Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Siedlce: Remont pomieszczeń w Domu Studenta NR 4 przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 103386 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, fax 025 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Domu Studenta NR 4 przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w Domu Studenta NR 4 przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach powyżej 206 tysięcy euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.43.20 - Instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego w budynkach Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno być dołączone w oryginale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy dokonać wpłaty na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. I Oddział Siedlce nr 19 1240 2685 1111 0000 3656 3195 tytułem: Wadium - Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 4 przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin daty wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium i jego przepadku określa art. 46 Ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy, ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaję się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 tys. złotych (słownie dwieście tysięcy złotych) e) Kopię posiadanych uprawnień kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa f) wykaz wykonanych zamówień - na roboty remontowo-budowlane tożsame dla przedmiotu zamówienia (minimum 3) rozpoczętych i zakończonych w okresie ostatnich 5 lat o wartości nie mniejszej niż 700 000 złotych brutto a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym w okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 5 do SIWZ g) dowód wpłaty wadium. W/w dokumenty powinny być podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzone pieczęcią. Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( na każdej stronie dokumentu )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2, pok. 57 ( Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia), tel. 025 643 19 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie w Akademii Podlaskiej, 08-110 Siedlce, ul. S. Konarskiego 2 - Sekretariat Ogólny - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.07.2008.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wykonanie fundamentu pod zbiornik na ciekły tlen i parownicę dla potrzeb obiektu szpitalnego SPZOZ w Siedlcach przy ul. Bema 22
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach. Sp. z o.o.
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.