Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Poznań: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI SAMOLOTU F-16
Numer ogłoszenia: 103493 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego , Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 548 500, faks 261 548 555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO OBSŁUGI SAMOLOTU F-16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do obsługi samolotu F-16 do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis urządzenia, rysunki, katalogi lub inną dokumentację (w języku polskim) jednoznacznie potwierdzającą, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego (jest zgodny z żądanym w zakresie wskazanych parametrów) - NIE DOTYCZY PAKIETU NR 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja jakości - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy towaru oznaczonego innymi numerami NSN, PN. Będzie te możliwe jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za zgodą Zamawiającego, który decyzję swą podejmie w oparciu o wymagania aktualnej dokumentacji technicznej statku powietrznego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby uprawnionej do kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących realizacji umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy ze względu na zmianę strukturalną jednostki wojskowej. W takim przypadku, wszelkie prawa i obowiązki przechodzą na następcę prawnego. 5. Wymagania jakościowe oraz wszelkie od nich odstępstwa regulowane są odrębnymi aktami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie. 6. Zamawiający przewiduje wprowadzanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:00, miejsce: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 POZNAŃ, pokój nr 3.10a - Kancelaria Jawna (wejście do jednostki od strony osiedla Głuszyna)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYTRZĄSARKA LABORATORYJNA - HORYZONTALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy w Formularzach cenowych - załącznikach nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZAFY DO MAGAZYNOWANIA MATERIAŁÓW ŁATWOPALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w zał nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WAGA PALETOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w zał nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZACISKARKA DO PRZEWODÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.43.21.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FIBEROSKOP PWA56075.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy w zał nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZYRZĄD DO SPRAWDZANIA AMUNICJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRASA DO NADRUKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja jakości - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WIDEOSKOP IPLEX FX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1, 44.42.10.00-7, 38.31.10.00-8, 43.80.00.00-1, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwuwiązkowego spektrofotometru UV-VIS-NIR ze sferą integrującą umożliwiającą pomiary próbek cienkich warstw na podłożach szklanych oraz roztworów i proszków
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 1.2025
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.