To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103431 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Pszczew: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych w Gminie Pszczew w okresie od 01.07.2017r. do 30.06.2019r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520411-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93172-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew, krajowy numer identyfikacyjny
21096680000000, ul.
Rynek
13,
66330
Pszczew, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 492 310, faks
957 492 312, e-mail
ug@pszczew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych w Gminie Pszczew w okresie od 01.07.2017r. do 30.06.2019r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2107
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych w Gminie Pszczew w okresie od 01.07.2017r. do 30.06.2019r. oraz wyposażanie nieruchomości zamieszkałych objętych zbiórką selektywną w worki do selektywnej zbiórki odpadów. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne zebrane w pojemnikach zapewnianych przez właścicieli nieruchomości o objętości pojemników: 60 l, 120 l, 240 l, 1100 l, 2) Odpady zebrane selektywnie w workach (dostarczonych przez wykonawcę) z podziałem na cztery frakcje: a) papier, tektura (worki koloru niebieskiego) b) tworzywa sztuczne (worki koloru żółtego), c) szkło białe i kolorowe (worki koloru zielonego), d) ulegające biodegradacji (worki koloru brązowego), Obowiązkiem wykonawcy będzie także odbiór odpadów segregowanych deponowanych w pojemnikach o pojemności 30, 60, 90 i 120 l należących do właściciela/mieszkańca 3) Odpady zebrane selektywnie na nieruchomości, takie jak: a) sprzęt elektryczny i elektroniczny, b) zużyte baterie, c) odpady wielkogabarytowe. 3. Wielkość zamówienia: Szacunkowa ilość odpadów komunalnych w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 2.312,22 Mg, w tym: a) papier, tektura - w ilości szacunkowej 30,68 Mg, (ilość 20 01 01 w 2016 roku - 15,34 Mg) b) tworzywa sztuczne - w ilości szacunkowej 81,60 Mg, (ilość 20 01 39 w 2016 roku - 40,80 Mg ) c) szkło bezbarwne i kolorowe - w ilości szacunkowej 128,12 Mg, (ilość 20 01 02 w 2016 roku - 64,06 Mg) d) odpady ulegające biodegradacji - ok. 55,64 Mg (ilość 20 02 01 w 2016 roku - 27,82 Mg) e) sprzęt elektryczny i elektroniczny - w ilości szacunkowej 6,94 Mg (ilość w 2016 roku - 3,47), f) zużyte baterie - w ilości szacunkowej - ok. 0,2 Mg, g) odpady wielkogabarytowe - w ilości szacunkowej ponad 30,00 Mg, (ilość 20 03 07 w 2016 roku - 16,84 Mg zebrane podczas zorganizowanej zbiórki) Pozostała część stanowią odpady zmieszane ( ilość 20 03 01 w 2016 roku - 989,52 Mg). Ilości odpadów segregowanych ppkt a-c stanowią ilości zebrane na terenie gminy w 2016 roku x 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów także wówczas, gdy całkowita ilość odpadów wzrośnie o nie więcej niż 5%. W związku z faktem, że poszczególne frakcje odpadów są podane w ilościach szacunkowych wykonawca powinien w cenie oferty przewidzieć zmianę ilości pomiędzy poszczególnymi frakcjami odpadów. Odbioru odpadów wymienionych w pkt. 2 należy przeprowadzać pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: 1) odpady komunalne segregowane: a) papier i tektura, b) tworzywa sztuczne, c) szkło białe i kolorowe - raz w miesiącu, 2) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane): a) raz na dwa tygodnie (co 14 dni), 3) odpady ulegające biodegradacji: a) w okresie letnim (od maja do września) - raz na 2 tygodnie (co 14 dni), b) w okresie od października do kwietnia - raz na miesiąc. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów może odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00 - 20.00. 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia i załadunku odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia podczas załadunku odpadów i transportu oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym samochodów, narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach i workach zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pszczew. 8. Szacunkowa ilość mieszkańców (dane na dzień 30.03.2017r.) w poszczególnych miejscowościach gminy Pszczew przedstawia się następująco: Borowy Młyn 133 (dane z USC) 102 (na podst. deklaracji) Janowo 82 (dane z USC) 70 (na podst. deklaracji), Nowe Gorzycko 313 (dane z USC) 270 (na podst. deklaracji), Policko 326 (dane z USC) 272 (na podst. deklaracji), Pszczew 1899 (dane z USC) 1583 (na podst. deklaracji), Rańsko 50 (dane z USC) 34 (na podst. deklaracji), Silna 351 (dane z USC) 287 (na podst. deklaracji), Stoki 202 (dane z USC) 185 (na podst. deklaracji), Stołuń 350 (dane z USC) 272 (na podst. deklaracji), Szarcz 304 (dane z USC) 162 (na podst. deklaracji), Świechocin 124 (dane z USC) 103 (na podst. deklaracji), Zielomyśl 174 (dane z USC) 133 (na podst. deklaracji) oraz Brzeźno 46 (dane z USC) 35 (na podst. deklaracji). Łącznie 4361 dane z USC) 3508 (na podst. deklaracji) mieszkańców w 13 miejscowościach, w tym 12 sołectw. 9. Liczba zdeklarowanych gospodarstw na terenie Gminy Pszczew - 1151 (dane na dzień 30.03.2017). Wykonawca wykona zamówienie także wówczas, gdy łączna liczba budynków zamieszkałych, z których Wykonawca odbierać będzie odpady komunalne wzrośnie o nie więcej niż: - 5% liczby budynków. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażania wszystkich nieruchomości objętych zbiórką selektywną w worki służące do zbierania odpadów segregowanych, przy zachowaniu podziału na selektywną zbiórkę poszczególnych frakcji odpadów, o których mowa w punkcie 2, ppkt. 2: 1) w terminie gwarantującym mieszkańcom ciągłość wyposażenia nieruchomości w worki do selektywnego zbierania odpadów, jednak nie później niż do 01.07.2017 r. - nieruchomości wymienionych w przekazanym wykazie, 2) w terminie 3 dni od daty otrzymania od Zamawiającego informacji o lokalizacji nowej nieruchomości zamieszkałej, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażenia nieruchomości zamieszkałych, z których odbierane będą odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w kolorowe worki o pojemności 30, 60 lub 120 litrów z folii LDPE o grubości co najmniej 0,05 mm. Wykonawca winien uzgodnić z właścicielem nieruchomości ilość i wielkość worków do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów. Po każdorazowym odbiorze tych odpadów należy pozostawić worki w ilości odpowiadającej workom odebranym. Worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. Wymagane kolory worków jak w pkt 3.1.2.2 a-d. Zamawiający przekaże wykonawcy wykaz nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców i informacją o segregowaniu odpadów bądź nie segregowaniu w dniu zawarcia umowy. Szacunkowa ilość gospodarstw domowych, które zadeklarowały segregowanie odpadów - 64% (stan na 30.03.2017) 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów od mieszkańców, przy czym obowiązkiem mieszkańców jest umożliwienie dostępu do odbieranych odpadów z terenu posesji bądź z przed posesji. Za szkody w majątku Zamawiającego lub mieszkańców spowodowane działaniami Wykonawcy w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca (w tym za uszkodzenia pojemników). 12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zbiórkę na odpady wielkogabarytowe i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny co najmniej 1x w roku (3 razy w ciągu trwania umowy) w danym sołectwie (12 sołectw Gminy Pszczew) w terminie wcześniej ustalonym i podanym do publicznej wiadomości. Zbiórka może być zorganizowana w formie wystawek przed posesjami lub poprzez dostarczenie kontenera na teren każdego sołectwa i wywóz jego po zapełnieniu przez mieszkańców, którzy dostarczą daną frakcje odpadów we wskazane miejsce z terenu swojej posesji. Każda zbiórka musi być odpowiednio wcześniej ustalona z Zamawiającym ( z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem). 13. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć do dnia 1 lipca 2017 roku wskazane poniżej punkty w specjalne pojemniki (dopuszcza się kartony z przystosowanymi workami wymiennymi) na zużyte baterie oraz opróżniać je po zgłoszeniu ich wypełniania (nie rzadziej niż 1x na 6m-cy): Pszczew - Urząd Gminy w Pszczewie, ul. Rynek 13, - Zespół Szkół w Pszczewie, ul. Sikorskiego 23, - Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 20, Gminny Ośrodek Kultury, ul. Poznańska 27, Zakład Usług Komunalnych, ul. Kasztanowa 14; Szarcz - świetlica; Stołuń - świetlica; Zielomyśl - świetlica; Świechocin - świetlica; Policko - świetlica; Silna - świetlica; Stoki - świetlica; Nowe Gorzycko - świetlica; Janowo - świetlica; 14. Wykonawca zobowiązany jest do transportu odebranych odpadów komunalnych, w tym również selektywnie zebranych, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 przyjęty uchwałą Nr XXV/440/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego oraz uchwałą Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017; W CHWILI OBECNEJ NOWY PLANY JESZCZE NIE JEST UCHWALONY, MOŻE SIĘ TO ZMIENIĆ W KAŻDEJ CHWILI DLATEGO INFORMACJA W TEMACIE MOŻNA UZYSKAC W URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM W POZNANIU POD NR TEL: 61 626 64 62 15. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż na jeden dzień roboczy przed podpisaniem umowy, harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w punkcie 4 oraz uzgodnić go z Zamawiającym, przy czym Wykonawca w harmonogramie musi przewidzieć występowanie świąt i dni wolnych od pracy. 16. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 17. Zmiany harmonogramu w trakcie realizacji umowy wymagać będą zgody Zamawiającego. O zaakceptowanych zmianach wykonawca zobowiązany będzie poinformować pisemnie użytkowników systemu nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do odbioru odpadów według zmienionego harmonogramu. 18. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia mieszkańcom gminy Pszczew: 1) uzyskania informacji na temat świadczonych usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, terminu odbioru odpadów oraz innych informacji związanych z realizacja zamówienia, 2) zgłaszania skargi i uwag dotyczących zakresu wykonywanych usług przez udostępnienie adresu e-mail oraz numeru telefonu w formie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 19. Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 20. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (np. nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane) w ciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem bądź telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 21. Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawozdawczości i przekazywania informacji: 1) Niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji w zakresie nieprzestrzegania przez właścicieli nieruchomości postanowień Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pszczew, w zakresie gromadzenia odpadów w odpowiednich pojemnikach. W przypadku wykrycia nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązany jest: a) niezwłocznie sporządzić protokół podpisany przez właściciela nieruchomości lub osobę upoważnioną wraz z datą i godziną z zaistniałego zdarzenia oraz adresem punktu odbioru odpadów i opisem nieprawidłowości w tym szacunkowy zakres naruszenia, a w przypadku nieobecności właściciela lub osób upoważnionych notatkę z danymi jak wyżej. Wykonawcę może posiłkować się również materiałem zdjęciowym. b) niezwłocznie przekazać Zamawiającemu drogą elektroniczną w/w dokumentacji najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych po udokumentowaniu zaistniałej sytuacji, w formie uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest przechowywać tę dokumentację przez cały okres świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz 3 miesiące po jej zakończeniu. 2) Przekazywanie Zamawiającemu informacji na temat kontroli wypełniania obowiązku selektywnej zbiórki przez właścicieli nieruchomości polegającej na okresowych kontrolach pojemników i kontenerów w których gromadzone są zmieszane odpady komunalne lub worków zawierających selektywną zbiórkę odpadów segregowanych. Ustala się minimalną miesięczną ilość przeprowadzonych kontroli w wysokości 0,5% ogólnej ilości nieruchomości. Wybór nieruchomości do kontroli powinien być tak przeprowadzony aby uniknąć wielokrotnego kontrolowania tych samych nieruchomości. W przypadku stwierdzenia naruszenia Wykonawca zobowiązany jest: a) niezwłocznie sporządzić notatkę służbową wraz z datą i godziną z zaistniałego zdarzenia oraz adresem punktu odbioru odpadów i opisem nieprawidłowości w tym szacunkowy zakres naruszenia. Wykonawcę może posiłkować się również materiałem zdjęciowym. b) zestawienia danych z kontroli przeprowadzonych w danym miesiącu i przekazania tego zestawienia w ramach przedkładanych Zamawiającemu raportów miesięcznych, do raportów dołącza się dokumentację dot. kontroli w wersji elektronicznej, w formie uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest przechowywać tę dokumentację przez cały okres świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz 3 miesiące po jej zakończeniu. 3) Obowiązkiem Wykonawcy jest przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonywanych usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, nie później niż do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym raportem. Raporty Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na piśmie (w formie ustalonej z Zamawiającym). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu w formie pisemnej oraz elektronicznej (w formie uzgodnionej z Zamawiającym) półrocznych sprawozdań, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934), w których Wykonawca zawrze informacje na temat osiągniętych w danym kwartale poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane. Poziomy te obliczone muszą być na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym wartości współczynników wykorzystywanych do obliczania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku. Uzgodnienie następuje drogą elektroniczną. 22. Przyjmując realizację niniejszego zamówienia Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za osiąganie (za czas realizacji zamówienia) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku i innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676); 23. Inne wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu przez cały okres realizacji zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów z rzeczywistym, jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności (załadowanie odpadów, wyładowanie odpadów), co 30 sekund lub częściej; pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 30 dni, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały okres realizacji zamówienia w zakresie odbierania odpadów komunalnych - w uzgodnieniu z Zamawiającym - systemu monitorowania pracy sprzętu obejmującego: a) bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych, pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 30 dni, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego, b) odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie gminy Pszczew, z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca (adresu) wykonywania prac, c) odtwarzanie i analizę "historii" pracy sprzętu z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczenia na podstawie danych odczytanych z urządzeń monitorujących pracę sprzętu. 3) Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia w zakresie odbierania odpadów komunalnych zobowiązany jest do utrzymywania i wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego: a) w odpowiedni sprzęt komputerowy i telekomunikacyjny umożliwiający wykonywanie funkcji opisanych w powyższych podpunktach, a także zapewnienie nieprzerwanego dostępu Zamawiającemu w dowolnym czasie do danych opisanych w powyższych podpunktach poprzez sieć internetową (aktualizacja danych: w trakcie prowadzenia odbierania i zagospodarowania odpadów nie rzadziej, niż co minutę, w pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dobę), b) w niezbędne dla funkcjonowania systemu elementy zapewniające ciągłą i niezawodną pracę, w szczególności w zasilanie awaryjne typu UPS umożliwiające pracę systemu przez min. 15 min. po zaniku napięcia w sieci energetycznej. 4) Wykonawca zapewni upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego, możliwość przejazdu wraz z pracownikiem firmy wywozowej trasą odbioru odpadów celem sprawdzenia prawidłowości świadczenia usługi. 5) Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie ochrony danych osobowych właścicieli nieruchomości, poprzez posiadanie polityki bezpieczeństwa i instrukcji zabezpieczenia informatycznego oraz umożliwienie Zamawiającemu sprawowania kontroli nad przekazanym zbiorem danych osobowych. 6) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz 1666): a) kierowanie pojazdem przystosowanym do transportu odpadów, b) załadunek odpadów odbieranych z terenów nieruchomości zamieszkałych. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: c) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, d) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, e) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: f) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. g) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku (za każdego pracownika) zatrudnienia, o którym mowa w § 4 ust. 2-5 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 500,00 zł brutto. 24. W przypadku zadeklarowania w ofercie przeprowadzenia akcji edukacyjnej na terenie Gminy Pszczew, zgodnie z wymogami określonymi w zał. nr 9 SIWZ Opis akcji edukacyjnej Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania ulotek informacyjnych dla mieszkańców oraz przygotowania kolorowanek dla dzieci wraz z dystrybucją przedmiotowych materiałów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90510000-2,
90512000-9,
90513000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT589333.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 645600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.