To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Warszawa: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. -
Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul.
Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-
Numer ogłoszenia: 103477 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71583 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. - Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie robót dodatkowych w ramach realizacji zadania pn. -wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje roboty zatwierdzone w kosztorysach ofertowych, w szczególności wykonanie: a. dodatkowego zakresu instalacji przeciwoblodzeniowej, b. malowanie elewacji i remont tralek elewacji północnej i zachodniej oficyny południowej oraz elewacji południowej i zachodniej oficyny północnej Pałacu Czapskich, c. wykonanie uszczelnienia pokrycia dachów z Viplanu z balustradą z tralek i obróbkami gzymsu. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określają zweryfikowane kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki do umowy oraz dokumentacja projektowa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ART-REKO Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 33D lok. 65, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483085,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 564062,78
Oferta z najniższą ceną: 564062,78 / Oferta z najwyższą ceną: 564062,78
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.) zamierza przeprowadzić procedurę zamówienia publicznego na roboty dodatkowe w trybie zamówienia z wolnej ręki - w szczególności w zakresie dodatkowej instalacji przeciwoblodzeniowej, malowanie elewacji i remont tralek elewacji północnej i zachodniej oficyny południowej oraz elewacji południowej i zachodniej oficyny północnej Pałacu Czapskich, wykonanie uszczelnienia dachów z Viplanu z balustradą z tralek i obróbkami gzymsów oraz inne roboty opisane w Protokole konieczności nr 1 z dnia 01.04.2016 r. i zweryfikowanym kosztorysie inwestorskim. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 Pzp, w przypadku udzielania dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: -z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub, -wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamówienie podstawowe pn. Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie, realizowane jest na podstawie umowy nr ASP-ST/17/08/15 z dnia 10 sierpnia 2015 r. Wartość zamówienia podstawowego brutto wynosi 1.566.964,49 zł. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem dodatkowym do zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty budowlane nieprzewidziane w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przygotowując Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dochował należytej staranności. Roboty dodatkowe do Umowy nr ASP-ST/17/08/15 z dnia 10 sierpnia 2015 r. na realizację zadania pn. Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie, na podstawie Protokołu konieczności nr 1 z dnia 01.04.2016 r., w zakresie dodatkowej instalacji przeciwoblodzeniowej, malowanie elewacji i remont tralek elewacji północnej i zachodniej oficyny południowej oraz elewacji południowej i zachodniej oficyny północnej Pałacu Czapskich, wykonanie uszczelnienia dachów z Viplanu z balustradą z tralek i obróbkami gzymsów oraz inne roboty opisane w zweryfikowanym kosztorysie inwestorskim, pozostałej dokumentacji oraz Protokole konieczności nr 1 z dnia 01.04.2016 r. Opisywana powyżej sytuacja nie była możliwa do przewidzenia przez Zamawiającego, ani też nie jest wynikiem zaniedbań na etapie przygotowywania procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wiązałoby się z poniesieniem niewspółmiernie wysokich kosztów. Zrealizowanie zamówienia podstawowego jest nierozłączne, a wręcz niemożliwe do wykonania bez zamówienia dodatkowego. Podsumowując, wskazać należy, że udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, które nie może być zrealizowane w pełnym zakresie, bez udzielenia zamówienia dodatkowego. Konieczność udzielenia opisanego powyżej zamówienia dodatkowego jest następstwem sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zamawiający na każdym etapie przygotowania i realizacji inwestycji zapewniał wykonanie jej przez osoby o dużym doświadczeniu zawodowym, dysponujące uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.