eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Łódź: Wykonanie wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb.
Numer ogłoszenia: 103367 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, fax 042 6162273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb. Ilość drzew do wycięcia wynosi: 184 sztuki. Zamówienie obejmuje: - wykonanie i oznakowanie tymczasowe usług (zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu) oraz jego utrzymanie i demontaż, - mechaniczne wycięcie drzew, - frezowanie pni na wysokości 15 cm poniżej istniejącego terenu - bez karczowania, - przewiezienie dłużyc na teren Obwodu Drogowego w Koluszkach ul. 11 listopada 74 wraz z ułożeniem we wskazanym miejscu, - wywiezienie konarów, gałęzi i zanieczyszczeń poza teren usług lub przerobienie na korę drzewną, - uporządkowanie miejsca po prowadzonych pracach. Zamawiający dysponuje planem wyrębu i stosownymi decyzjami zezwalającymi na usunięcie drzew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone - pilarz drzew. Wykonawca przedstawi w ofercie tych kandydatów i dołączy kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje wskazanych osób na ww. stanowisko. - Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie warunek określony w pkt. 7.2.1.instrukcji dla wykonawców - Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu: - pilarka spalinowa - min. szt. 2 - frezarka do pni - min. szt. 1 - samochód ciężarowy typu dłużyca - min. szt. 1 - Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie warunek określony w pkt. 7.2.2. instrukcji dla wykonawców - Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w zakresie wycinki drzew o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. każde. - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.3. instrukcji dla wykonawców Ocena wg zasady spełnia / nie spelnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. instrukcji dla wykonawców. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt. 7.2. Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.instrukcji dla wykonawców. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazanych osób na stanowisko pilarz drzew. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. instrukcji dla wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2. Instrukcji dla Wykonawców. - Wykaz wykonanych zamówień w zakresie wycinki drzew, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. instrukcji dla wykonawców.Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.3. Instrukcji dla Wykonawców. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 instrukcji dla wykonawców., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. instrukcji dla wykonawców winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 Piotrków Tryb.ul. Aleje 3-go Maja 33 pok.223.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 Piotrków Tryb.ul. Aleje 3-go Maja 33 pok.223.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.