mail
dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie -KC-zp.272-256/17
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KC-zp.272-256/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja przegród zewnętrznych wraz z remontem głównego wejścia do budynku D-8 na terenie AGH w Krakowie w podziale na części: o CZĘŚĆ I (INWESTYCYJNA - NFOŚiGW - Umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0066/16-00) - Wymiana stolarki fasadowej oraz docieplenie ścian i stropów o CZĘŚĆ II (INWESTYCYJNA) - Wykonanie pasów międzykondygnacyjnych o klasie odporności ogniowej REI 30, doposażenie okien w siłowniki o CZĘŚĆ III (REMONTOWA) - Remont głównego wejścia do budynku Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót gdzie CZĘŚĆ I (INWESTYCYJNA - NFOŚiGW) - Termomodernizacja przegród zewnętrznych budynku, która będzie obejmować w szczególności: o demontaż obróbek blacharskich o wykonanie hydroizolacji oraz ocieplenie styropianem ścian piwnic o ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną i styropianem o ocieplenie cokołu i ułożenie tynku żywicznego o montaż obróbek blacharskich o ocieplenie stropodachu i dachu auli poprzez wdmuchiwanie granulatu wełny mineralnej o ściany osłonowe fasadowe o ślusarkę okienną i drzwiową o naprawy w pomieszczeniach po montażu ściany osłonowej o montaż żaluzji zewnętrznych o montaż balustrad stalowych przy oknach na 3 ostatnich kondygnacjach o demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej CZĘŚĆ II (INWESTYCYJNA) - Wykonanie pasów międzykondygnacyjnych o klasie odporności ogniowej REI 30, doposażenie okien w siłowniki, które będzie obejmować w szczególności: o oddzielenie pasów międzyokiennych warstwą izolacji o klasie odporności ogniowej REI 30 oraz doposażenie okien w siłowniki o doposażenie okien w siłowniki i ich integracja z istniejącym systemem zapobiegania zadymieniu o programowanie systemu zapobiegania zadymieniu wraz z uruchomieniem i sprawdzeniem CZĘŚĆ III (REMONTOWA) - Remont głównego wejścia do budynku, który będzie obejmować w szczególności: o roboty rozbiórkowe elementów betonowych zbrojonych, konstrukcji schodów i świetlików stalowych o roboty fundamentowe o izolacje przeciwilgociowe o montaż konstrukcji świetlika. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: o robót demontażowych o robót fundamentowych o robót murarskich o robót tynkarskich o robót izolacyjnych o montażu stolarki fasadowej o montażu okien o montażu żaluzji zewnętrznych o montażu balustrad stalowych o montażu instalacji elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214400-4
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262100-2,
45262120-8,
45321000-3,
45262521-9,
44221000-5,
44115700-6,
45262110-5,
45400000-1,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4318686.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5626682.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.