To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-05-05
P³oskinia: UTWORZENIE CI¡GU KOMUNIKACYJNEGO P£OSKINIA-ROBUZY-D£UGOBÓR DROGI GMINNE NR 111019N, NR 111014N, 111013N; PRZEBUDOWA ODCINKA D£UGOBÓR-ROBUZY
Numer og³oszenia: 103332 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 69768 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 055 620 8600, faks 0-55 620 8602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: UTWORZENIE CI¡GU KOMUNIKACYJNEGO P£OSKINIA-ROBUZY-D£UGOBÓR DROGI GMINNE NR 111019N, NR 111014N, 111013N; PRZEBUDOWA ODCINKA D£UGOBÓR-ROBUZY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; realizacja inwestycji polegaj±cej na przebudowie odcinka drogi D³ugobór-Robuzy po³o¿onej na dzia³kach nr 116/1, 117/2 obrêb Robuzy, dzia³ka nr 257 obrêb £ozy, dzia³ka nr 197, 215/1, 214, 213, 211 obrêb D³ugobór Gmina P³oskinia. Droga na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchniê z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie w ró¿nym stanie technicznym, wystêpuj± odcinki o nawierzchni brukowej oraz bitumicznej. 1) Zakres prac; - wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie, - u³o¿enie podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie, - u³o¿enie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie chodnika, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - ustawienie barier ochronnych. 2)Parametry techniczne: - Klasa techniczna drogi D, - Prêdko¶æ projektowa Vp = 30 km/h, - Przekrój poprzeczny - Szeroko¶æ jezdni - 3,5 m (w msc. D³ugobór 3,0 m, na d³ugo¶ci chodnika 3,5m), - szeroko¶æ jezdni na mijankach - 5,5 m - szeroko¶æ jezdni na istniej±cej nawierzchni bitumicznej - 3,0 m, - Szeroko¶æ poboczy - 0,75 m (w miejscowo¶ci D³ugobór 0,5m), - Szeroko¶æ korony - 4,0 i 5,0 m - odcinek chodnika w msc. D³ugobór szer. 1,5 m, - Kategoria ruchu - ruch KR1 - Obci±¿enie 80 kN/o¶. 3)Projektowana konstrukcja nawierzchni A. Trasa zasadnicza i zjazdy; - warstwa ¶cieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego ( AC 11S ), - warstwa wi±¿±ca gr. 4 cm z betonu asfaltowego ( AC 16 W ), - warstwa podbudowy zasadniczej gr. 10 cm z kruszywa ³amanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego - litego. Kruszywo bez zanieczyszczeñ obcych i domieszek gliny, - istniej±ca nawierzchnia z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie C. Na mijankach i poszerzeniu: - warstwa ¶cieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa wi±¿±ca gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - warstwa podbudowy zasadniczej gr. 10 cm z kruszywa ³amanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie uzyskanego w wyniku przekruszenia surowca skalnego- litego. Kruszywo bez zanieczyszczeñ obcych i domieszek gliny, - nasyp. D. Na chodniku: - warstwa ¶cieralna gr. 6 cm z kostki betonowej, - warstwa podsypki cementowo - piaskowej gr.5 cm, - warstwa odcinaj±ca gr. 10 cm. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wskazane jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów i urz±dzeñ, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 1259788,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 1442461,05
Oferta z najni¿sz± cen±: 1442461,05 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 1790674,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI P£OSKINIA
wiêcej: przetargi P£OSKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postêpowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowo¶ci Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowo¶ci ¯urawnica.
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.