To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103474 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Gdańsk: Dostawy przypraw znak sprawy: 7/2017/BIGB O/POTULICE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515374-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88559-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, krajowy numer identyfikacyjny
22115068800000, ul.
ul. Kurkowa
12,
80803
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 728 70 00, faks
58 728 70 01, e-mail
e.wierzbicka@igbbaltica.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.igbbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: igb
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy przypraw znak sprawy: 7/2017/BIGB O/POTULICE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. GRUPA 1: 1) Słodzik, 1200 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 72 g, ilość szacunkowa 15000 opakowań. CPV: 15830000-5. 2. GRUPA 2: 1) Sól biała warzona jodowana spożywcza w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 8000 opakowań. CPV: 15872400-5. 2) Pieprz czarny mielony w opakowaniu 15 g - 20 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. CPV: 15872100-2. 3) Papryka ostra mielona w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15870000-7. 4) Papryka słodka mielona w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15870000-7. 5) Liść laurowy w opakowaniu 6 g - 8 g, ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 15870000-7. 6) Przyprawa Vegeta Podravka w opakowaniu 75 g, ilość szacunkowa 10000 opakowań. Skład m.in.: sól kuchenna, suszone warzywa-15,5% (w tym: marchew, pasternak, cebula, seler, natka pietruszki). CPV: 15870000-7. 7) Przyprawa do potraw Warzywko uniwersalne - smak świeżych warzyw w opakowaniu 75 g, ilość szacunkowa 7000 opakowań. Skład m.in.: sól, warzywa suszone-15,1% (w tym: marchew, cebula, pasternak, liście selera, natka pietruszki, czosnek, papryka, pomidory). CPV: 15870000-7. 8) Przyprawa Delikat do mięs 200 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań CPV: 15870000-7. 9) Czosnek granulowany w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 8000 opakowań. CPV: 15870000-7. 10) Majeranek w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15870000-7.. 11) Oregano w opakowaniu 10 g - 20 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 12) Liście bazylii w opakowaniu 10 g - 20 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 13) Cynamon mielony w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15870000-7. 14) Koperek w opakowaniu 8 g - 15 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 15) Susz z liści pietruszki w opakowaniu 10 g - 20 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 16) Chili w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15870000-7. 17) Przyprawa do zup, sosów, sałatek w płynie Winiary 210 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15870000-7. 18) Przyprawa kucharek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7. 19) Kwasek cytrynowy do celów spożywczych w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2550 opakowań. CPV: 15870000-7. 20) Soda oczyszczona do celów spożywczych w opakowaniu 75 g - 85 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15870000-7. 21) Zaprawa cytrynowa w opakowaniu 200 ml, ilość szacunkowa 1500 opakowań.CPV:15870000-7. 22) Ziele angielskie w opakowaniu 15 g , ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15870000-7. 23) Przyprawa do kebaba-gyros 30 g - 50 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 157870000-7. 24) Żelatyna spożywcza wieprzowa zwykła od 50 g , ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 15892400-1. 25) Barszczyk czerwony koncentrat w opakowaniu szklanym od 300 g - 330 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4. 26) Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, ocet wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu pochodzenia rolniczego, w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15871110-8. 27) Ocet winny 6 % w opakowaniu szklanym 0,5l, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871120-1. 28) Sos sojowy w opakowaniu szklanym 150 ml, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871210-9. 29) Żur w opakowaniu szklanym 0,5l, zakwas z mąki żytniej i pszennej poddany naturalnej fermentacji, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15851000-8. 30) Kminek mielony 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4. 31) Tymianek 10g, ilość szacunkowa 1500 opakowań, CPV:15872300-4. 32) Cząber 10 g - 15 g, ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4. 33) Pieprz ziołowy w opakowaniu od 20g-25 g ,ilość szacunkowa 1500 opakowań, CPV:15872200-3. 34) Przyprawa do kurczaka od 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań, CPV:15871270-7. 35) Przyprawa do ryb od 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 500 opakowań, CPV:15870000-7. 36) Przyprawa meksykańska od 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań, CPV:15871270-7. 37) Imbir w opakowaniu 10 g - 15 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15872500-6. 38) Gałka muszkatołowa 10 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15870000-7. 39) Zioła prowansalskie 10 g , ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15872300-4. 40) Curry w opakowaniu 20 g - 30 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15870000-7. 41) Przyprawa do gulaszu od 20 g - 25 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań, CPV:15891500-5. 42) Przyprawa do ziemniaków od 20 g - 25 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań, CPV:15870000-7. 43) Kurkuma od 20 g - 25 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań, CPV:15870000-7. 44) Estragon 10 g ilość szacunkowa 1500 opakowań, CPV:15872000-1. 3. GRUPA 3: 1) Włocławek koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15331427-6. 2) Włocławek ketchup łagodny w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871230-5. 3) Włocławek ketchup pikantny w opakowaniu 480 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15871230-5. 4) Ketchup pikantny Pudliszki w opakowaniu 500 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. Skład m.in.: pomidory 183 g na 100 g ketchupu. CPV: 15871230-5. 5) Ketchup pikantny w opakowaniu 470 g, ilość szacunkowa 9000 opakowań. CPV: 15871230-5. 6) Ketchup Tortex w tubie plastikowej 470 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań, CPV:15871230 7) Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 260 g, ilość szacunkowa 15000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 8) Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 620 g, ilość szacunkowa 8000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 9) Majonez dekoracyjny Winiary w opakowaniu 400 ml, ilość szacunkowa 5000 opakowań. Skład m.in.: olej roślinny, żółtko jaj-6%, ocet, musztarda, cukier, sól. Średnia zawartość odżywcza w 100 ml produktu: tłuszcz 76,1 g. CPV: 15871273-8. 10) Majonez w tubie 450 g - 550 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 11) Musztarda stołowa,sarepska w opakowaniu plastikowym 180 g - 220 g, ilość szacunkowa 8000 opakowań. CPV: 15871250-1. 12) Musztarda sarepska w opakowaniu plastikowym 450 g - 550 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15871250-1. 13) Musztarda sarepska, stołowa Ocetix w opakowaniu 180 g - 220 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15871250-1. 14) Chrzan tarty w opakowaniu 170 g - 200 g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV: 15870000-7. 15) Chrzan łowicki naturalny Urbanek w opakowaniu 180 g, ilość szacunkowa 6000 opakowań. CPV: 15870000-7. 4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu lub litrażu. 6. Wykonawca dostarcza artykuły w opakowaniach, które nie są wykonane ze szkła oraz z metalu, za wyjątkiem: przyprawy do zup, sosów, sałatek (grupa 2, poz. 20,32), barszczyku czerwonego koncentrat (grupa 2, poz. 28), octu (grupa 2, poz. 29, 30), koncentratu pomidorowego (grupa 3, poz. 1), ketchupu (grupa 3, poz. 2, 3), majonezu (grupa 3, poz. 7, 8, 9). 7. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu albo litrażu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy). 9. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub litraż, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych . 4. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: 1. Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; 2. Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; 3. Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; 4. Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; 5. Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; 6. Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; 7. Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; 8. Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; 9. Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; 10. Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; 11. Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; 12. Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo; 13. Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk; 14. Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko. 2. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15870000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: grupa I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT66906.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 66906.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: GRUPA II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128779.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 128779.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: GRUPA III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT256987.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 256987.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.