eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KietrzDostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Kietrz: Dostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym
Numer ogłoszenia: 103437 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Hydrokan" Sp. z o.o. , ul. Traugutta 15, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 77 485 43 73, faks 77 485 43 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.hydrokankietrz.pl/main/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym. Śmieciarka winna być fabrycznie nowa lub używana z datą produkcji nie starszą niż 2007 r. i maksymalnym przebiegiem do 170 000 km. Wspólny Słownik Zamówień : 34 14 45 11-3 Pojazdy do zbierania odpadów Szczegółowy opis parametrów technicznych poszczególnych elementów zestawu stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę zestaw powinien być fabrycznie nowy lub używana z datą produkcji nie starszą niż 2007 r. i maksymalnym przebiegiem do 170 000 km. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego do oferty należy załączyć: A) opis i fotografie, w tym szczegółowy opis potwierdzający, iż zaproponowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, oraz opcjonalnie: B) karty katalogowe, prospekty śmieciarki C) wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu - jeżeli jest wymagane. Zamawiający na etapie wyboru oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzania oględzin oferowanego pojazdu, przed zawarciem umowy sprzedaży pojazdu, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania technicznego pojazdu nie dłużej niż 4 godziny w siedzibie Wykonawcy. Niewykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których koszt usunięcia przekracza kwotę 1000,00 zł (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych). Produkty dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wymagane okresy gwarancji mechanicznej - min. 3 miesiące, bez limitu kilometrów, licząc od daty odbioru śmieciarki wraz z wyposażeniem Naprawy gwarancyjne będą wykonywane na zasadach wyrażonych w karcie gwarancyjnej z zastrzeżeniem poniższych postanowień. b) Przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego na terenie Polski i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. c) Oferowany pojazd nie może być prototypem. d) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni bezpłatny przyjazd serwisu w terminie do 48 h od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek. e) Zaistniałe usterki w dostarczonym sprzęcie w okresie gwarancyjnym usuwane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. f) W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli co najmniej 3 osoby (pracowników Zamawiającego) w zakresie obsługi i eksploatacji śmieciarki. g) W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i niezbędne nabywcy dokumenty dotyczące pojazdu, jak również: 1) co najmniej 2 komplety kluczy, 2) dowód rejestracyjny śmieciarki, 3) wszelkich przedmiotów dostarczonych przez producenta, niezbędnych do prawidłowego użytkowania śmieciarki, 4) następującą dokumentację obejmującą: książkę serwisową śmieciarki, instrukcję obsługi śmieciarki wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego śmieciarki - 1 komplet, protokoły wykonanych prób i badań laboratoryjnych jeśli były wykonywane - 1 komplet, odpis dokumentu gwarancyjnego ze wskazanymi warunkami gwarancji, dokumentacja UDT - jeśli jest wymagana, wykaz stacji serwisowych, świadectwo homologacji na terenie RP- jeśli jest wymagane, certyfikat CE - jeśli jest wymagany. Ponadto przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji tj. posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub są przez nich wykonywane, co najmniej 2 dostawy śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł. Wykonawca załączy również do oferty dokumenty referencyjne potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA 1:W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usługi (w przypadku rozliczania wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie stacjami serwisowymi na terenie Polski, w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiającego (liczonej po trasie niezbędnej do przejechania), dysponujące odpowiednią wiedzą, zapleczem technicznym oraz magazynem części zamiennych (należy podać nazwę i adres serwisu Wykonawcy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    opis i fotografie, w tym szczegółowy opis potwierdzający, iż zaproponowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, oraz opcjonalnie: karty katalogowe, prospekty śmieciarki, wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu - jeżeli jest wymagane.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, załączniki i oświadczenia, jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),w przypadku wystąpienia podwykonawców: zakres powierzonych im części zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 87
  • 2 - okres gwarancji - 10
  • 3 - rocznik - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach: zmiana stawki i kwoty podatku VAT, w przypadku wejścia w życie zmian odpowiednich przepisów prawa, zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, o okres umożliwiający osiągnięcie interesu przez Zamawiającego, działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. Strony dopuszczają powierzenie innemu Wykonawcy wykonania określonego zakresu przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a powierzenie innemu Wykonawcy spowoduje skrócenie tego terminu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.hydrokankietrz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne HYDROKAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Kietrzu, 48-130 Kietrz, ul. Traugutta 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 13:30, miejsce: Komunalne HYDROKAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Kietrzu, 48-130 Kietrz, ul. Traugutta 15 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.