Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Grajewo: Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
Numer ogłoszenia: 103346 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grajewskiego , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2738479, 2738463, faks 0-86 2738462.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie. tj. dostawa i montaż kompletnego wyposażenia pracowni technologii gastronomicznej, pracowni higieny, recepcji oraz sali obsługi konsumenta. Pracownia technologii gastronomicznej: 1.Piec konwekcyjno-parowy 10xGN1/1 z opcją rotor.KLEAN, 1 szt, Wymiary 750x 728x960,Moc elektryczna [kW]-18,6; Zasilanie [V]- 400 42340000-1;+ podstawa pod piec- 1szt;Wymiary 748x550x850;+ zmiękczacz wody-1szt. 2.Piec konwekcyjno-parowy 5xGN1/1 z opcją rotor.KLEAN- 1 szt; Wymiary- 750 x 728x 625; Moc elektryczna [kW]- 5,3; Zasilanie[V]-400;+ zmiękczacz wody-1szt. 3.Schładzarko-zamrażarka szokowa 5XGN1/1-1 szt; Wymiary-750x793x983; Moc elektryczna [kW]-1,5;Zasilanie[V]- 230. 4.Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej GN2/1- 1szt; Wymiary-740x830x2010;Moc elektryczna [kW]-0,46;Zasilanie[V] -230. 5.Szafa mroźnicza ze stali nierdzewnej GN2/1- 1szt; Wymiary -740x830x2010;Moc elektryczna [kW] -1;Zasilanie[V] -230. 6.Urządzenie do gotowania makaronu elektryczne o poj. 30 l -1szt;Wymiary- 400x700x900;Moc elektryczna [kW] -8;Zasilanie[V] - 400. 7.Płyta grillowa elektryczna gładka/ryflowana na szafce otwartej- 1szt, Wymiary 800x700x900; -7,5;Zasilanie[V]- 400. 8.Patelnia uchylna elektryczna-1szt, Wymiary -800x700x900,Moc elektryczna [kW]-9;Zasilanie[V]- 400. 9.Frytkownica 1-koszowa o poj. 10l elektryczna -1szt;Wymiary-400x700x900; Moc elektryczna [kW] -6;Zasilanie[V]- 400. 10. Element neutralny -4szt; Wymiary-400x700x900. 11. Kuchnia elektryczna 2-płytowa z okrągłymi płytami na szafce otwartej- 5 szt;Wymiary-400x700x900;Moc elektryczna [kW]-5,2;Zasilanie[V]-400. 12.Stół przyścienny ze zlewem 1-komorowym i półką-5 szt; Wymiary 600x700x900 + bateria sztorcowa-5 szt. 13.Stół chłodniczy 2-drzwiowy-5szt;Wymiary-1360x700x900;Moc elektryczna [kW]- 0,34; Zasilanie[V]-400. 14.Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i filarami tłuszczowymi- 2 szt; Wymiary -1000x2000x450;Moc elektryczna [kW]-0,3;Zasilanie[V]-230. 15.Okap wentylacyjny przyścienny z filtrami tłuszczowymi- 1szt;Wymiary 1800x1000x450. 16.Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i filtrami tłuszczowymi- 1szt;Wymiary- 2200x2000x450;Moc elektryczna [kW]-0,3;Zasilanie[V]-230. 17.Maszyna kapturowa do mycia naczyń o wyd. ok. 1000 talerzy/h-1 szt; Wymiary 650x775x1500;Moc elektryczna [kW]-10,75;Zasilanie[V]-400 + zmiękczacz wody-1szt. 18.Stół załadowczy ze zlewem 1-komorowym- 1 szt; Wymiary 1600x700x900;+ prysznic gastronomiczny-1 szt + młynek koloidalny-1szt. 19.Stół odstawczy- 1szt;Wymiary-700x700x900; 20.Szafa zamykana magazynowa- 1szt;Wymiary -1200x700x1800. 21.Regał magazynowy- 1szt; Wymiary 1400x700x1800. 22.Pakowarka próżniowa- 1 szt;Wymiary- 450x525x385;Moc elektryczna [kW]-0,55;Zasilanie[V]-230. 23. Szatkownica -cutter - uniwersalny robot R 301 z kompletem tarcz-1 szt; Wymiary 300x350x555; Moc elektryczna [kW]-065;Zasilanie[V]-230. 24.Piec 1-komorowy do pizzy z podstawą- 1szt;Wymiary975x815x415;Moc elektryczna [kW]-4,5;Zasilanie[V]-400. 25.Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i filtrami tłuszczowymi- 1szt; Wymiary-2000x2000x450. 26.Stół przyścienny z szafką, drzwi suwane- 1szt; Wymiary 1350x700x900. 27.Mikser spiralny-1szt; Wymiary -380x628x535;Moc elektryczna [kW]-0,75; Zasilanie[V]-230. 28.Umywalka zabudowana- 1 szt; Wymiary 400x410x240;+ bateria sztorcowa-1szt. 29.Krajalnica profesjonalna- 1szt; Wymiary570x480x400;Moc elektryczna [kW]-0,16; Zasilanie[V]-230. 30.Mikser ręczny- 1szt; Wymiary 1=250;Moc elektryczna [kW]-0,27;Zasilanie[V]-230. 31.Maszynka do mielenia mięsa-1 szt;Wymiary- 250x540x430;Moc elektryczna [kW]-0,75;Zasilanie[V]- 230. Pracownia -Sala obsługi konsumenta - wyposażenie ogólno-dydaktyczne: 1.Biurko nauczyciela- 1szt; 2.Krzesło nauczyciela- 1szt; 3.Duży stół do degustacji-1szt; 4.Krzesło do stołu prezentacyjnego- 8szt; 5.Biblioteczka zawodowa-1szt; 6.Tablica poglądowa zamykana , oszklona -2szt; 7.Tablica magnetyczna -1szt; 8.Szafka z bielizną stołową potrzebną do prezentacji i degustacji potraw-1szt; 9.Szafka z naczyniami, serwisami z zastawą stołową i sztućcami służącymi do prezentacji i degustacji potraw oraz galanteria szklana i tace kelnerskie-1szt; 10.Komputer z oprogramowaniem służącym do obsługi zakładu gastronomicznego-1szt; 11.Stół -8szt; 12.Krzesło do stolików- 16szt; Pracownia higieny - wyposażenie ogólno-dydaktyczne: 1.Biurko nauczyciela -1szt; 2.Krzesło nauczyciela -1szt; 3.Stół-1szt; 4.Krzesło z oparciem-1szt; 5.Biblioteczka zawodowa- 3szt; 6.Apteczka z wyposażeniem-1szt; 7.Stół do pielęgnacji niemowląt-1szt; 8.Podręczna szafka-1szt; 9.Łóżko typu kozetka-1szt; 10.Stolik lub szafka dla chorego- 1 szt; 11.Pralka automatyczna-1szt; 12.Maszyna do szycia-1szt; 13.Fotel kosmetyczny-1szt; 14.Łóżko szpitalne- 1 szt; 15.Łóżeczko dla niemowląt-1szt; 16.Komputer z oprogramowaniem-1szt; 17.Lustro- 1szt; 18.Gablota - tablica poglądowa, zamykana, oszklona-3szt; 19.Tablica magnetyczna-1szt; Pracownia recepcji - wyposażenie ogólno-dydaktyczne: 1.Lada recepcyjna w kształcie półokrągłym- 1szt; 2.Krzesło z oparciem -1szt; 3.Aparat telefoniczny z faksem-1szt; 4.Czytnik kart kredytowych-1szt; 5.Komputer sprzężony z czytnikiem kart oraz z oprogramowaniem licencyjnym -1szt; 6.Karta magnetyczna do drzwi plus mechanizm otwierający-1szt; 7.Sprzęt audiowizualny: a) telewizor -1szt b) magnetowid lub odtwarzacz DVD-1szt; c) rzutnik pisma-1szt; d) ekran rozwijany ścienny-1szt; 8.Kasa fiskalna-1szt; 9.Klucznica-1szt; 10.Biblioteczka zawodowa-1szt; 11.Ksero- 1szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 42.21.41.00 - Piece kuchenne 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.11.21 - Zamrażarki szafowe 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne 39.71.14.00 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.31.21.00 - Krajalnice do mięsa 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.15.12.00 - Stoły robocze 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 39.12.11.00 - Biurka 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.000,00 zł, słownie: siedmiu tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA ROK Białystok CK w Łomży Nr 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 z adnotacją wadium - Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2011-05-16, sposób przekazania: oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Grajewie, 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6B, w Sekretariacie pok. 18 lub dołączyć do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w zakresie urządzeń wymienionych w Dziale 42, Grupa 2, klasa 1 CPV, lub Działu 39, Grupa 7, Klasa 1 CPV w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego do oferty należy dołączyć informację o oferowanych urządzeniach z podaniem producenta, modelu, oznaczeń, specyfikacji technicznych potwierdzających spełnienie wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. Informacja ta powinna mieć charakter dokumentu sporządzonego w postaci tabeli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie
ul. Strażacka 6 B
19-200 Grajewo
Pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu Grajewskiego ul. Strażacka 6 B 19-200 Grajewo Pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej VI. Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działania 6.1. Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa materiałów szewnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej
- "Budowa nawierzchni chodnika oraz linii oświetleniowej w ul. Krasickiego (łącznik od ul. Szpitalnej do ul. Targowej) w Grajewie".
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.