Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Warszawa: Usługi hotelarskie i restauracyjne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas dwóch edycji szkolenia Doradztwo zawodowe a wyzwania międzykulturowe
Numer ogłoszenia: 103410 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, ul. Spartańska, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8443438, fax 022 6465251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa finansowana przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie i restauracyjne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas dwóch edycji szkolenia Doradztwo zawodowe a wyzwania międzykulturowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie i restauracyjne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas dwóch edycji szkolenia Doradztwo zawodowe a wyzwania międzykulturowe adresowanego do doradców zawodowych pracujących w szkołach gimnazjalnych, podangimnazjalnych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz akademickich biurach karier. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wynajęcia w dniach 15.05.2008r. i 29.05.2008r.: - jednej sali szkoleniowej na 50 osób, z miejscami siedzącymi w ilości odpowiedniej do liczby uczestników, wyposażonej we flipchart, rzutnik pisma, dostęp do internetu; - dwóch sal szkoleniowych na 25 osób, z miejscami siedzącymi w ilości odpowiedniej do liczby uczestników, wyposażonej we flipchart, rzutnik pisma, dostęp do internetu; - zapewnienia jednego laptopa i rzutnika multimedialnego 2) wynajęcia w dniach 16.05.2008r. i 30.05.2008r.: - jednej sali szkoleniowej na 50 osób, z miejscami siedzącymi w ilości odpowiedniej do liczby uczestników, wyposażonej we flipchart, rzutnik pisma, dostęp do internetu; - jednej sali szkoleniowej na 25 osób, z miejscami siedzącymi w ilości odpowiedniej do liczby uczestników, wyposażonej we flipchart, rzutnik pisma, dostęp do internetu; 3) zapewnienie miejsc noclegowych: - 1 pokoju jednoosobowego w dniach 16-17.05.2008r. i 30-31.05.2008r. - 21 pokoi dwuosobowych z noclegiem w dniach 15-16.05.2008r. - 23 pokoi dwuosobowych z noclegiem w dniach 29-30.05.2008r. 4) zapewnienia wyżywienia: a) podczas pierwszej edycji szkolenia w dniach 15-16.05.2008r.: - pierwszego dnia, tj. 15.05.2008r. - dwóch posiłków w postaci 56 obiadów i 48 kolacji oraz serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) podczas jednej przerwy kawowej, dla 56 uczestników szkolenia - zgodnie z programem stanowiącym załącznik Nr 1 do projektu umowy; - drugiego dnia, tj. 16.05. 2008r. - dwóch posiłków w postaci śniadania dla 46 osób i obiadu dla 55 osób oraz serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) podczas jednej przerwy kawowej dla 55 uczestników szkolenia - zgodnie z programem stanowiącym załącznik Nr 1 do projektu umowy; b) podczas drugiej edycji szkolenia w dniach 29-30.05.2008r.: - pierwszego dnia, tj. 29.05.2008r. - dwóch posiłków w formie obiadu i kolacji w ilości 56 obiadów i 55 kolacji oraz serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) podczas jednej przerwy kawowej dla 57 uczestników szkolenia - zgodnie z programem stanowiącym załącznik Nr 1 do projektu umowy; - drugiego dnia, tj. 30.05. 2008r. - dwóch posiłków w postaci śniadania dla 50 osób i obiadu dla 54 osób oraz serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka) podczas jednej przerwy kawowej dla 56 uczestników szkolenia - zgodnie z programem stanowiącym załącznik Nr 1 do projektu umowy; 4) zapewnienia obsługi administracyjnej szkolenia polegającej na: - umieszczeniu w różnych miejscach obiektu informacji o szkoleniu, - odpowiednie przygotowanie sal szkoleniowych, - udzielanie uczestnikom szkolenia informacji niezbędnych w zakresie spraw związanych z zakwaterowaniem w hotelu,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24509,2 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO "DIALOG" IM. ANDRZEJA BĄCZKOWSKIEGO
- Centrum Partnerstwa Społecznego DIALOG, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24509.20
- Oferta z najniższą ceną: 24509.20 / oferta z najwyższą ceną: 24509.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Świadczenie usług cateringowych zgodnie z potrzebami Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
- Usługa cateringowa i wynajęcia sali dla gości Balu Studenta UMG 2025
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.