Ogłoszenie z dnia 2017-07-03
Ogłoszenie nr 103527 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Krosno: Wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5015021-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny
00064176200000, ul.
ul. Sienkiewicza
12,
38400
Krosno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 4373661, faks
013 4373661, e-mail
zamowienia@krosno.so.gov.pl; informatyk@krosno.so.gov.pl; adm.gosp@krosno.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. ul. Sienkiewicza 12. Zamówienie podzielone jest na dwie części, z możliwością składania ofert częściowych. 3.1.1. Część I. Wykonanie zabezpieczenia przed spadającym śniegiem z dachu oraz renowacji elementów drewnianych więźby dachowej w zabytkowym budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 Zakres zamówienia: 1) wymiana i naprawa zdegradowanych elementów drewnianej konstrukcji dachu, 2) dezynfekcja i dezynsekcja poddasza, 3) zabezpieczenie więźby środkiem ochronnym poprzez dwukrotne jej malowanie, 4) montaż elementów systemu ochrony przeciwśniegowej z zastosowaniem rur stalowych malowanych na kolor czerwony i rozbijaczy osuwającego się śniegu, 5) wykonanie wyłazu dachowego, 6) montaż drabin kominiarskich (2 szt.) mocowanych do dachu na stałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: program prac remontowo- konserwatorskich, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3.1.2. Część II. Wykonanie bieżącej konserwacji ścian i sufitów oraz robót remontowych w pomieszczeniach biurowych budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 (nowy budynek). Zakres zamówienia: 1) gruntowanie, szpachlowanie i dwukrotne malowanie pomieszczeń o powierzchni ścian 1428,74 m2, powierzchni sufitów 686,28 m2, 2) wymiana wykładziny dywanowej w pomieszczeniach o powierzchni 58,74 m2 wraz z wykonaniem cokolika o długości 69,53 mb., 3) cyklinowanie i lakierowanie parkietu w pomieszczeniu o powierzchni 24,65 m2, 4) wymiana kratek wentylacyjnych w ilości 30 szt., 5) ułożenie listew odbojowych na ścianach w pomieszczeniach, długość listew 23,35 mb., 6) odnowienie cokołu wokół tarasu na V piętrze od wewnątrz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: protokół typowania robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45260000-7,
45442300-0,
45261910-6,
45450000-6,
45262120-8,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie zabezpieczenia przed spadającym śniegiem z dachu oraz renowacji elementów drewnianych więźby dachowej w zabytkowym budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT165315.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 132957.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie bieżącej konserwacji ścian i sufitów oraz robót remontowych w pomieszczeniach biurowych budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12 (nowy budynek). |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128922.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75554.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Dostawa drutu do prasy belującej"
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH dla wychowanków przebywających w Zespole Placówek Oświatowych w Krośnie
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.