Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Olsztyn: Dostawa materiałów biurowych: papieru ksero, kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku i artykułów specjalistycznego przeznaczenia dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 103490 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, fax 089 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych: papieru ksero, kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku i artykułów specjalistycznego przeznaczenia dla Urzędu Miasta Olsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w ciągu roku materiałów biurowych. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określają Formularze Cenowe stanowiące zał. nr 1 - 5 do niniejszej SIWZ. Asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia został podzielony na następujące części: a)część I: papier, b)część II: koperty, c)część III: artykuły z tworzyw sztucznych, d)część IV: materiały bieżącego użytku, e)część V: artykuły specjalistycznego przeznaczenia. 2. Ilości poszczególnych materiałów biurowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie określał termin dostawy jak również ilości oraz rodzaje zamawianych materiałów biurowych. Zamawiający będzie zamawiał ilości oraz rodzaje produktów wynikające z rzeczywistych potrzeb, z uwzględnieniem szacunkowych ilości określonych w niniejszej SIWZ, które są ilościami maksymalnymi, ustalonymi na podstawie przewidywanych potrzeb Zamawiającego na rok 2008. 4. Wielkości poszczególnych dostaw będzie określał Zamawiający w formie zamówienia telefonicznego, pisemnie lub drogą faksową na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Dostawy realizowane będą z podziałem na poszczególne Wydziały Urzędu. Dostarczone materiały na poszczególne Wydziały winne być spakowane w karton z opisem jaki to Wydział. 5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował produkty objęte I, II, III, IV i V częścią zamówienia w opakowaniach innych niż określone w kalkulacjach cen, z tym, że łączne ilości poszczególnych produktów muszą być zgodne z łącznymi ilościami wymaganymi przez Zamawiającego. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 25.24.72.10 - Przyrządy kreślarskie z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.23.00 - Przybory do rysowania Oryginalny kod CPV: 25.24.72.20 - Przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.24.00 - Przybory do pisania Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ można otrzymać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyn, pok. 402, Plac Jana Pawła II 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zestawienia ilościowo - asortymentowego artykułów będących przedmiotem zamówienia - wg Formularzy Cenowych stanowiących zał. nr 1 - 5 do SIWZ (dla każdej części zamówienia osobno). Brak któregokolwiek z artykułów objętych daną częścią zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - należy złożyć pełnomocnictwo. 4.Znak: ZP.d.3410-54/08 5.Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.05.2008 r. o godzinie 12:00.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem tej części zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem tej części zamówienia określa Formularz Cenowy stanowiący zał. nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem tej części zamówienia określa Formularz Cenowy stanowiący zał. nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały bieżącego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem tej części zamówienia określa Formularz Cenowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły specjalistycznego przeznaczenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określają Formularze Cenowe stanowiące zał. nr 1 - 5 do niniejszej SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.22-2, 30.19.21.10-5, 24.33.12.00-5, 30.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.