Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Warszawa: Usunięcie materiałów zawierających azbest oraz wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 75 przy ul. Rozłogi 4A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 103425 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie materiałów zawierających azbest oraz wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 75 przy ul. Rozłogi 4A w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Termomodernizacja budynku - docieplenie (przedmiar nr 1-1/B/T) Roboty rozbiórkowe - rozebranie obicia ścian z desek, rozebranie pokrycia ścian z płyt azbestowo - cementowych (nie przewiduje się demontażu płyt azbestowych wewnątrz budynku), pakowanie, transport i oddanie na składowisko odpadów azbestowych, demontaż elementów stalowych elewacji, rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie chodników i opasek betonowych, wykopy, transport gruzu i złomu. Docieplenie ścian - uzupełnienie konstrukcji szkieletowej drewnianej, sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie izolacji cieplnej ścian, poszycie ścian szkieletowych sklejką wodoodporną, impregnacja sklejki, docieplenie ścian wełną mineralną z wykonaniem wyprawy elewacyjnej mineralnej, malowanie elewacji, montaż obróbek blacharskich i elementów metalowych elewacji. Docieplenie fundamentów - przygotowanie podłoża, izolacje przeciwwilgociowe, docieplenie poniżej terenu płytami polistyrenu ekstrudowanego, wykonanie opaski. Naprawa dachu - rozbiórka pasa pokrycia dachowego wokół budynku w celu wymiany obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych, uzupełnieni deskowania krawędzi przedłużonego dachu, uzupełnienie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Termomodernizacja budynku - instalacje elektryczne zewnętrzne i odgromowe (przedmiar nr 1 2/B/T) Instalacje zewnętrzne oświetleniowe - demontaż oraz ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz wysięgników, przygotowanie konstrukcji pod wysięgniki, demontaż oraz ponowny montaż instalacji elektrycznych w rurkach winidurowych. Instalacje odgromowe - demontaż starej instalacji odgromowej, demontaż osłony z kątownika, wykonanie nowej instalacji odgromowej poziomej systemem naprężania, konstrukcje wsporcze do naciągu instalacji odgromowej, instalacja pionowa nienaprężana na wspornikach , przewód nad dociepleniem, wsporniki zabezpieczone antykorozyjnie, łączenie nowej instalacji z bednarki z instalacją istniejącą, badania i pomiary instalacji odgromowej. Termomodernizacja budynku - roboty uzupełniające (przedmiar nr 1-3/B/T) Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzek z płytek, rozebranie elementów betonowych, rozebranie pergoli o konstrukcji drewnianej, wywiezienie gruzu. Roboty w zakresie naprawy schodów i podestów - naprawa i uzupełnienie stopnie betonowych, obłożenie podestów i schodów zewnętrznych płytkami, montaż kątowników aluminiowych i stalowych, chodniki z kostki brukowej, wykonanie balustrady, montaż nowej pergoli stalowej pokrytej poliwęglanem. Termomodernizacja budynku - wymiana stolarki (przedmiar nr 1-4/B/T) Stolarka okienna - wymiana okien z PCV, wymiana szyb w istniejących oknach (zestaw termoizolacyjny) na antywłamaniowe. Przedmiotem zamówienia objęte jest również: 1) Zapewnienie specjalistycznego nadzoru nad prowadzonymi robotami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 2) Zapewnienie właściwego postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów zawierających azbest. 3) Przeprowadzenie wymaganych przepisami i normami prób, badań oraz dostarczenie odpowiednich protokołów, uzgodnień. 4) Wykonanie pozostałych wymienionych w umowie zobowiązań. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawarty jest w przedmiarach do kosztorysów oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej. W przypadku rozbieżności zapisów dokumentacji technicznej pod nazwą : Projekt wymiany elementów zewnętrznych i wewnętrznych zwierających azbest na materiały dopuszczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej z uwzględnieniem obowiązujących norm cieplnych budynków (termomodernizacja) - część II architektoniczna z kwietnia 2006 r. a specyfikacjami technicznymi i przedmiarami z 18.05.2009 r., nadrzędną ważność stanowią zapisy specyfikacji technicznych i przedmiarów z 18.05.2009 r. Wykonawca winien wykonać własne pomiary sprawdzające, dotyczące ilości robót, rodzaju i zakresu robót, w stosunku do sporządzonych przedmiarów robót, otrzymanych od zamawiającego. W/w pozycje kosztorysowe zawierają pełny zakres prac remontowych. W przypadku wątpliwości lub zaistnienia nieprawidłowości lub błędów Wykonawca bezzwłocznie musi zadać pisemnie pytanie w celu ich wyjaśnienia i dokonania ewentualnych zmian lub poprawek. 3. Termin realizacji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 tygodni, licząc rozpoczęcie robót od dnia podpisania umowy i protokolarnego przekazania terenu budowy. Jest to termin wymagany przez zamawiającego. 4. Sposób sporządzenia kosztorysu ofertowego Zamawiający dołączył przedmiary robót do sporządzenia kosztorysów ofertowych. Zgodnie z otrzymanym przedmiarem określającym rodzaj i ilość robót o przyjętym zakresie czynności składowych oraz określonym standardzie ich wykonania, należy sporządzić kosztorysy ofertowe i dołączyć je do oferty. Pożądane są kosztorysy w formie uproszczonej. W ofercie należy podać dodatkowo: stawkę r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku. W/w składniki cenowe zostaną wykorzystane w przypadku konieczności wykonania określonego zakresu robót w nowej technologii zgodnie z zapisem § 6 ust. 15 projektu umowy. Ceny materiałów dla robót w nowej technologii będą rozliczane według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym, Ceny sprzętu dla robót w nowej technologii będą rozliczane według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Wymagania dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń Przedmiot zamówienia został określony za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy. Przekazane w dokumentacji przetargowej informacje, odnoszące się do określenia i opisu materiałów i urządzeń, poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, stanowią określenie wymaganego standardu tych elementów. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych. Za oferty równoważne uważa się technologie, materiały i urządzenia, które posiadają parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż przytoczone jako standard w dokumentacji projektowej oraz te, które są kompatybilne pod względem wymiarów i powiązań technologicznych z innymi technologiami, materiałami i urządzeniami przyjętymi w dokumentacji projektowej. 6. Wymogi dotyczące gwarancji i dokumentów atestacyjnych Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem specyfiki 36 miesięcy, a dla materiałów wbudowanych wg gwarancji producenta, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Każde z zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań materiałowo-konstrukcyjnych, które stanowią przedmiot obrotu handlowego musi spełniać warunki określone przedmiotową Polską Normą, a w przypadku braku normy aprobatą techniczną (wydaną przez Instytut Techniki Budowlanej). Aprobata Techniczna jest wydawana przez ITB na wyroby, które posiadają pozytywną opinię pod względem zdrowotnym Państwowego Zakładu Higieny. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, uwzględnia się normy europejskie zgodnie z zapisami art. 30 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z postanowieniami art. 10 ustawy Prawo Budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (ustawa z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92, poz. 881 z 2004 roku)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego wykonawcę. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. robota budowlana polegająca na usunięciu materiałów zawierających azbest oraz wykonanie termomodernizacji budynku o wartości minimum: 50 000,00 PLN - dotyczy robót budowlanych polegających na usuwaniu materiałów zawierających azbest oraz 200 000,00 PLN - dotyczy robót związanych z termomodernizacją. Wyżej wymienione doświadczenie zawodowe może być wykonane w ramach jednej pracy lub dwóch prac oddzielnie tj. osobno robota budowlana polegająca na usunięciu materiałów zawierających azbest oraz osobno robota budowlana polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. d) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: 1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie. 2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający dopuszcza uprawnienia w ograniczonym zakresie. Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), SIWZ muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. e) posiadają zatwierdzony program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w trakcie prowadzenia robót remontowo - budowlanych związanych z usuwaniem azbestu na terenie m. st. Warszawy zatwierdzony decyzję Starosty Powiatu Warszawskiego/Prezydenta m. st. Warszawy. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. f) posiadają ubezpieczenie OC, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumentu złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzony wg. załącznika Nr 2 do SIWZ - druk Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adres wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, o których mowa w Części I pkt 1 lit c) SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorów - sporządzony wg. załącznika nr 8 do SIWZ - druk Doświadczenie zawodowe. d) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w Części I pkt 2 lit. c) SIWZ zostały wykonane należycie. e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - sporządzony wg. załącznika nr 9 do SIWZ - druk Potencjał kadrowy. f) uprawnienia osób wymienionych w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), SIWZ potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. g) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w Części I pkt 1 lit d) ppkt. 1), 2), SIWZ. g) decyzja Starosty Powiatu Warszawskiego/Prezydenta m. st. Warszawy zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w trakcie prowadzenia robót remontowo - budowlanych związanych z usuwaniem azbestu na terenie m. st. Warszawy, h) polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca, który załączy do oferty kopię polisy lub dokumentu ubezpieczeniowego nie obejmującego pełnego okresu realizacji zamówienia, zobowiązany jest do załączenia do oferty pisemnego oświadczenia (sporządzonego według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ), że przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, utrzyma ciągłość ubezpieczenia na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Budowa windy dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy Haczów- likwidacja barier architektonicznych w budynku użyteczności publicznej.
- Wymiana wiat przystankowych
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.