Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Warszawa: Adaptacja pomieszczenia, zakup wyposażenia, instalacja systemu gaszenia gazem oraz napięcie gwarantowane na potrzeby serwerowni Banku Gospodarstwa Krajowego Warszawa Al. Jerozolimskie 7 przy Al. Jerozolimskich 7 w Warszawie
Część I - (Zadanie nr 1) - Adaptacja pomieszczenia i zakup wyposażenia dla potrzeb serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie.
Część II - (Zadanie nr 2) - Napięcie gwarantowane dla potrzeb DI w zakresie serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie wraz z niezbędną dokumentacją projektową - wykonawczą.
Numer ogłoszenia: 10347 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczenia, zakup wyposażenia, instalacja systemu gaszenia gazem oraz napięcie gwarantowane na potrzeby serwerowni Banku Gospodarstwa Krajowego Warszawa Al. Jerozolimskie 7 przy Al. Jerozolimskich 7 w Warszawie Część I - (Zadanie nr 1) - Adaptacja pomieszczenia i zakup wyposażenia dla potrzeb serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie. Część II - (Zadanie nr 2) - Napięcie gwarantowane dla potrzeb DI w zakresie serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie wraz z niezbędną dokumentacją projektową - wykonawczą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczenia, zakup wyposażenia, instalacja systemu gaszenia gazem oraz napięcie gwarantowane na potrzeby serwerowni Banku Gospodarstwa Krajowego Warszawa Al. Jerozolimskie 7 przy Al. Jerozolimskich 7 w Warszawie Część I - (Zadanie nr 1) - Adaptacja pomieszczenia i zakup wyposażenia dla potrzeb serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie. Część II - (Zadanie nr 2) - Napięcie gwarantowane dla potrzeb DI w zakresie serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie wraz z niezbędną dokumentacją projektową - wykonawczą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.30-3, 45.31.00.00-3, 45.31.53.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 20.000,00 zł ( słownie dwadzieścia tysięcy złotych). Zadanie nr 2 - 8.000,00 zł (słownie osiem tysięcy złotych) lub Zadanie nr 1 i nr 2 - 28.000,00 zł (słownie dwadzieścia osiem tysięcy złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie nr 1 - co najmniej 2 (dwóch) zamówień z których każde obejmowało realizację robót budowlanych polegających na budowie/adaptacji pomieszczeń na kompletną serwerownię wraz z dostawą i montażem urządzeń w budynku biurowym i/lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1.000 000,00 (jeden milion) zł netto każde. Zadanie nr 2 - co najmniej 2 (dwóch) zamówień z których każde obejmowało dostawię i montaż agregatu prądotwórczego o mocach powyżej 200 kVA w budynku biurowym i/lub użyteczności publicznej i wartości co najmniej 350 000,00 (trzysta pięćdziesiąt tysięcy) zł netto każde. W przypadku, gdy Wykonawca rozliczał się w walucie innej niż PLN, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie należy przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z Ustawą prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zadanie 1 - Wykonawca ma dysponować osobami z następującymi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca ma także dysponować 1(jedną) osobą z następującymi uprawnieniami budowlanym bez ograniczeń do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ponadto Wykonawca ma dysponować osobą na stanowisku Kierownika budowy, która powinna wykazać się posiadaniem uprawnień budowlanych określonych przepisami Prawa budowlanego w jednej ze specjalności wymaganych dla zadania 1 oraz odbyciem co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579) albo posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących zgodnie z § 13 ww. Rozporządzenia. Zgodnie z § 13 ww. rozporządzenia osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie przepisów w nim wskazanych (wcześniej obowiązujących) zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich i robót budowlanych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. Zamawiający wymaga by każda z osób wskazana przez wykonawcę wykazała się posiadaniem aktualnego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia kilku funkcji przez jedną osobą, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dla poszczególnych funkcji. Zadanie 2 - Wykonawca ma dysponować osobami z następującymi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca ma także dysponować 1(jedną) osobą z następującymi uprawnieniami budowlanym bez ograniczeń do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ponadto Wykonawca ma dysponować osobą na stanowisku Kierownika budowy, która powinna wykazać się posiadaniem uprawnień budowlanych określonych przepisami Prawa budowlanego w jednej ze specjalności wymaganych dla zadania 2 oraz odbyciem co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579) albo posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących zgodnie z § 13 ww. Rozporządzenia. Zgodnie z § 13 ww. rozporządzenia osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie przepisów w nim wskazanych (wcześniej obowiązujących) zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich i robót budowlanych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. Zamawiający wymaga by każda z osób wskazana przez wykonawcę wykazała się posiadaniem aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia kilku funkcji przez jedną osobą, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dla poszczególnych funkcji. W przypadku ubiegania się przez jednego Wykonawcę o udzielenie zamówienia w obu częściach (tj. zadanie 1 i zadanie 2) Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych osób na stanowiska wymagające analogicznych uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: Zadanie nr 1 - 1.500.000,00 PLN Zadanie nr 2 - 500.000,00 PLN Wykonawca ubiegający się o realizację obu zadań musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 2.000.000,00 PLN. W przypadku gdy ubezpieczenie Wykonawcy opiewa na kwotę w walucie obcej, Zamawiający na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeliczy ją na złote polskie po kursie średnim danej waluty opublikowanym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków opisanych w cz. III.3.2), III.3.4), III.3.5) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy (załacznik do SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego,
Biuro Zamówień Publicznych
Al. Jerozolimskie 7,
00- 955 Warszawa.
e-mail: magdalena.sawicka@bgk.com.pl
e-mail: bzp@bgk.com.pl
faks : (22) 59 65 905.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna Biuro Zamówień Publicznych Al. Jerozolimskie 7 00-955 Warszawa otwarcie ofert godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sygnatura postępowania BZP/172/DLA/2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - (Zadanie nr 1) - Adaptacja pomieszczenia i zakup wyposażenia dla potrzeb serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczenia i zakup wyposażenia dla potrzeb serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.30-3, 45.31.00.00-3, 45.31.53.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - (Zadanie nr 2) - Napięcie gwarantowane dla potrzeb DI w zakresie serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie wraz z niezbędną dokumentacją projektową - wykonawczą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napięcie gwarantowane dla potrzeb DI w zakresie serwerowni BGK przy Al. Jerozolimskie 7 w Warszawie wraz z niezbędną dokumentacją projektową - wykonawczą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.30-3, 45.31.00.00-3, 45.31.53.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.