eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Konin: Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 103387 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-27/2015, która jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1.W celu potwierdzenia, że asortyment, na który została złożona oferta jest zgodny z normami dopuszczającymi do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz, że zaoferowany produkt spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia dokumentów rejestracyjnych, kart danych technicznych oraz kart katalogowych produktów na każde żądanie Zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć: a) próbki dla poszczególnej pozycji w pakiecie w ilościach wskazanych w poniższej tabeli (najmniejsze opakowanie zbiorcze przeznaczone do sprzedaży): Nr pakietu 1, Nr pozycji 1,3 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 2, Nr pozycji 1,2 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 3, Nr pozycji 1,3 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 4, Nr pozycji 2,3 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 5, Nr pozycji 2 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 6, Nr pozycji 1,2 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 14, Nr pozycji 1,2,3 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 15, Nr pozycji 2,3 ,Ilość opakowań 1, Nr pakietu 16, Nr pozycji 5,8,12 ,Ilość opakowań 1. Zamawiający wymaga aby próbki były opisane (nr pakietu i nr pozycji), a także zawierały wykaz załączonych próbek

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostaw - 10

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty ( w zakresie danej części) nie podlegające odrzuceniu po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie zmienne kryterium cena . Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie kolejnych ofert cenowych na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji, w tym punktacji otrzymanej za ocenę oferty w drugim kryterium (niezmienny już -bagaż-punktów) przy zastosowaniu tego samego algorytmu obliczania punktacji i wag co w fazie oceny ofert przed aukcją. W toku aukcji punktacja będzie przeliczana do 8 miejsca po przecinku. Oferta w toku aukcji jest składana w wartości brutto podobnie jak oferta przed aukcją 2. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców a) Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu zostaną dopuszczeni do aukcji i otrzymają od Zamawiającego wraz z zaproszeniem poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji. c) Dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. d) Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. Brak podpisu elektronicznego uniemożliwia złożenie oferty. e) Zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w ofercie (w formularzu oferty, oświadczeniu rejestracyjnym). f) Fakt otrzymania drogą elektroniczną zaproszeń Wykonawcy potwierdzają Zamawiającemu niezwłocznie faxem na numer: 63 240 - 41 - 34 lub na adres e-mail: szp@szpital-konin.pl, niezależnie od zamiaru udziału w aukcji. 3. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z platformą EPP: a) komputer klasy PC, system operacyjny: Windows 2000.XP.VISTA.7, b) stabilny dostęp do internetu bez pośrednictwa serwera Proxy, c) przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy, FireFox, Google Chrome, d) zainstalowany aktualny program Java (bezpłatny), e) bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym kwalifikowanym certyfikatem. f) wszelkie aktualne i szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie www.soldea.pl w dziale -Platforma Przetargowa- oraz w instrukcjach postępowania udostępnianych wraz z zaproszeniem do elektronicznego składania ofert. UWAGA dla Wykonawców nie posiadających bezpiecznego podpisu elektronicznego: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ WAŻNEGO BEZPIECZNEGO PODPISU ELEKTRONICZNEGO JEST WARUNKIEM KONIECZNYM UDZIAŁU W AUKCJI. Czas potrzebny do nabycia bezpiecznego podpisu elektronicznego może wahać się w granicach 3-5 dni. Informacji i pomocy w zdobyciu wymaganego podpisu może udzielić Operator, który będzie administrował aukcją. Adres strony na której są informacje o podpisie elektronicznym i na której będzie prowadzona aukcja: http://www.soldea.pl. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia aukcji -poprawioną- w wyniku udziału w aukcji ofertę - formularz cenowy (ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia) w oryginale, skan w formie PDF oraz w formie edytowalnej podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na adres: szp@szpital-konin.pl oraz papierowa wersje na adres Zamawiającego : ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin. Cena oferty musi być taka sama jak ostateczna cena zaproponowana w aukcji. Wartość netto i brutto oferty muszą być wyrażone w jednostkach nie mniejszych niż grosze. Ceny jednostkowe w formularzu cenowym nie mogą być wyższe od cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie przed aukcją. Niedopuszczalna jest zmiana w ilości i opisie przedmiotu zamówienia.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu chociażby jednej z poniższych okoliczności: a) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dopasowana do zaistniałych okoliczności, b) zmian podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, c) zmian terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej, d) zmian stron umowy wynikających z następstwa prawnego, e) zmian korzystnych dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, budynek D, II piętro, pokój 3/14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, budynek D, II piętro, pokój 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy gazowe,12-warstwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 1 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy gazowe białe,16-warstwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 2 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompresy włókninowe białe,4-warstwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 3 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwety operacyjne z gazy niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 4 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwety gazowe z tasiemką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 5 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serweta włókninowo-polipropylenowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 6 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki, preparat do ochrony skóry, krem do ochrony skóry, opatrunki hydrożelowe, pianka poliuretanowa, leczniczy miód, spray stosowany w urazach skóry, wodny roztwór o działaniu antybakteryjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 7 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przylepce, opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 8 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 9 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wata, zestawy plastrów, opaski, kompresy, przylepce, gaza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 10 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Chusty trójkątne, opatrunki, elastyczne siatki, folia chirurgiczna, folia opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 11 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki, żel hydrokoloidowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 12 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Znaczniki chirurgiczne-taśmy silikonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 13 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kompresy gazowe białe 8-warstwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 14 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Podkład podgipsowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 15 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wata celulozowa, opaski tkane, podkłady ginekologiczne, tampony gazowe, setony gazowe,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 16 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Serwety jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 17 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przyrząd z luer-lockiem do transferu leków cytostaycznych do worka infuzyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 18 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Bezigłowy przyrząd z luer-lockiem do transferu leków cytostatycznych z fiolki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 19 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Osłonki na worki infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 20 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Strzykawki, koreczki, chemo mini spike.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 21 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sterylny fartuch chirurgiczny, urządzenie umożliwiające pobranie roztworu leku cytostatycznego, urządzenie do pobierania leku z fiolki, urządzenie umożliwiające dodanie roztworu leku do worka z płynem infuzyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 22 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Medyczna półmaska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 23 zawarte są w SIWZ 27/2015 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostaw - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.