Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Góra Kalwaria: dostawy warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 103432 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Szpitalna 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 022 7369762, faks 022 7273440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dpsgk@post.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy warzyw i owoców wg. zał. nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu gminnego o posiadaniu areału (III.4.2) poz. 2)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
05-530 Góra kalwaria
ul. Szpitalna 1
pokój nr 7 (dział gospodarczy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 05-530 Góra kalwaria ul. Szpitalna 1 w kasie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.05.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy botwiny kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego - zał. nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy brokułów kl.I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg formularza cenowego - zał. nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.30-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy buraków ćwikłowych kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenoego - zał. nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawy cebuli białej kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.13-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawy kapusty białej kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawy kapusty czerwonej kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawy kapusty kwaszonej kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawy marchwi kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawy ogórków kwaszonych kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawy pietruszki kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawy pomidorów kl. ekstra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawy pomidorów kl. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawy porów kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawy selerów kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawy ziemniaków jadalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawy ziemniaków wczesnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawy brzoskwiń kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.32-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawy czereśni kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawy gruszek kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.22-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawy gruszek kl. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.22-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawy jagód kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawy moreli kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dostawy porzeczek kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dostawy śliwek kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.34-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: dostawy śliwek kl. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.34-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: dostawy truskawek kl. I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.13-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: dostawy wiśni kl.I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. formularz cenowego -zał. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.33-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025/1
- Zakup i dostawa warzyw i owoców
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek do ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2025 r.
- Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu w 2025r
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.