Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Kwidzyn: Zarządzanie siecią kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Kwidzyna
Numer ogłoszenia: 10338 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie siecią kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Kwidzyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się utrzymywanie kanalizacji deszczowej w należytym stanie, a w szczególności: Wykonywanie bieżących napraw kanalizacji deszczowej, mających charakter konserwacji, Udrażnianie studzienek deszczowych, przykanalików i sieci wraz z wywozem i utylizacją usuniętych nieczystości na składowisku miejskim w Gilwie Małej (około 15 km) Uzupełnienie brakującej (zniszczonej, skradzionej) armatury: wpustów ulicznych, pokryw studni deszczowych, Utrzymanie separatorów w należytym stanie technicznym (sztuk 4) Regulacja zapadniętych studni i nawierzchni przy studni Wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej, Uzgadnianie projektów (dokumentacji technicznej), Udział przy sporządzaniu rocznych planów inwestycyjno - remontowych dot. kanalizacji deszczowych Przygotowanie i prowadzenie na oddzielne zlecenie Zamawiającego inwestycji dotyczącej kanalizacji deszczowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1-3 ustawy Pzp, c)złożą pisemną ofertę (na załączonym druku), d)akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, e)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum 1 usługa o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł i zakresie obejmującym zamówienia tożsame, Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku) b)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), c)oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych usług) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł i zakresie obejmującym zamówienia tożsame, f)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego), Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski z siedzibą tymczasową w budynku Kwidzyńskiego Centrum Kultury, 82-500 Kwidzyn ul. 11-go Listopada 13 (pokój 24B - I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski z siedzibą tymczasową w budynku Kwidzyńskiego Centrum Kultury, 82-500 Kwidzyn ul. 11-go Listopada 13 (pokój 24B - I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego.
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania: Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na przyjęciu i zagospodarowaniu ścieków."
- Konserwacja, przegląd i czyszczenie separatorów, osadników i komór neutralizacji kwasów wraz z przetworzeniem powstających odpadów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 BLSz w 2025 r.
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.