Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103375 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Ożarów Mazowiecki: Projekt i budowa Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Lipowej w Ożarowie Mazowieckim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71270-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny
53060800000, ul.
ul. Kolejowa
2,
05850
Ożarów Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 7222207 w. 242, faks
, e-mail
zampub@ozarow-mazowiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt i budowa Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Lipowej w Ożarowie Mazowieckim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Lipowej 11 w Ożarowie Mazowieckim ( w tym opracowanie projektu technologii kuchni ) wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, b) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń, c) budowę budynku Szkoły Podstawowej, trzykondygnacyjnego, podpiwniczonego, w szczególności: o Rozbiórkę obiektów ( ewentualną wycinką drzew, krzewów ) kolidujących z inwestycją o Przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego o Miejsca postojowe dla samochodów osobowych (nowe i przeniesione istniejące) o Wiatę składowania odpadów stałych z możliwością ich segregacji o Miejsca postojowe dla rowerów o Obiekty małej architektury: murki, ławki, kosze na śmieci, oświetlenie zewnętrzne budynku, dojść i dojazdów do niego, dziedzińców i parkingów. o Teren zielony o Ogrodzenie d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu do użytkowania gotowego obiektu wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji. 2.Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym, (zwanym także PFU) Wykonawca w ramach ceny ofertowej brutto, zaprojektuje i wykona wszystkie roboty budowlane niezbędne do funkcjonowania całego zadania inwestycyjnego, zgodnie z załączoną koncepcją, a w szczególności: o budowę wszystkich obiektów kubaturowych, o budowę układu drogowego o budowę wszystkich niezbędnych sieci wewnętrznych i zewnętrznych oraz urządzeń im towarzyszących o przebudowę sieci, urządzeń i układu drogowego, o rozbiórkę obiektów kolidujących, przeznaczonych do wyburzenia o wycinkę drzewostanu i niwelacje gruntu o wszelkie inne roboty oraz prace związane z przygotowaniem dodatkowych dokumentacji projektowych, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakresu robót zostały zawarte w PFU oraz wstępnej koncepcji architektoniczno-budowlanej. 2.6 Na terenie objętym zakresem przedmiotu zamówienia istnieją obecnie: - budynek szkoły podstawowej oraz budynek gromadzenia odpadów stałych (przeznaczone do rozbiórki po wybudowaniu i przekazaniu do użytkowania nowej szkoły), a także obiekty sportowe: - dwa boiska i bieżnia oraz plac zabaw (przeznaczone do natychmiastowej rozbiórki przez Wykonawcę). Prace budowlane związane z usunięciem budynku szkoły podstawowej oraz budynku gromadzenia odpadów stałych wraz z uporządkowaniem terenu Zamawiający wykona we własnym zakresie - nie wchodzą one w zakres czynności realizacji niniejszego postępowania dla Wykonawcy. 3.Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składa się: - program funkcjonalno - użytkowy zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz - wstępna koncepcja architektoniczno-budowlana.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71220000-6,
45100000-8,
45200000-9,
45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16473600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 21000000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.